درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 13:33   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13738صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیشنبه، 26 مهر 1393 - 00:52
چگونه برای کسب و کار خود یک کمپین موفق ایجاد کنید
بیشتر صاحبان کسب و کاربه اهمیت بازاریابی واقف هستند. با این حال، آنها اغلب فرض می کنند که استراتژی بازاریابی شرکت شان با تبلیغات شروع و به پایان می رسد.بسیاری از شرکت ها به طور کامل از کمپین روابط عمومی خودشان غافل هستند. شما باید بین خود را و رقبای تان با اجرای یک کمپین موفق روابط عمومی برای ترویج کسب و کارتان بین خود و رقبای تان تفاوت قائل باشید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، کلن اسمیت- بیشتر صاحبان کسب و کاربه اهمیت بازاریابی واقف هستند. با این حال، آنها اغلب فرض می کنند که استراتژی بازاریابی شرکت شان با تبلیغات شروع و به پایان می رسد.بسیاری از شرکت ها به طور کامل از کمپین روابط عمومی خودشان غافل هستند. شما باید بین خود را و رقبای تان با اجرای یک کمپین موفق روابط عمومی برای ترویج کسب و کارتان بین خود و رقبای تان تفاوت قائل باشید.


چرا شما نیاز به تمرکز بر روابط عمومی دارید
روابط عمومی فرآیند ارائه اطلاعات مربوط به شرکت شما تحت عنوان خبر است. شما داستان های خبری مربوط به شرکت تان را تهیه و به ناشران شناخته شده(معروف) ارائه می دهید. این یک راه بسیار خوبی برای آموزش مشتریان تان درمورد شرکت،ماموریت شرکت و رهبران در پشت صحنه است.


به طور متوسط مشتری حدود5000 تبلیغات هر روزمی بیند. مصرف کنندگان بسیاری از این تبلیغات را فیلتر می کنند. آنها همچنین تمایل به مشکوک بود دارند، چرا که آنها در مورد شرکتی که در پشت آنها ست اطلاعات زیادی ندارند(شرکتی که از آن حمایت می کند را زیاد نمی شناسند)


ازبزرگترین دلایل ضعف های تبلیغاتی دو مورد هستند که در آنها روابط عمومی بسیار مهم است عبارتند از:
مردم به احتمال زیاد به پیام های غیر تبلیغاتی از ناشرانی که به آنها اعتماد دارند گوش می کنند.
داستان های خبری شما به مشتریان کمک می کند که بیشتر در مورد کسب و کارتان آگاه شوند، که این امر منجر به افزایش نام برندتان و تشویق آنها برای خرید محصولات و خدمات تان خواهد شد.
شما می خواهید مطمئن شوید که یک کمپین روابط عمومی دقیق و برنامه ریزی شده ای که از این اهداف حمایت می کند را ایجاد می کنید.
اکثر شرکت های استفاده کننده از روابط عمومی متوجه شده اند که یک راه بسیار موثرتر از تبلیغات سنتی برای تاثیر گذاری بر مشتریان وجود داشته است. این امر به ویژه با شرکت های B2B همخوانی دارد. یک مطالعه اخیر از موسسه بازاریابی محتوا نشان داد 84٪ از تصمیم گیرندگان کسب و کار ترجیح می دهند که دریافت اطلاعات در مورد شرکت هایی که قصد کار کردن با آنها را دارند از طریق مطبوعات منتشر شده و سایر مقالات باشد تا اینکه از طریق تبلیغات صورت پذیرد.


عناصر اصلی یک کمپین روابط عمومی موفق
روابط عمومی یک جزء ضروری از کمپین بازاریابی شرکت شما است. با این حال، می تواند به گونه ای متفاوت اجرا شود. در اینجا چند نکته مهم هست که شما برای ایجاد یک کمپین روابط عمومی موفق نیاز به پیروی ار آنها دارید.


ساختن پیام پیرامون بیانیه ماموریت شما
کمپین روابط عمومی شما لزوما تصویر نام تجاری شرکت شما را پشتیبانی و حمایت می کند. بهترین راه ارتقاء مداوم تصویر نام تجاری شما مروربیانیه ماموریت شرکت شما است. ممکن است شما نیاز به تجدید نظر در بیانیه ماموریت خود در طول زمان داشته باشید، اما همیشه باید منعکس کننده ارزش ها و فلسفه ای که احساس می کنید مهم است،باشد.
ایجاد اهداف تان (هدف گذاری کردن)


شما باید تصمیم بگیرید چه اهداف اولیه ای برای کمپین روابط عمومی تان باشد. اهداف شما ممکن است شامل یک یا بیشتر از موارد زیر باشد:
• آموزش مشتریان در خصوص ماموریت شرکت تان
• ساختن و برقراری رابطه خود با جامعه
• جذب مشتری جدید
• بهبود شهرت یا اعتیار شرکت تان
شما می خواهید مطمئن شوید که اهداف تان به وضوح طراحی شده اند قبل از اینکه کمپین روابط عمومی تا را آغاز کنید. شما همچنین می خواهید یک سیستم برای اندازه گیری عینی تاثیر کمپین تان را تعبیه کنید.

تعیین چهارچوب پیام برای مخاطب تان
شما باید مطمئن شوید که پیام تان مناسب مخاطب تان است. نفوس مختلف نسبت به محرک های مختلف پاسخ می دهند، بنابراین شما نیاز دارید زمان ایجاد یک تماس یا فراخوانی منجربه عمل را به خاطر بسپارید. شما همچنین باید مطمئن شوید که پیام تان به ناشران جهت ارایه به مخاطبان هدف تان،تقدیم شده باشد.
به یاد داشته باشید که دیدگاه های نفوس می تواند در طول زمان تغییر کند. پیام هایی که برای کسب و کارتان برای حصول مصرف کنندگان 20-30 سال قبل در سال 1990استفاده می شد ممکن است دیگر موثر نباشند. شما باید به طور مداوم پیام های خود را ارزیابی کرده و مطمئن شوید که آنها مناسب مخاطبان تان هستند.

تأکید بر نقاط قوت تان ( اهمیت دادن به نقاط قوت تان)
چرا شما در صدد کسب و کاری بهتر از رقبای تان هستید؟ شما باید به این سوال درهر لحظه که مشغول بازاریابی کسب و کارتان هستید پاسخ بدهید. کمپین روابط عمومی شما لزوما تاکید می کند بر نقاط قوت کسب و کارتان تا در برابررقابت ایستادگی کنید و دوام بیاورید.


شما باید نسبت به ادعاهای تان مطمین باشید اگر شما انتظار دارید که واقعی به نظر برسند. با این حال، شما همچنین باید مطمئن شوید که اظهارات غیر واقعی و واهی درمورد شرکت تان به کار نبسته اید. خیلی بعید است که تعداد زیادی از کسب و کارها در رسیدن به هدف شان شکست خورده باشند زمانی که آنها از نقاط قوت خود صحبت می کنند. استیو کودی از پپرکام گفته است که بسیاری از مشتریانش ادعاهای بی اساسی کرده اند که کسب و کارشان بازاررا تغییر داده است. کودی گفت که این کسب و کارها به اندازه کافی یا طوبل المدت دایر نبودند تا چنین تفاوتی را نشان دهند .


در خصوص کیفیت کسب و کارتان مصر یا پایبند به طراحی استدلال های عینی باشید. در اینجا برخی از چیزهایی که شما می توانید در کمپین روابط عمومی خود برای به دست آوردن اعتبار با مشتریان بگنجانید عبارتند از:


• جوایز از دیگر سازمان ها
• توصیه هایی از مشتریان راضی
• مطالعات غیر مرتبط (غیر تعصبی) با تاکید بر کیفیت محصول تان
تمرکز بر شواهد در مورد شرکت شما بسیار موثر تر از لاف زدن است.


روابط عمومی باید دارای ارزش خبری باشد
انتشارات پیشرو به دنبال داستان هائی هستند که به موقع و جالب برای خوانندگان خود باشند. شما باید مطمئن شوید که همه داستان های روابط عمومی تان مناسب این موضوع است. در اینجا برخی از چیزهایی که شما می خواهید ملاحظه کنید ( رسیدگی کنید) عبارتند از:
• شما یک محصول یا خدمات جدید را معرفی کرده اید.
• شرکت شما در یک مطالعه جدیدی شرکت کرده است.
• شما یک وب سایت جدید راه اندازی کرده اید.
• شما می خواهید پاسخ یا واکنشی نسبت به یک رویداد جاری بدهید.


مشتریان آموخته اند تبلیغات را فیلتر کنند، اما آنها هنوز هم مشغول داستان های خبری فریبنده هستند. اطمینان حاصل کنید که کمپین روابط عمومی تان با بهره گیری موثر از آنها ارتباط با مشتریان تان را فراهم آورد.


ایجاد یک کمپین توسعه یافته شخصی
شما باید داستان های خود را به روزنامه نگاران برجسته ارائه کنید که قابلیت نشان دادن پیام تان به مخاطبان تان را داشته باشد. به خاطر داشته باشید که این افراد به اندازه ای حرفه ای و جدی هستند که می خواهند از شهرت خود محافظت کنند. آنها به احتمال زیاد به ایمیل های قالبی که به صورت انبوه به ده ها ناشر دیگر ارسال می شود، پاسخ نمی دهند.


شما می خواهید که ارتباط و استقرار خود را با دقت نسبت به هر روزنامه نگاری مناسب و درخور کنید. اطمینان حاصل کنید که استقرار تان یا ارتباط تان چگونگی جالب بودن مطالعه برای خوانندگان شان را شرح می دهد.

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)


 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد