درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 17:03   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX
  نوآورترین شرکت‌های جهان در سال 2024
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13349صفحه نخست » آموزش روابط عمومیسه شنبه، 23 فروردین 1401 - 23:34
4 راه آمادگی مقابله با بحران رسانه اجتماعی
برایان گرین - معمولا به ندرت پیش می آید که حمله ای در رسانه های اجتماعی به یک شخصیت یا سازمان صورت بگیرد و بعد از آن بازتابش را در رسانه های خبری مشاهده نکنید. همه سازمان ها به طور مداوم راه های خلاقانه ای برای نجات از مشکلات ناشی از شبکه های اجتماعی پیدا می کنند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، برایان گرین- معمولا به ندرت پیش می آید که حمله ای در رسانه های اجتماعی به یک شخصیت یا سازمان صورت بگیرد و بعد از آن بازتابش را در رسانه های خبری مشاهده نکنید. همه سازمان ها به طور مداوم راه های خلاقانه ای برای نجات از مشکلات ناشی از شبکه های اجتماعی پیدا می کنند. با گسترش مخاطبان آنلاین، ضرورت ارتباطات بحران رسانه اجتماعی اهمیت روز افزونی پیدا می کند.


با توجه به این موضوع، جف پورتر، کارگردان استراتژی دیجیتال شرکت جهانی آپکو و سخنگوی پی آر نیوز، برخی نکات را که پیش از یک بحران باید برای آن آمادگی پیدا کنید را مطرح می کند:


1. آماده باشید


وجود پروتکل های لازم و یک تیم آموزش دیده برای اجرای آنها می تواند تفاوت عمیقی در مدیریت موثر بحران داشته باشد و شرایط خارج از کنترل را به طور کامل تحت کنترل در آورد.

 

مدیران و سفرای برند باید در جریان مسائل حساسیت برانگیز سازمان شما باشند. آنها همچنین باید بدانند که در شرایط تشدید بحران، مراقبت بیشتری را انجام دهند.


2. دوستان خود را نزدیک و منتقدان را به خودتان نزدیکتر کنید

 

شناسایی اثرگذاران و دانستن اینکه کجای این مساله بایستید از وظایف شماست.


3. یک غریبه نباشید


در میانه یک بحران بهترین زمان برای معرفی خودتان نیست. زمانی را در طول کار روزانه خودتان اختصاص دهید تا فرصت هایی برای تعامل با ذینفعان آنلاین داشته باشید و گفتگوهای با ارزشی با آنها انجام دهید. روابط خود را از طریق تعامل مستمر در رسانه اجتماعی توسعه دهید و این کار می تواند ارزش های شما را در زمانه بحران ثابت کند.


4. سکوی خودتان را مستحکم کنید


صرف نظر از اینکه بحران در کجا آغاز می شود، شما می توانید کاملا مطمئن باشید که به آنجا می رسد و از طریق رسانه اجتماعی پراکنده می شود. روزهای امن تکیه بر یک یا دو متخصص رسانه اجتماعی برای طراحی و اجرای استراتژی های رسانه اجتماعی به سرعت در حال سپری است، اگر تاکنون سپری نشده باشد. برای توسعه سواد رسانه ای تیم و افراد سازمان خود درنگ نکنید.

 

 

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد