درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 22:22   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12875صفحه نخست » سه شنبه، 4 شهریور 1393 - 15:53
مایکروسافت متروی لندن را به‌روز می‌کند
مایکروسافت از آغاز همکاری‌هایی با شرکت بریتانیایی راه‌اندازی خدمات اینترنتی Telent و شرکت مشاورات فناوری CGI خبر داده است تا مبتنی بر سیستم اینترنت اشیا(IoT) شبکه حمل‌ونقل زیرزمینی لندن را به‌روز کند.
  

مایکروسافت متروی لندن را به‌روز می‌کند

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بر اساس مطلبی که در وبسایت theinquirer به نقل از از وبلاگ‌های رسمی دولت بریتانیا منتشر شده است، این همکاری به منظور مدرن‌سازی سیستم مانیتورینگ "خطوط زیرزمینی لندن" انجام می‌شود و طی آن با دریافت اطلاعات دقیق از هزاران دستگاه و حسگر هوشمند، نقاط بحرانی خطوط ریلی پایتخت انگلستان شناسایی می‌شود که البته تمامی این اتفاقات از طریق نرم‌افزار Azure Intelligent Systems Services مایکروسافت صورت می‌گیرد.
به گفته مایکروسافت،‌این سیستم نرم‌افزاری فرآیند مانیتورینگ دستی متروی لندن را کارآمد و آسان می‌کند، امنیت را در آن افزایش می‌دهد و امکان ارتقای سیستم‌های غیرفعال را فراهم می‌آورد و به‌صورت لحظه‌ای و در آن‌ِ واحد نکات پیش آمده در مورد هر بخش را به نمایش می‌گذارد. شرکت مایکروسافت همچنین توضیح داده است که نرم‌افزار جامع آن شرایط لازم برای تعمیر سریع بخش‌ها، ارایه خدمات بهتر و کاهش هزینه‌های سیستم را فراهم می‌کند.
در یک فایل ویدیویی که با عنوان "استفاده از اینترنت اشیا برای خطوط متروی لندن" منتشر شد، "استیو پیرز"(Steve Pears) مدیر شرکت Telent توضیح داد: «ما با این کار قصد داشتیم سازمان‌های ارایه خدمات ریلی از جمله متروی لندن سیستم‌های مخصوص مانیتورینگ بخش‌های مختلف خود را مدرن کنند و همه چیز به صورت یکپارچه ارایه شود».
پیرز در ادامه گفت: «اطلاعات ارزشمندی که از حسگرها به‌دست می‌آیند، بخش‌های مختلف از جمله دما و رطوبت هوا را محاسبه می‌کنند تا ابزارهای هوشمند و سیستم‌های هشدار دهنده بتوانند مبتنی بر فضای پردازش ابری امنیت لازم را داشته باشند. بسیاری از سیستم‌های مانیتورینگ دستی هم‌اکنون می‌توانند با این قابلیت کارآمد شوند».


منبع: همکاران سیستم
 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد