درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 19:24   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق
  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12644صفحه نخست » جهان روابط عمومیجمعه، 24 مرداد 1393 - 18:11
روابط در سراسر غزه تیره و تار شده است اما حمایت آمریکا از اسرائیل همچنان به قوت خود باقی است؟
"مانویر گفت:« شما این انجمن ها را درجایی دارید یک دختر 16 ساله در نوار غزه می تواند تصاوییر از بمب هایی که در خارج از خانه ی خود سقوط کرده است را برای 160 هزار نفر در توییتر قرار دهد. این نوع از دسترسی به انتشار اطلاعات قبلاً هرگز وجود نداشته است و آن یک تعویض بازی است. این اطلاعات افکار عمومی را تغییر می دهد و در نهایت راه سیاستگذاران را در مورد این موضوع تغییر خواهد کرد اما این راه به سوی افول است.»
  

روابط در سراسر غزه تیره و تار شده است اما حمایت آمریکا از اسرائیل همچنان به قوت خود باقی است؟
این گردش فکری نافرجام باراک اوباما و جان کری باعث نخواهد شد تا رفتار واشنگتن با اسرائیل تغییر کند.


4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  معترضان به منظور درخواست پایان دادن به درگیری ها در غزه و توقف کمک ایالات متحده به اسرائیل روبروی کاخ سفید در واشنگتن تجمع کردند.

حتی قبل از اینکه دود آتش جنگ در غزه محو شود، ارزیابی خسارت آغاز شده است.
در مقابل آن، در حال حاضر روابط بین دولت اوباما و بنیامین نتانیاهو که نشانی از نفرت و بی اعتمادی است بدلیل تک تیراندازی به سوی مردم عادی در طول حمله خونین اسرائیل در محاصره فلسطین به سوی روندی جدید کشیده شده است.


سخنگوی دولت امریکا اعلام کرد حمله توپخانه ارتش اسرائیل به سوی مدرسه سازمان ملل متحد که 10 نفر کشته داد، بسیار «وحشتناک» و «شرم آور» بود. علاوه بر این دفاع نکردن جان کری وزیر امور خارجه آمریکا از ادعاهای مسخره ی نتانیاهو مبنی بر انجام عملیات های دقیق برای جلوگیری از تلفات غیر نظامیان، شکست قابل توجهی از حمایت غیرقابل اعتراض به عملیات نظامی دولت صهیونیستی بود که از واشنگتن انتظار می رفت. بنابراین آیا مشاهدات باراک اوباما از مرگ غیر نظامیان بی گناه در غزه «وجدان مار ار مجبور به بیدارشدن می کند».


در مقابل، مجلس سنای امریکا با حمایت اتفاق آرا به قطعنامه ای رأی مثبت دادند که به حمایت صریح از اسرائیل حتی بدون اشاره به از دست دادن زندگی فلسطینی ها می پردازد.
مطبوعات اسرائیل به نقل از یکی از مقامات به منظور نشان دادن خالفت با جان کری: در بیت المقدس، نتانیاهو در برابر فشار آمریکا برای آتش بس، در اولین فرصت با سفیر ایالات متحده به منظور ارسال پیامی به کاخ سفید مبنی بر اینکه «هرگز برای دومین بار به من شک نکنید» تماس گرفت.


تمامی این موارد ماه ها پس از تنش در حالی اتفاق افتاد که وزیر خارجه آمریکا، نخست وزیر اسرائیل را تحت فشار قرار داد تا به طور جدی مذاکرات صلح با فلسطینیان را بپذیرد و پس از آن به تماشای فروپاشی تلاش های خود بنشیند. احساسات واقعی رهبر اسرائیل زمانی آشکار شد که «موشه یعلون» وزیر دفاع، جان کری را «وسواس و ناجی» نامید.


جان کری در یک جلسه خصوصی نسبت به آینده اسرائیل خشمگین شد و هشدار داد که اگر دولت یهود به اشغالگری های خود ادامه دهد، خطر تبدیل شدن به «یک دولت آپارتاید» را پیش رو دارد.


با این حال، حتی آنچه که در حال حاضر به طور منظم به عنوان یک رابطه ناکارآمد بین اوباما و نتانیاهو شرح داده شده است، به طور فزاینده ای در ملاء عام نقش بازی می کند، کسانی که از داخل شاهد رابطه ی آمریکا و اسرائیل هستند، می گویند این سرخوردگی و تحقیر، حداقل در حال حاضر منجر به تغییر هر یک از اصول در مورد نحوه رفتار واشنگتن با دولت یهود نخواهد شد.


دانیل لوی، مشاور سابق اهود باراک، نخست وزیر اسرائیل و نماینده سابق در مذاکرات صلح با فلسطینی ها، گفت که تصمیم آمریکا در مجهز کردن اسرائیل با گلوله های تانک، خمپاره و سایر سلاح ها برای ادامه کشتار، سؤالات بسیاری است که باید از رئیس جمهور و جان کری قبل از انتقاداتی پرسیده شود که در گذشته و حال مطرح خواهد شد.


وی گفت: « آمریکا به لحاظ تسلیحاتی اسرائیل را حتی در وسط عملیات غزه، زمانی که پناهگاه های سازمان ملل متحد و مدارس مورد اصابت قرار گرفت، مورد حمایت قرار داد و تنها زمانی که کشورهای اروپایی شروع به این پرسش درباره ی صادرات سلاح های خود به اسرائیل کردند، این واقعیت را مطرح کردند که ما در عرصه ی تداوم بیشتر از تغییر زندگی می کنیم.»

با این حال، لوی با بیان این مطلب که این شکست ممکن نیست به طور کامل و بدون هزینه برای اسرائیل باشد، افزود: « فکر می کنم بسیار دور نخواهد بود که امریکایی ها تمایل بسیار کمی برای پیدا کردن راهی داشته باشند که از خود بپرسند: چگونه می توانیم در این وضعیت به اسرائیل کمک کنیم؟ هنگامی که دوربین ها روشن هستند، امریکا همچنان احساس می کند آنچه را که نیاز دارد انجام می دهد. هنوز کاری را که احساس می کند به آن نیاز دارد را انجام دهد. اما فکر می کنم همچنان مناطق بسیاری وجود دارد که آنها می توانند مایل ها دورتر بروند و تمایل کمتری خواهند داشت که این کار را انجام بدهند.»
وی گفت: «احساس می کنم این کار هنگامی که به سوی ایران برود، موقعیت اسرائیل را تضعیف خواهد کرد.»


آرون دیوید میلر، که به عنوان مشاور در مذاکرات اعراب و اسرائیل در خدمت شش نفر از وزرای امور خارجه امریکا بوده است، گفت که وی افول روابط و جریان بین دولت آمریکا و اسرائیل را مشاهده کرده است.
وی افزود: «موضوع اصلی برای اوباما تعداد کشته هایی است که وی در صفحه ی تلویزیون امریکا دیده بود.»


میلر گفت: « تلفات غیر نظامیان مشکل اصلی رئیس جمهور است. انتشار تصاویر وحشتناکی از فلسطینی های در حال مرگ، وی را تحت فشار قرار داد. بر خلاف جان کری، رئیس جمهور علاقه ای به انتقال این مسئله به برخی از معامله های بزرگ صلح ندارد. وی سرگرم مسائل بسیاری دیگری است.کمتر از هزار روز به ریاست جمهوری وی باقی نمانده است. وی بیشتر به طبقه متوسط می پردازد تا شرق میانه.


اوباما هفته گذشته به نیویورک تایمز گفت که در مورد شانس اجرا شدن قرارداد صلح خوشبین نیست، زیرا نتانیاهو در بین رأی دهندگان اسرائیلی محبوب است. نخست وزیر اسرائیل نشانی از فشار برای رسیدن به توافق را احساس نمی کند، در حالی که «محمود عباس» رهبر فلسطینی «بیش از حد ضعیف» است. رئیس جمهور ابراز نگرانی کرد، زیرا در حالی که می داند اسرائیل بدون شک پا برجا است، «سنت های دموکراتیک و مدنی» تهدیدی برای ادامه ی این اشغال گری است.


کری دست از تلاش برای احیای مذاکرات صلح بلند مدت بر نمی دارد و ممکن است آخرین جنگ در غزه را به عنوان آغاز یک مسیر برای مذاکرات تازه ببیند. اما میلر می گوید که اشتیاق کمی در کاخ سفید از روند صلح وجود دارد.


وی گفت: «در حال حاضر برای این فصل بسته است» رئیس جمهور به همراه نتانیاهو این فیلم را قبلاً دیده اند. این فیلم نشان دهنده ی از دست دادن طرف مقابل در زمان تنهای او است.»


«یوسف مانویر» مدیر مرکز فلسطین در واشنگتن گفت که تعجب خواهد کرد اگر آمریکا تلاش بیشتری برای طراحی یک توافق صلح انجام دهد زیرا اوباما و کری «راه های سختی را فرا گرفته اند که نتانیاهو قصد ندارد به هر شیوه ای همکاری کند» حتی اگر زمانی که بسیاری از کابینه وی هرگز مخالف دولت فلسطین نباشند یا امتیازات لازم را برای آن به ارمغان بیاورند.


مانویر گفت: «بسیار سخت است که ببینند این اتفاق دوباره افتاده است زیرا در واقع شرایط سیاسی جاری در اسرائیل بر روی دولت جناح راست دولت برای آینده ای قابل پیش بینیمتکی است. بنابراین در واقع هیچ دلیلی وجود ندارد که انتظار داشته باشیم، شما دولت اسرائیلی داشته باشید که منجر به یک توافق صلح از طرف دولت نتانیاهو شود که در مورد او قطعاً چنین نیست. در همان زمان، ایالات متحده هنوز در موقعیتی قرار نگرفته است که آماده پذیرش هزینه های سیاسی باشد که اسرائیل را تحت فشار قرار دهد تا رفتار خود را تغییر دهد. محاسباتی که احتمالاً آنها انجام داده اند، آنقدر ارزش ندارد که به تعامل بیانجامد و اگر اسرائیلی ها می خواهند به لحاظ بین المللی منزوی کنند، آنها قصد عقب کشیدن اسرائیل را نخواهند داشت.


اما حمله به غزه روندی را برجسته کرد که ممکن است به تغییر معادله سیاسی اسرائیل در ایالات متحده بیانجامد.
نظرسنجی ها نشان دهنده ی یک تغییر تدریجی در افکار عمومی آمریکا، عمدتا به لحاظ نسلی است. در حالی که اکثریت آمریکایی ها به طور کلی از حمله اسرائیل به غزه به عنوان دفاع خود حمایت می کنند، نظرسنجی پیو در ماه گذشته نشان داد که حمایت از اسرائیل در میان نوجوانان آمریکایی کاهش یافته است. بیش از 65اس بک های اسرائیلی نسبت به فلسطینی های 7 به 1 بوده است. در میان جوانان بین سن 18 تا 29 سال حمایت دو به یک در حمایت از اسرائیل سقوط کرده است.


که به نظر می رسد نوجوانان آمریکایی اخبار خود را از منابع دیگری به غیر از جریان اصلی تلویزیون و روزنامه ها می گیرند. حمله اسرائیل به غزه در سال 2009 کمک کرد تا افزایش حمایت از آرمان های فلسطین در محیط های دانشگاهی در ایالات متحده به دلیل دسترسی به اینترنت و انواع بیشتری از گزارش ها، تجزیه و تحلیل و نظرها افزایش یابد که بیشتر آنها از خارج از ایالات متحده ارایه می شوند.


فناوری فایل های بیشتری را از آخرین جنگ در غزه با تصاویر بسیاری از و شاهدان عینی از فلسطینی هایی که در زیر بمباران زندگی می کنند، گسترش داد.
"مانویر گفت:« شما این انجمن ها را درجایی دارید یک دختر 16 ساله در نوار غزه می تواند تصاوییر از بمب هایی که در خارج از خانه ی خود سقوط کرده است را برای 160 هزار نفر در توییتر قرار دهد. این نوع از دسترسی به انتشار اطلاعات قبلاً هرگز وجود نداشته است و آن یک تعویض بازی است. این اطلاعات افکار عمومی را تغییر می دهد و در نهایت راه سیاستگذاران را در مورد این موضوع تغییر خواهد کرد اما این راه به سوی افول است.»


منبع:
http://www.theguardian.com/world/2014/aug/10/united
کریس ام سی گریل(Chris McGreal) در واشنگتن
گاردین، یکشنبه 10 اوت 2014
منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق


  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد