درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 3 تیر 1400 - 17:47   

پیام تسلیت انجمن روابط عمومی در پی درگذشت دو خبرنگار حوزه محیط زیست

  پیام تسلیت انجمن روابط عمومی در پی درگذشت دو خبرنگار حوزه محیط زیست


ادامه ادامه مطلب یک

دو خبرنگار محیط زیست جان باختند

  دو خبرنگار محیط زیست جان باختند


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان ثبت‌نام اولین کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران

  فراخوان ثبت‌نام اولین کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب سه

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  یازده نکته مهم در تهیه خبرنامه
  پیام تسلیت انجمن روابط عمومی در پی درگذشت دو خبرنگار حوزه محیط زیست
  تقدیر استاندار آذربایجان شرقی از مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان
  جهان جذاب آقای ماسک
  دو خبرنگار محیط زیست جان باختند
  بر اساس آمار سال ۲۰۲۰ مشخص شد؛ شرکت فولاد مبارکه در میان ۵۰ شرکت بزرگ تولید کننده فولاد در جهان
  بازیکنانی مانند کریستیانو رونالدو تاثیر خاصی بر برندها دارند
  کلیدهای برقراری ارتباط موثر
  خبرنامه تجارت شما را قدرتمند می کند
  نشست هم اندیشی روابط عمومی هیات‌های ورزش روستایی برگزار شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12693صفحه نخست » گفتگویکشنبه، 26 مرداد 1393 - 16:32
روابط عمومی مدرن باید ماموریت خود را از درون بینش و نقشه عمل جامعه اطلاعاتی استخراج کند
پدر علم روزنامه نگاری الکترونیک ایران: - به گزارش شارا به نقل از ستاد خبری یازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران، دکتر یونس شکرخواه از سخنرانان این کنفرانس با بیان این مطلب گفت: روابط عمومی‌ها بدون داشتن نقشه راه که مبتنی بر مناسبات رسانه‌ها و جامعه اطلاعاتی است قادر به ایفای نقش خود نخواهند بود.
  

 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روابط عمومی مدرن چاره‌ای ندارد جز اینکه ماموریت خود را از درون بینش و نقشه عمل جامعه اطلاعاتی استخراج کند.

 

به گزارش شارا به نقل از ستاد خبری یازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران، دکتر یونس شکرخواه از سخنرانان این کنفرانس با بیان این مطلب گفت: روابط عمومی‌ها بدون داشتن نقشه راه که مبتنی بر مناسبات رسانه‌ها و جامعه اطلاعاتی است قادر به ایفای نقش خود نخواهند بود.

 

عضوهیات علمی دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران که با موضوع " چشم اندازهای رسانه‌ای در حال تغییر: نکات اثبات شده برای تعامل با خبرنگاران و اثرگذاران کلیدی"  در  یازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران سخنرانی خواهند کرد، افزود: جامعه اطلاعاتی به نقش کلاسیک روابط عمومی‌ها دیگر توجه نخواهد کرد و در واقع به روابط عمومی‌ها هم به مثابه رسانه خواهد نگریست و نه به عنوان نگهبان نهادهایی که باید به هر طریق حمایت و حفاظت شوند.

 

پدر علم روزنامه نگاری الکترونیک ایران با اشاره به مدخل روابط رسانه‌ای دیجیتال محور "چشم اندازهای رسانه‌ای در حال تغییر: نکات اثبات شده برای تعامل با خبرنگاران و اثرگذاران کلیدی"، گفت: در این سخنرانی ابتدا چشم‌انداز جهان دیجیتال معاصر مورد بررسی قرار گرفته و سپس تحولات رسانه‌ای در بستر این چشم‌انداز دیجیتال - که می‌توان از آن با عنوان جامعه اطلاعاتی (Information Society) یاد کرد - طرف توجه خواهد گرفت.


وی ادامه داد: آنچه در چارچوب "نکات اثبات شده برای تعامل با خبرنگاران و اثرگذاران کلیدی" دنبال می‌شود در واقع مفروض گرفتن فرایندی است که از همین تحولات جهان دیجیتال ونیز از نوع رویکرد جامعه اطلاعاتی به آن ناشی می‌شود.


وی در این مسیر تلاش خواهد کرد تا نوع ترسیم جهان رسانه‌ای مبتنی بر استناد مورد تصویب سران جهان (2014-2003) باشد و انتظارات متصور از آن نیز بر همین مصوبات معطوف شود و عملا دستمایه تصمیم سازی برای روابط عمومی‌ها خواهد بود.


به دیگر سخن آنچه ارائه می‌شود تصویری است از دنیای واقعی در آینه اسناد جامعه اطلاعاتی و به این ترتیب این روابط عمومی‌ها هستند که باید رفتار خود را بر اساس توقعات اسناد مورد ارزیابی و حتی بازبینی قرار دهند.

 

نگاه رئیس موسسه مطالعات اروپا و آمریکای شمالی – دانشگاه تهران در این سخنرانی در مسیر ترسیم جهان دیجیتال؛ از نوع نظرات شخصی و مبتنی بر حضور فیزیکی و تجربه شخصی است که به 4 سند مصوب سران جهان (2005-2003) و دو سند تازه و نهایی شده کارشناسان که در انتظار تصویب سران است (2014)، متکی خواهد بود. 


دکتر یونس شکرخواه در اجلاس‌های سال‌های 2003 (اجلاس جهانی سران درباره جامعه اطلاعاتی - ژنو) (WSIS -Geneva)، 2005 (اجلاس جهانی سران درباره جامعه اطلاعاتی - تونس) (WSIS -Tunis) و نشست‌های فیزیکی 2014 در ژنو در مقرهای اتحادیه بین‌المللی ارتباطات دوربرد (ITU) و سازمان جهانی مالکیت معنوی (WIPO) که به رویدادهای سطح بالای وسیس+ ۱۰ معروف شده است The WSIS+10 High-Level Events)) به عنوان عضو هیات اعزامی ایران حضور داشته و در جریان مفهوم سازی و واژگان سازی برای قطعنامه‌های نهایی بوده‌ است.

 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

 

یادداشت دکتر شکرخواه برای درگذشت پدر علم ارتباطات ایران

افق‌های نوین روزنامه‌نگاری به روایت دکتر شکرخواه
 


 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  5 نکته هنگام استفاده از رسانه های اجتماعی برای روابط عمومی فناوری


  مفاهیم اجتماعی را به حلقه روابط عمومی وارد کنید


  جایگاه روابط عمومی مدرن در ایران


  تحقق روابط عمومی الکترونیک نیازمند اصلاح ساختار روابط عمومی‌هاست


  خبرنامه تجارت شما را قدرتمند می کند


  نشست هم اندیشی روابط عمومی هیات‌های ورزش روستایی برگزار شد


  کلیدهای برقراری ارتباط موثر


  دو خبرنگار محیط زیست جان باختند


  بازیکنانی مانند کریستیانو رونالدو تاثیر خاصی بر برندها دارند


  جهان جذاب آقای ماسک


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ثبت‌نام اولین کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران