درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 3 تیر 1400 - 16:51   

پیام تسلیت انجمن روابط عمومی در پی درگذشت دو خبرنگار حوزه محیط زیست

  پیام تسلیت انجمن روابط عمومی در پی درگذشت دو خبرنگار حوزه محیط زیست


ادامه ادامه مطلب یک

دو خبرنگار محیط زیست جان باختند

  دو خبرنگار محیط زیست جان باختند


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان ثبت‌نام اولین کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران

  فراخوان ثبت‌نام اولین کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب سه

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  یازده نکته مهم در تهیه خبرنامه
  پیام تسلیت انجمن روابط عمومی در پی درگذشت دو خبرنگار حوزه محیط زیست
  تقدیر استاندار آذربایجان شرقی از مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان
  جهان جذاب آقای ماسک
  دو خبرنگار محیط زیست جان باختند
  بر اساس آمار سال ۲۰۲۰ مشخص شد؛ شرکت فولاد مبارکه در میان ۵۰ شرکت بزرگ تولید کننده فولاد در جهان
  بازیکنانی مانند کریستیانو رونالدو تاثیر خاصی بر برندها دارند
  کلیدهای برقراری ارتباط موثر
  خبرنامه تجارت شما را قدرتمند می کند
  نشست هم اندیشی روابط عمومی هیات‌های ورزش روستایی برگزار شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12827صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومییکشنبه، 2 شهریور 1393 - 21:35
کتاب گرافیک خبری و اطلاع رسان منتشر شد
کتاب گرافیک خبری و اطلاع رسان نوشته دکتر یونس شکرخواه و مریم سلیمی توسط دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه‌ها منتشر شد. به گزارش شارا، کتاب گرافیک خبری و اطلاع‌رسان که نخستین منبع فارسی زبان منتشر شده در این زمینه در ایران است، به تازگی توسط دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه‌ها در 260 صفحه و به قیمت 150هزار ریال منتشر شده است.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  کتاب گرافیک خبری و اطلاع رسان نوشته دکتر یونس شکرخواه و مریم سلیمی توسط دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه‌ها منتشر شد.

به گزارش شارا، کتاب گرافیک خبری و اطلاع‌رسان که نخستین منبع فارسی زبان منتشر شده در این زمینه در ایران است، به تازگی توسط دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه‌ها در 260 صفحه و به قیمت 150هزار ریال منتشر شده است.

بنابراین گزارش، این کتاب که مقدمه آن توسط دکتر کامران افشار مهاجر نگاشته شده، در پنج فصل مختلف (به همراه پیوست‌ها)، به معرفی دقیق و کامل از دو گرافیک اطلاع رسان و خبری و کاربرد آنها پرداخته است.

در فصل اول این کتاب، به بررسی رابطه بین رسانه و گرافیک، در فصل دوم به ذکر تفاوت بین اطلاع و خبر و نیز چگونگی ارائه اخبار و اطلاعات در رسانه‌ها، در فصل‌های سوم و چهارم در خصوص گرافیک‌های اطلاع‌رسان و خبری، مفاهیم، انواع، پیشینه (در جهان و ایران)، ویژگی‌ها، تفاوت‌ها، فرآیند، نکات مهم در تهیه و تولید آنها و در فصل پنجم، به تبیین کاربرد و الزامات تهیه و تولید گرافیک‌های خبری و اطلاع‌رسان و نیز طرح پیشنهادهایی برای افزایش کاربرد و بهره‌گیری از آنها به ویژه در ایران پرداخته شده است. بخش پیوست‌های این کتاب نیز به معرفی دانشگاه‌ها، مراکز و انجمن‌ها، کتاب‌ها، سایت‌ها و نمونه‌های موفق مرتبط با حوزه گرافیک اطلاع رسان و خبری اختصاص یافته است.

از جمله مزیت های این کتاب که با اهداف علمی، آموزشی و کاربردی تألیف شده، بهره‌گیری آن از جدیدترین منابع لاتین اعم از چاپی، دیجیتال، وب و به زبان‌هایی چون اسپانیایی و انگلیسی است.

 از دیگر مزیت‌های کتاب گرافیک خبری و اطلاع رسان، طرح دیدگاه‌های نظری نوین و نیز آرای صاحب‌نظران جهانی از طریق انجام مصاحبه اینترنتی در حوزه گرافیک اطلاع‌رسان و خبری است.

از دیگر سو، به سبب محدودیت منابع فارسی (اعم از رساله پژوهشی، مقاله، کتاب و...) در حوزه مذکور، این نکته نیز در بهره‌گیری از این کتاب، یک مزیت به حساب می‌آید.

تهیه این کتاب برای علاقمندان در دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه‌ها به نشانی خیابان شهید بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه دوم، شماره 11 و با شماره تلفن 88737248 و 88730413 امکان پذیر است.
 همشهری آنلاین

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  5 نکته هنگام استفاده از رسانه های اجتماعی برای روابط عمومی فناوری


  مفاهیم اجتماعی را به حلقه روابط عمومی وارد کنید


  جایگاه روابط عمومی مدرن در ایران


  تحقق روابط عمومی الکترونیک نیازمند اصلاح ساختار روابط عمومی‌هاست


  خبرنامه تجارت شما را قدرتمند می کند


  نشست هم اندیشی روابط عمومی هیات‌های ورزش روستایی برگزار شد


  کلیدهای برقراری ارتباط موثر


  دو خبرنگار محیط زیست جان باختند


  بازیکنانی مانند کریستیانو رونالدو تاثیر خاصی بر برندها دارند


  جهان جذاب آقای ماسک


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ثبت‌نام اولین کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران