درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 15:02   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13047صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیدوشنبه، 6 مرداد 1399 - 10:14
استراتژی های تبلیغاتی ویدیویی نوظهور
مترجم: مرتضی بهره مند - استفاده از استراتژی های تبلیغاتی ویدیویی نو ظهور، هزینه های تبلیغات ویدئویی شما را کاهش داده، و به شما این اطمینان را خواهد داد که شما گروه های جمعیتی درستی را مورد هدف قرار داده اید.
  

 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| اخیرا، تبلیغات ویدئویی دیجیتال در مقایسه با تبلیغات به شیوه های سنتی، رشد بسیار قابل ملاحظه ای داشته است. موفق ترین برندهای تجاری کاربران خود را بر اساس سن و جنس، با تبلیغات ویدئویی آنلاین هدف قرار می دهند، اما حتی افرادی که با هنجارهای آن ها نیز همخوانی ندارند در این میان از قلم نمی افتند.

 

دادن قدرت انتخاب به کاربران و اجازه دادن به آن ها به منظور آن که تبلیغی که مایل به تماشای آن هستند را انتخاب کنند، اجازه می دهد تا کاربران را دقیق تر مورد هدف قرار داده و آن ها را بیشتر درگیر نمائیم.


استفاده از استراتژی های تبلیغاتی ویدیویی نو ظهور، هزینه های تبلیغات ویدئویی شما را کاهش داده، و به شما این اطمینان را خواهد داد که شما گروه های جمعیتی درستی را مورد هدف قرار داده اید.


1 - قدرت در شبکه های اجتماعی نهفته است
ویدیو آنلاین به زودی شروع به تسلط بر جریان های اجتماعی روند ویدئویی دیجیتال خواهد نمود. این بحث سبب بهبود نتایج کمپین های نبلیغاتی خواهد شد، زیرا کمپین های ویدیویی با استفاده از جریان های اجتماعی، تقریبا 90٪ بهتر از کمپین های با پخش جریان دار (in-stream campaigns) عمل می نمایند.


2 - شناسه های (IDs) توزیع (معامله)
انتظار می رود شناسه های (IDs) توزیع در بازاریابی ویدئویی قابل قبول تر باشند. این مسائل تعیین کننده تعاملات بین آگهی دهندگان و ناشران ویدئوهای بازاریابی خواهد بود. رود شناسه های توزیع ممکن است در بر دارنده ویژگی هایی مانند برداشت و قیمت، که همگی بر اساس یک پارامتر هستند، باشد.


3 – به استقبال جریان های جدید بروید
تبلیغات ویدئویی به طور معمول به بازی های قبل و بعد از محتوای ویدئو، محدود می شود. در حالی که این ممکن است مفید باشد، با چنین تبلیغاتی تنها می توانید به کمی بیش از نیمی از مخاطبان هدف خود برسید. آگهی دهندگان با حرکت های تبلیغاتی در جریان های اجتماعی و محتوایی، می توانند دامنه جذب مخاطاب خود را به شدت افزایش دهند.


4 - کوتاه تر بهتر است
این یکی، درباره 15 درصد از تبلیغات ویدئویی آنلاین می باشد که زمانشان 15 ثانیه یا کمتر است. کاربران تقریبا 80 درصد از تبلیغات ویدئویی آنلاین in-stream را تا حدود نیمه آن ها نگاه می کنند. کاربران کمی بیش از 70 درصد از تبلیغات ویدئویی آنلاین mid-stream را به طور کامل قرار تماشما می کنند.


دامنه توجه مخاطبان در تماشای تبلیغات ویدئویی به شدت کوتاه‌ی باشد، و زمانی که آن به نفع یک آگهی دهنده استفاده می شود، محصول توجه بیشتری را از جانب ناظران های ویدئویی آنلاین دریافت خواهد کرد.


5 – محلی پیش بروید
تبلیغات بومی (محلی)، زمانی به عنوان تبلیغات ارگانیک شناخته می شد، و اخیرا به یک شعار تبدیل شده است. بیشتر آگهی دهندگان مدت ها قبل از آن که تبلیغات آنلاین ویدئویی به سایر فرمت های تبلیغاتی دیگر که بومی شده بودند، بپیوندند، آن را نمی خواستند. ایده ای پشت این بحث وجود دارد. شما شاید مجبور شوید تبلیغات فعال را به شکلی روان تر با جریان محتوایی ادغام نمائید، به جای آن که یک اثر نامطلوب روی آن بگذارید.

 

اگر یک بیننده در حین مطالعه یک مقاله در مورد خودرو است، تبلیغات برای محصولات رژیم غذایی ممکن است نامناسب باشد. کاربران در آن زمان به آن محتوای مورد نظر شما هیچ اهمیتی نخواهند داد. البته مشخص است که در این جا وجود آگهی های مربوط به خودرو، منطقی تر باشد. این موضوع باعث می شود که هزینه های تبلیغات ویدئویی پایین تر بوده و به خواست کاربران پاسخ بهتری داده شود.


6 - تغییر هدف گذاری
استفاده از کوکی ها (cookies) در حال حاضر نسبت به گذشته کم تر مؤثر است، و روش های جدید جای آن را گرفته اند. این بحث مربوط به افزایش تبلیغات موبایلی است، که از کوکی ها استفاده نمی کنند، و این موضوع همراه با نگرانی در مورد فعالیت هایی همچون مسدود کردن کوکی ها می باشد.


7 – قالب های جذاب
در چند سال آینده، انتظار می رود از تبلیغات بنر دور شویم، نسبت به قالب های رسانه ای غنی که بسیار خلاقانه تر هستند. این قالب بسیار قابل دیدتر برای کاربران، و در نتیجه موثرتر و جذاب تر می باشد.


8 - تسلط دیجیتال
تسلط یوتیوب به شدت توسط تبلیغات ویدئویی فیس بوک تحت تأثیر قرار دارد، و سبب ایجاد بازار تبلیغات ویدئویی بسیار بزرگتر نسبت به آن چه که قبلا وجود داشت، شده است.


9 – استفاده از احساسات
آن چه که همیشه در تبلیغات دشوار بوده است، حتی تبلیغات ویدئویی، دانستن این موضوع است که بازتاب تبلیغات در مخاطب چه خواهد بود. برندها از گروه های متمرکز برای ارزیابی واکنش بینندگان استفاده می نمایند، اما این یک نمونه بزرگ از مشتریان بالقوه هدف نیست.


امروز، شرکت ها می توانند از فن آوری هایی برای ارزیابی احساسات مخاطبانشان استفاده نمایند، که به آن ها اجازه می دهد تعداد بیشتری از افراد را مورد نمونه گیری و سنجش قرار دهند. آن ها قادرند واکنش های احساسی به کمپین های تبلیغاتی خاص را پیش از راه اندازی آن ها مورد ارزیابی قرار دهند. این بحث می تواند منجر به ایجاد تبلیغات ویدئویی شود که بر روی احساسات و عواطف کاربران مؤثر بوده و سبب ورود آن ها به کمپین ها شود.


10 - هدف قرار دادن دستگاه های تلفن همراه
همه ساله، تعداد بسیار زیادی ویدیوی تبلیغاتی بر روی گوشی های هوشمند و تبلت ها مورد استفاده قرار می گیرد. تماشا توسط دستگاه های موبایلی در برخی از گروه های جمعیتی حتی ممکن است بیش از مشاهده های دیجیتالی باشد.


منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد