درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 10:27   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13191صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 19 شهریور 1393 - 15:17
مدیرکل روابط عمومی فرمانداری تهران:
شورای روابط عمومی پایتخت تقویت کننده اقتصاد مقاومتی است
مدیر کل روابط عمومی فرمانداری تهران و دبیر هیات رییسه روابط عمومی های کلانشهر تهران گفت: با توجه به نقش شورای روابط عمومی پایتخت به عنوان تقویت کننده اقتصاد مقاومتی برای ارتقای کیفی روابط عمومی ها از همه رهیافت های علمی و متدهای موثر استفاده خواهد شد .
  

شورای روابط عمومی پایتخت تقویت کننده اقتصاد مقاومتی است

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- ایمان قربانی روز چهارشنبه در حاشیه پنجمین نشست هیات رییسه روابط عمومی های شهر تهران افزود: یکی از راهکارهای اساسی برای جلب مشارکت عمومی در راستای تحقق اهداف دولت برای اعتلای همه جانبه کشور، اطلاع رسانی دقیق و شفاف مبتنی بر شیوه های علمی است و برای نیل به این هدف آشنا سازی روابط عمومی ها با دانش و تکنیک های نوین ارتباطی ملحوظ نظراست .

وی اضافه کرد: تشکیل و فعال کردن کمیته های تخصصی، توانمند سازی و توسعه دانش روابط عمومی ها و حرکت به سوی روابط عمومی الکترونیک از اهداف مترتب بر فعالیت این شوراست که وفق نظر اعضای هیات رئیسه با الویت بندی به مرحله اجرا در می آید .

قربانی با اشاره به حمایت فرماندارتهران از شورای اطلاع رسانی کلانشهر تهران تصریح کرد: برگزاری کارگاه های آموزشی با رویکرد تبلیغات و برپایی نشست های تخصصی و تشکیل اتاق فکر با حضور اساتید دانشگاه و نخبگان در امر اطلاع رسانی در زمره مواردی است که دستیابی به آنها منوط به همکاری همه دستگاهای اجرایی و متولیان امر است .

دبیر هیات رییسه روابط عمومی های کلانشهر تهران خاطر نشان کرد: چابک سازی روابط عمومی ها افکارسنجی و منطبق شدن برنامه های اجرایی روابط عمومی بر دیدگاه های صاحب نظران و مخاطبین باعث پویایی بیشتر و ارتقای جایگاه روابط عمومی ها می شود و از طریق همگرایی نهادهای مختلف و ساماندهی تعامل با اصحاب رسانه منجر به هموار سازی مسیر اقتصاد مقاومتی خواهد شد.

بر پایه این گزارش در این نشست شرح وظایف کمیته های آموزش و پژوهش مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت .

بنابراین شورای روابط عمومی های کلانشهر تهران با هدف هم افزایی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی اعم از دولتی و خصوصی در امسال تشکیل شده است .

جلسات هیات رییسه روابط عمومی های تهران با محوریت فرمانداری و هشت عضواز مدیران روابط عمومی دستگاههای اجرایی استان تهران از جمله اداره کل ورزش و جوانان استان تهران به طور منظم هر 15 روز یک بار برگزار می شود .


منبع: ایرنا
 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد