درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 14 تیر 1401 - 11:23   

فراخوان جایزه برترین کمپین‌های روابط‌عمومی 1401

  فراخوان جایزه برترین کمپین‌های روابط‌عمومی 1401


ادامه ادامه مطلب یک

اجلاس بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  اجلاس بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان

  فراخوان جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان مقاله  نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بررسی حال و آینده رشته ارتباطات در افغانستان در عصر طالبان
  اعلام نتایج آزمون دعوت به همکاری بانک رفاه کارگران
  متاورس؛ تحولی بزرگ در عصر ارتباطات با سرانجامی نامعلوم
  اجلاس بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی
  نجف محمودی از فعالان روابط‌عمومی به رحمت ایزدی پیوست
  اولین دوره انتخابات "شورای هماهنگی روابط‌عمومی های هیاتهای ورزشی استان اردبیل برگزار شد
  دومین دوره خبر نویسی و روابط‌عمومی هیاتهای ورزشی برگزار شد
  ویژه‌برنامه بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی در کلاب‌هاوس "شارا"
  نترسید، هوش مصنوعی کمک می‌کند تا نتایج و پیامدهای روابط‌عمومی و بازده سرمایه‌گذاری برای شما مشخص شود
  انتصاب سرپرست اداره روابط عمومی دانشگاه یاسوج
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13038صفحه نخست » گفتگوسه شنبه، 11 شهریور 1393 - 15:28
تاکید یک استاد ارتباطات: برنامه ریزی سرلوحه کار روابط عمومی ‏ها باشد
دکتر محمودرضا مرتضوی با اشاره به این که در حال حاضر نسبت به گذشته فارغ ‏التحصیلان بیشتری در روابط عمومی‏ های استان مشغول به کار شده ‏اند، اظهار داشت: خوشبختانه بخش ‏هایی همچون ارتباط با رسانه در روابط عمومی ‏های استان یزد فعال شده است، اما آن چیزی که قابل مشهود می ‏باشد عدم برنامه‏ ریزی منسجم در روابط عمومی‏ های استان یزد است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- استاد یار علوم ارتباطات دانشگاه علوم و تحقیقات یزد معتقد است که بخش برنامه ‏ریزی باید بیش از این در واحدهای روابط عمومی ‏های استان یزد مورد توجه قرار گیرد.


دکتر محمودرضا مرتضوی با اشاره به این که در حال حاضر نسبت به گذشته فارغ ‏التحصیلان بیشتری در روابط عمومی‏ های استان مشغول به کار شده  ‏اند، اظهار داشت: خوشبختانه بخش ‏هایی همچون ارتباط با رسانه در روابط عمومی ‏های استان یزد فعال شده است، اما آن چیزی که قابل مشهود می ‏باشد عدم برنامه‏ ریزی منسجم در روابط عمومی‏ های استان یزد است.


به گفته وی، تصور و طراحی وضعیت مطلوب و یافتن و پیش ‏بینی کردن راه‏ ها و وسایلی که نیل به آن را میسر می‏ سازد از اهداف برنامه ‏ریزی در روابط عمومی‏ به شمار می ‏رود.


وی ادامه داد که برنامه ‏ریزی فرآیندی دارای مراحل مشخص و به هم پیوسته برای تولید خروجی منسجم در قالب سیستمی هماهنگ از تصمیمات است.


این عضو هیات علمی دانشگاه با اشاره به این که روابط عمومی ‏ها برای رسیدن به اهداف خویش نیاز به برنامه‏ ریزی دارند، تصریح کرد: برنامه‏ ریزی را می ‏توان از این جنبه برنامه ‏ریزی کوتاه‏ مدت (برنامه ‏ریزی عملیاتی و تاکتیکی)، برنامه‏ ریزی میان مدت و برنامه‏ ریزی بلند مدت دسته‏ بندی نمود.

 

مرتضوی افزود: همچنین برنامه ‏ریزی سالانه، دراز مدت و استراتژیک را مورد اشاره قرار داده ‏اند. توجه به این تقسیم‏ بندی در هر سازمانی به خصوص برای واحد روابط عمومی ضروری به نظر می ‏رسد. وی تأکید کرد: نیاز شناخت و درک متقابل به منظور تسریع در دستیابی به مقاصد و اهداف، امروزه در سازمان ‏ها و ادارات به عنوان یک اصل اساسی در مدیریت پذیرفته شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نجف محمودی از فعالان روابط‌عمومی به رحمت ایزدی پیوست


  انتصاب مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی سازمان انتقال خون ایران


  ویژه‌برنامه بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی در کلاب‌هاوس "شارا"


  دیدار رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی با یار قدیمی پدر روابط‌عمومی ایران


  کسب رتبه برتر روابط عمومی راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در انتشار خبر


  یکشنبه های روابط عمومی منطقه ۲۱ در معاونت مالی و اقتصاد شهری برگزار شد


  انتصاب سرپرست اداره روابط عمومی دانشگاه یاسوج


  رئیس و نایب رئیس هیات مدیره کانون روابط عمومی خانه تئاتر معرفی شدند


  نترسید، هوش مصنوعی کمک می‌کند تا نتایج و پیامدهای روابط‌عمومی و بازده سرمایه‌گذاری برای شما مشخص شود


  هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های مراغه مشخص شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: روابط‌عمومی و دو رویداد بزرگ ملی و بین‌المللی