درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 18:09   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX
  نوآورترین شرکت‌های جهان در سال 2024
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13228صفحه نخست » روابط عمومی ورزششنبه، 22 شهریور 1393 - 12:26
امشب، ملاقات با میزبان / برد استادانه شاگرد!
آرژانتین، تیمی به سرمربیگری خولیو ولاسکو؛ نامِ آشنای والیبال جهان؛ مردی که سه سال هدایت تیم ایران را برعهده داشت و ظرافت‌های بازی ایران را به خوبی می‌شناخت، اما این شناخت کمکی به آرژانتینی‌ها نکرد تا حداقل یک امتیاز از ایران بگیرند. ولاسکوی بزرگ مقهور تیمی شد که خودش در ساخت و شکل دادن آن نقشی بسزا داشت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- ولاسکو، سرمربی کنونی آرژانتینی‌ها در سال 2011 سرمربی تیم ملی ایران شد و با این تیم به دو قهرمانی در آسیا رسید و آن را برای نخستین بار به لیگ جهانی هدایت کرد. موفقیت‌های ولاسکو با والیبال ایران یک بار دیگر نام او را در جهان مطرح کرد تا جایی که آرژانتینی‌ها برای نجات والیبال خود خواستار حضورش در تیم ملی این کشور شوند. ولاسکو هم که به گفته خودش احساس دین به وطنش داشت قرارداد خود با تیم ملی ایران را فسخ کرد و هدایت آرژانتین را بر عهده گرفت.
آرژانتین یک بار در جام جهانی 1998، 3 بر صفر ایران را شکست داده و یک بار هم در انتخابی المپیک پکن با حساب 3 بر یک برنده شده بود، اما در جام جهانی 2011 این ایران بود که طی دیداری مهیج و تماشایی نهایتا موفق شد 3 بر 2 حریف قدرتمندش را شکست دهد. اما داستان امسال داستان متفاوتی بود و ایران دیگر حاضر نبود به ولاسکو و تیمش فرصت عرض اندام بدهد. شاگردان کواچ در این مسابقه در سه ست متوالی و با نتایج 25 بر 15، 25 بر 23 و 25 بر 16 آرژانتین را مغلوب کردند و جمع امتیازهای خود را به عدد 11 رساندند. پیش از شروع این مسابقه دو تیم به دلیل چهلمین روز درگذشت حسین معدنی، مربی فقید تیم ملی والیبال ایران یک دقیقه سکوت کردند و برد هم به روح این مربی تقدیم شد.
آرژانتینی‌ها فقط یک بار در مسابقات قهرمانی جهان به مدال رسیدند و آن هم به سال 1982 برمی‌گردد که میزبانی رقابت‌ها را برعهده داشتند و به مدال برنز دست یافتند. این تیم که در رده نهم رده‌بندی فدراسیون بین‌المللی والیبال قرار دارد، برای یازدهمین بار به مسابقات قهرمانی جهان پای گذاشته و در 10 دوره اخیر همواره یکی از تیم‌های حاضر در مسابقات بوده است. آرژانتین در سال 2013 در جام پان امریکن تمام تیم‌ها را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد تا نشان دهد تغییراتی در این تیم به وجود آمده است.


آمار برتر ایران
اما آمار چه می‌گوید؟ در این مسابقه ملی‌پوشان ایران عملکرد خوبی در حمله، دفاع و سرویس داشتند و در تمام بخش‌ها نسبت به حریف برتر بودند؛ شاگردان کواچ در این مسابقه 51 امتیاز از حمله، 11 امتیاز از دفاع و 4 امتیاز از سرویس مستقیم کسب کردند. در این بین محمد موسوی شب بسیار خوبی داشت، چراکه 9 امتیاز از اسپک و 7 امتیاز از دفاع کسب کرد. در بخش هجومی میرزاجانپور بیشترین امتیاز را برای ایران کسب کرد؛ وی به تنهایی 14 امتیاز به دست آورد.
در بخش دفاعی بعد از محمد موسوی که 7 امتیاز کسب کرد، امیر غفور توانست 4 امتیاز به دست بیاورد. در بخش سرویس هم فرهاد قائمی به تنهایی 4 امتیاز مستقیم از سرویس به دست آورد.آرژانتینی‌ها هم 33 امتیاز از حمله، 5 امتیاز از دفاع و 2 امتیاز از سرویس مستقیم کسب کردند.


اعتراف ولاسکو
خولیو ولاسکو، سرمربی تیم ملی والیبال آرژانتین پس شکست 3 بر صفر تیمش برابر ایران در کنفرانس خبری این دیدار، با اشاره به پیشرفت سطح کیفی تیم ملی ایران پس از خروجش از ایران، اعتراف کرد: «ایران راه بازی کردن را بلد شده و می‌داند در زمین دارد چه‌کار می‌کند. به نظرم کواچ خیلی خوب با تیم کار کرده است. تیم نسبت به زمانی که من در ایران بودم پیشرفت خوبی داشته و حالا در بالاترین سطح بازی می‌کند.»
ولاسکو با برشمردن موفقیت‌های ایران در راهیابی به مرحله نهایی لیگ جهانی امسال و همچنین آغاز قدرتمند مسابقات قهرمانی جهان با غلبه بر ایتالیا و آمریکا گفت: «ایران در مسابقات امسال امید به صعود دارد و به نظرم اگر همین‌طور بازی کند به خواسته‌اش می‌رسد.» سرمربی پیشین ایران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه؛ در این تورنمنت طرفدار کدام تیم هستید، گفت: «اگر آرژانتین نباشد، طرفدار ایرانم! امیدوارم ایران تا پایان مسابقات با موفقیت پیش برود و خوشحال باشد. چون من هم با خوشحالی ایران خوشحال می‌شوم.» اسلوبودان کواچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران هم دراین کنفرانس خبری به خبرنگاران گفت: «بازی خیلی خوبی بود. بازیکنان با احساس قدرت خاصی بازی می‌کردند. این انگیزه را داشتند که روبه‌روی خولیو ولاسکو خوب بازی کنند. ما هم این انگیزه را از آنها نگرفتیم. فقط در طول بازی سعی کردیم، هیجان‌شان را کنترل کنیم تا به روند خوب خودشان ادامه بدهند. ما برابر آرژانتین در سرویس، دفاع و حمله‌های برگشتی خوب کار کردیم و نتیجه خوبی هم گرفتیم.»


امشب ملاقات با میزبان
اما تیم ملی والیبال ایران امشب در دیداری بسیار حساس به مصاف لهستان میزبان خواهد رفت. مسابقه‌ای که از ساعت22:50 به وقت تهران آغاز خواهد شد. این بار ایران علاوه بر یک حریف قدرتمند باید از پس فضای به وجود آمده توسط هواداران این تیم هم برآید. کواچ سرمربی ایران مطمئن است هواداران ایران هم تیمش را تنها نخواهند گذاشت:« ما هر کجا که برویم ایرانی‌ها خودشان را به سالن می‌رسانند و ما را تشویق می‌کنند. والیبال الان تنها ورزش گروهی ایران است که دارد در بالاترین سطح دنیا رقابت می‌کند و همین انگیزه بیشتری هم برای ایرانی‌ها ایجاد می‌کند تا به سالن بیایند و شاهد پیروزی تیم کشورشان باشد، اما بازی ما با لهستان شرایط متفاوتی دارد.»
البته او می‌داند در این نبرد فقط نباید به حمایت سکو‌ها اکتفا کند: «لهستان در خانه با 14 هزار تماشاگر به میدان می‌آید و ما نهایتا می‌توانیم 1000 ایرانی داشته باشیم. پس نمی‌توانیم به حمایت ایرانی‌ها از تیم‌مان در بازی با لهستان بسنده کنیم. مهم این است که ما برویم و مقابل لهستان بازی خوبی انجام بدهیم. به نظر من لهستان تیم خوبی است چون در خانه اش بازی می‌کند، اما ما هم کیفیت شکست دادن لهستان را داریم. اول باید تماشاگران لهستان را ببریم. به هر حال می‌دانیم که بازی سختی داریم، اما نمی‌خواهیم شانسی که برای مان ایجاد شده را از دست بدهیم. می‌رویم که بجنگیم و نتیجه بگیریم.»


منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 3295
 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد