درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 14 تیر 1401 - 12:07   

فراخوان جایزه برترین کمپین‌های روابط‌عمومی 1401

  فراخوان جایزه برترین کمپین‌های روابط‌عمومی 1401


ادامه ادامه مطلب یک

اجلاس بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  اجلاس بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان

  فراخوان جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان مقاله  نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بررسی حال و آینده رشته ارتباطات در افغانستان در عصر طالبان
  اعلام نتایج آزمون دعوت به همکاری بانک رفاه کارگران
  متاورس؛ تحولی بزرگ در عصر ارتباطات با سرانجامی نامعلوم
  اجلاس بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی
  نجف محمودی از فعالان روابط‌عمومی به رحمت ایزدی پیوست
  اولین دوره انتخابات "شورای هماهنگی روابط‌عمومی های هیاتهای ورزشی استان اردبیل برگزار شد
  دومین دوره خبر نویسی و روابط‌عمومی هیاتهای ورزشی برگزار شد
  ویژه‌برنامه بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی در کلاب‌هاوس "شارا"
  نترسید، هوش مصنوعی کمک می‌کند تا نتایج و پیامدهای روابط‌عمومی و بازده سرمایه‌گذاری برای شما مشخص شود
  انتصاب سرپرست اداره روابط عمومی دانشگاه یاسوج
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12819صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیسه شنبه، 23 فروردین 1401 - 09:35
چگونه یک برنامه یکپارچه برای روابط عمومی طراحی کنیم؟
بهترین نوع بازاریابی و سیاست در  روابط عمومی ساخت پیام های محدود و استحکام بخشیدن به محتوای آن ها با استفاده از تکرار این پیام ها برای نهادینه کردن آن در نظر و ذهن مخاطب است. واقعیت این است که، زمانی آدم ها تنها به محصولاتی مانند تکه ای نان، مقداری سبزیجات یا کمی گوشت برای زنده ماندن احتیاج داشتند. حالا وضعیت فرق کرده است
  

 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| واقعیت این است که، زمانی آدم ها تنها به محصولاتی مانند تکه‌ای نان، مقداری سبزیجات یا کمی گوشت برای زنده ماندن احتیاج داشتند. حالا وضعیت فرق کرده است؛ این محصولات هستند که برای زنده ماندن به انسان ها و جوامع انسانی احتیاج دارند. در زمینه تجارت و اقتصاد بازار، شرکت ها به مشتریان برای زنده ماندن احتیاج دارند. مسئله ای که کمتر آشکار شده این است که بازاریابی و چشم‌اندازهای روابط عمومی به طور کلی توسط عواملی مانند اینترنت و رسانه های اجتماعی دستخوش تغییر شده و ابعاد جدیدی پیدا کرده است.


در زیر برخی از اجزای تشکیل دهنده یک سیاست موفق روابط عمومی  را بر می شماریم:

اهداف


طولانی ترین سفر با اولین قدم شروع می شود. شما هرگز بدون اینکه از مقصدتان مطلع باشید برای سفر برنامه ریزی نمی کنید. اولین قانون بازاریابی و روابط عمومی این است: مشخص‌ کردن هدفی که می خواهید به آن برسید. مشخص کردن اهداف شما را سریعتر به مقصد می رساند و ‌باعث می شود تا موفقیت تان را بتوانید اندازه گیری کنید و ارزیابی دقیق تری از کارهایی که بهتر می توانست انجام شود به شما می دهد.


استراتژی


استراتژی یا سیاست مانند چسبی همه چیز را به هم پیوند می دهد. در واقع استراتژی به جای پرداختن به مسائل خرد، خط مشی کلی را تعیین می کند. مشخص کردن اهداف خط پایان را معلوم می کند و استراتژی راهی که ما را به خط پایان می رساند. یک استراتژی خوب، عنوان، شخصیت، اخلاق و ارزش های یک شرکت را شکل می دهد. به عبارت دیگر به مانند یک چارچوب منسجم کار می کند که به راحتی می شود تاکتیک های بازاریابی را در آن جا داد.


پیام ها


عنصر مرکزی در هر استراتژی موفق بازاریابی، اطلاعات است. اطلاعاتی برای ارائه به مشتریان بالقوه تا آن ها را برای خرید محصولات ما به جای محصولات دیگری متقاعد کند. با این حال عنصری که خیلی از شرکت ها به آن بی توجهی می کنند ابداع در روش های بازاریابی و ایجاد کمپین های تبلیغاتی است. اطلاعاتی که مشتریان برای تصمیمات خریدشان نیاز دارند به وسیله پیام های ضعیف یا بیان تکنولوژیک نامفهوم مغشوش می شود. در واقع این ارتباطات مملو از اطلاعات فنی غیر قابل نفوذ است. بعد از مدتی، ادبیات این شرکت ها یا وب سایت هایشان سرشار از اطلاعات است اما نه اطلاعاتی ضروری که یک مشتری بالقوه می خواهد بشنود.
 
استراتژی+پیام ها= محتوا


تولید محتوای اثربخش کاری نیست که اتفاقی انجام شود. این مسئله مستلزم یک استراتژی خوب، پژوهش و تخصص است و اطمینان از اینکه در موتورهای جستجو به نمایش گذاشته می شوید. با تولید و انتشار محتوای موردنیاز مشتریان به طور طبیعی ترافیک ورودی را به سمت خودتان جذب خواهید کرد.


یکپارچه سازی


رسانه های جمعی و اینترنت اجازه می دهند تا نوع جدیدی از جریان اطلاعات شکل بگیرد که در هر کدام از آن ها می توانیم شرکت کنیم. از طراحی یک وبلاگ و پست های فیسبوک گرفته تا انتشار ویدئو و عکس به روی یوتیوب و اینستاگرام یا فعالیت در توییتر و شبکه های اجتماعی دیگر. نوع جدیدی از دموکراسی اطلاعات که در آن همه ما ناشر هستیم و به ما این اجازه را می دهد تا بازاریابی قدیمی بیرون رونده را با بازاریابی وارد شونده که افراد را به سمت شرکت های ما می کشاند؛ جایگزین کنیم.


استراتژی یکپارچه روابط عمومی به شما این اجازه را می دهد تا با ترکیب و استفاده درست از رسانه های جمعی و سایر ابزارهای روابط عمومی بر اساس استراتژی‌های سازمان به بهترین نتیجه ممکن برسید.


آیا شما استراتژی روابط عمومی یکپارچه دارید؟
 

 منبع:
http://realbusiness.co.uk

ترجمه: سحر اخوان کاظم زاده

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نجف محمودی از فعالان روابط‌عمومی به رحمت ایزدی پیوست


  انتصاب مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی سازمان انتقال خون ایران


  ویژه‌برنامه بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی در کلاب‌هاوس "شارا"


  دیدار رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی با یار قدیمی پدر روابط‌عمومی ایران


  کسب رتبه برتر روابط عمومی راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در انتشار خبر


  یکشنبه های روابط عمومی منطقه ۲۱ در معاونت مالی و اقتصاد شهری برگزار شد


  انتصاب سرپرست اداره روابط عمومی دانشگاه یاسوج


  رئیس و نایب رئیس هیات مدیره کانون روابط عمومی خانه تئاتر معرفی شدند


  نترسید، هوش مصنوعی کمک می‌کند تا نتایج و پیامدهای روابط‌عمومی و بازده سرمایه‌گذاری برای شما مشخص شود


  هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های مراغه مشخص شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: روابط‌عمومی و دو رویداد بزرگ ملی و بین‌المللی