درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 15:43   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13598صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 16 مهر 1393 - 14:15
بهره گیری هدفمند از ظرفیت رسانه های جمعی در روابط عمومی سازمان اوقاف
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سازمان اوقاف و امور خیریه در سه حوزه اقتصادی، فرهنگی و قرآنی اقدامات مهم و اساسی را در دستور کار خود قرار داده و خدمات فراوان و دستاوردهای بزرگی را در حوزه های گوناگون به مردم و جامعه ارائه کرده است.
  

ارتقاء سطح کمی و کیفی ارتباطات و بهره گیری هدفمند از ظرفیت رسانه های جمعی روابط عمومی سازمان اوقاف

 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سازمان اوقاف و امور خیریه در سه حوزه اقتصادی، فرهنگی و قرآنی اقدامات مهم و اساسی را در دستور کار خود قرار داده و خدمات فراوان و دستاوردهای بزرگی را در حوزه های گوناگون به مردم و جامعه ارائه کرده است.


درراستای برنامه ریزی اصولی و اجرای دقیق طرح ها وبرنامه ها با بهره گیری از فناوری های نوین و ایجاد سامانه جامع موقوفات و بقاع متبرکه ساماندهی منابع انسانی و بهره گیری از توان نیروهای کارآمد و متخصص با تغییر روش از مدیریت سنتی به مدرن، ساختار این سازمان را پس از 27 سال متحول ساخته است. همچنین با ارتقاء سطح منابع انسانی از طریق آموزش و خدمات بهینه توانسته پویایی و کارآمدی سازمان را متحول ساخته و بهره وری اقتصادی موقوفات و رقبات را تا چندین برابر افزایش دهد.


براین اساس هم اکنون این سازمان دارای سند چشم انداز و برنامه های مدون سالانه در حوزه وقف، بقاع متبرکه، مساجد و امور خیریه است. که به فضل الهی اهداف کمی و کیفی و سیاست های اجرایی و فرهنگی را در عرصه های گوناگون از جمله ایجاد بانک اطلاعات موقوفات کشور(سامانه جامع)، نوسازی و بهره وری موقوفات، به روز رسانی کارکرد موقوفات منطبق با اهداف انقلاب اسلامی، احیاء موقوفات و مدیریت بهینه مالی موقوفات و طراحی و استقرار سامانه نظارت بر درآمدها و هزینه ها و دهها مورد دیگر به ظهور و بروز رسانده است و امید است این اقدامات موجب تحول بزرگی در عرصه گسترش فرهنگ وقف، توسعه عدالت اجتماعی و اقتصادی در سطح جامعه باشد.


اقدامات کلان سازمان اوقاف در عرصه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی
ـ برگزاری 30 دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم با حضور بیش از 2200 نفر از قاریان و حافظان از کشورهای مختلف جهان
ـ اجرای برنامه های ویژه فرهنگی و قرآنی در بقاع متبرکه امامزادگان کشور
ـ برگزاری 3 دوره جشنواره سالانه وقف چشمه همیشه جاری در 10 رشته ادبی، فرهنگی و هنری
ـ اجرای متمرکز نیات واقفین خیراندیش در حوزه های فرهنگی و اجتماعی و دینی
ـ تعامل گسترده با سازمانها، نهادها و موسسات اجتماعی، فرهنگی و آموزشی به منظور بهره مندی از
 

ظرفیت های موجود
ـ برگزاری همایش وقف و رسانه
سازمان اوقاف و امور خیریه به منظور بهره گیری از ظرفیت های رسانه های جمعی و ارتقاء سطح تعامل
فی مابین با اصحاب رسانه همایش وقف و رسانه را با مشارکت فعال مدیران، مسئولان و خبرنگاران
رسانه های جمعی برگزار نموده است. این همایش از سال 88 تاکنون طی پنج دوره برگزار و تاکنون بیش از 120 فعال رسانه ای حوزه وقف تجلیل شده است. این برنامه تاکنون دستاوردهای مهم و بی شماری را در حوزه اطلاع رسانی موثر فرهنگ وقف و تبلیغ و نهادینه سازی این سنت حسنه در سطح جامعه در پی داشته است، که می توان به رشد 10 برابری وقف های جدید طی سالهای 88 تا 92 اشاره کرد.

اهم اقدامات حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان اوقاف و امور خیریه
اهم اقدامات و فعالیت های اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه در سه ساله اخیر:
 تشکیل شورای اطلاع رسانی سازمان به منظور سیاست گذاری و تدوین برنامه یکپارچه ارتباطی
 طراحی و اجرای افکار سنجی در سطح ملی برای اندازه گیری شاخص های شناخت، اعتماد و
رضایت مندی مردم با تهیه، توزیع و تکمیل بیش از 000/23 پرسشنامه و 6 ماه عملیات اجرایی
 ارتقاء سطح معلومات مسئولان روابط عمومی ادارات کل استان ها با برگزاری دوره های آموزشی متمرکز
 برگزاری همایش سالانه وقف و رسانه به منظور ارتقاء و استمرار سطح تعاملات اصحاب وقف و رسانه با حضور مدیران ارشد رسانه های جمعی کشور، هنرمندان و گروه های تأثیرگذار اجتماعی
 برگزاری جشنواره وقف چشمه همیشه جاری به منظور افزایش تولیدات هنری و رسانه ای شامل فیلم، مستند، گزارش، مقاله و ... با موضوع وقف
 ایجاد و ارتقاء ظرفیت های رسانه ای سازمان اوقاف با انجام نشست های تخصصی و مشارکت در ساخت و تولید برنامه های مستمر هفتگی با رسانه های تاثیرگذار اجتماعی
 تشکیل و اجرای کمپین اطلاع رسانی مسابقات بین المللی قرآن کریم در هر سال، بعنوان بزرگترین رویداد قرآنی جهان اسلام
 راه اندازی سامانه زیارت از راه دور امامزادگان در امامزاده های شاخص کشور
 تولید و توزیع ماهنامه خبری و فرهنگی احسان ماندگار بصورت مکتوب و دیجیتال
 راه اندازی و ارتقاء سطح کمی و کیفی پرتال اطلاع رسانی سازمان و زیر مجموعه های استانی
 ایجاد، توسعه و بهره برداری از سامانه پیامک سازمان با 15 گروه مخاطب و بیش از 000/230 نفرفراگیر در سراسر کشور
 تولید و توزیع بسته های تبلیغاتی و اطلاع رسانی شامل بروشور و ...
 ایجاد سیستم گزارش گیری و گزارش دهی فعالیت های سازمان بصورت مکانیزه و در قالب سامانه جامع بانک اطلاعات سازمان
 تهیه و تدوین برنامه 5 ساله منطبق با سند چشم انداز 1404 و برنامه های سالانه حوزه روابط عمومی و امور بین الملل سازمان و ابلاغ به زیرمجموعه های استانی
 دریافت ده ها لوح سپاس و تندیس همایش ها و کنفرانس های ملی و بین المللی روابط عمومی بعنوان روابط عمومی برتر
 دریافت دو لوح سپاس از وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت برگزاری جشنواره پیامک ادبی رضوی
 تهیه، تدوین و انتشار مقالات علمی و آموزشی با موضوع شبکه های اجتماعی و روابط عمومی و گردآوری و تدوین کتاب « روابط عمومی یکپارچه» توسط مدیر کل روابط عمومی سازمان
 تدوین و انتشار مرحله دوم کتاب « استانداردهای روابط عمومی ایران» (در حال اجرا)
 ارتقاء سطح تعاملات حوزه بین الملل و شرکت در مجامع و کنفرانس های اقتصادی جهان اسلام با موضوع وقف
 تعامل مستمر با مدیران روابط عمومی دستگاه های کشور
 

معرفی کمپین مسابقات بین المللی قرآن کریم بعنوان بزرگترین رویداد قرآنی جهان اسلام
1ـ تشکیل ستاد و کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات مسابقات بین المللی
2ـ تعیین اهداف و استراتژی نوع و نحوه اطلاع رسانی هوشمند و تاثیرگذار
3ـ مشارکت حداکثری از توانمندی های دستگاههای اجرایی کشور
4ـ گام بندی فعالیت های اجرایی کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی مسابقات بین المللی در قبل، حین و بعد از مسابقات
5ـ صرفه جویی در کاهش هزینه ها
6ـ اقدامات ویژه رسانه ایی مسابقات بین المللی:
1/6ـ تهیه و تدوین مطالبات و رهنمودهای مقام معظم رهبری در حوزه قرآنی
2/6ـ دعوت و پذیرش صدها خبرنگار و عکاس و تصویربردار رسانه های داخلی و خارجی
3/6ـ برپایی کمپین اطلاع رسانی مسابقات بین المللی قرآن کریم در فضای مجازی
4/6ـ انعکاس گسترده، اخبار مسابقات بین المللی در رسانه های جمعی داخلی و خارجی
5/6ـ دریافت دیدگاههای نخبگان و اندیشمندان ایران پیرامون مسابقات بین المللی قرآن کریم
در مجموع در ابعاد مختلف تلاش شده است مسابقات بین المللی قرآن در ابعاد کمی و کیفی در شأن
قرآن کریم و نظام جمهوری اسلامی برگزار شود و سعی شده تا انتظارات، مطالبات و رهنمودهای
مقام معظم رهبری در جزء جزء مسابقات تحقق یابد.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد