درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 14:52   

هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است

  هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
  جستجوی گوگل در 10 سال آینده
  انتصاب مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران
  سرپرست حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل کتابخانه ملی منصوب شد
  «مجتبی‌پور» جایگزین «نعمتی» در روابط‌عمومی استانداری خراسان رضوی شد
  هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر انتخاب شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12429صفحه نخست » سه شنبه، 14 مرداد 1393 - 06:14
پیام رییس دانشگاه مازندران به اصحاب رسانه های گروهی کشور
دکتر اصغری آقمشهدی رییس دانشگاه مازندران در آستانه فرارسیدن روز خبرنگار، این روز مهم را به اصحاب رسانه و فعالان عرصه اطلاع رسانی کشور تبریک گفت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دکتر اصغری آقمشهدی رییس دانشگاه مازندران در آستانه فرارسیدن روز خبرنگار، این روز مهم را به اصحاب رسانه و فعالان عرصه اطلاع رسانی کشور تبریک گفت.
متن این پیام به این شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم

جـــان نبـاشــد جــز خـبر در آزمـــون هـر کـه را افـزون خبر جـانش فـزون
اقتضای جان چو ای دل آگهی است هرکه آگه تر بود جانش قوی است


جلال الدین محمد مولوی



خبرنگاران، پیشتازان عرصه آگاهی و عامل تاثیرگذار حضور بالنده و اثربخش ملت قهرمان ایران در صحنه های سرنوشت ساز هستند از اینرو گرامی داشت روز خبرنگار یعنی ارج نهادن به آگاهی و دانایی.

بی تردید حرفه ارزشمند خبرنگاری، شغلی شریف و ارجمند در عرصه ی ارتباطات است و نگارندگان متین و خستگی‌ناپذیرِ خبر، بمانند پروانه‌ای جسور، خود را بر آتش شمع حوادث روزگار می‌زنند و این آزادگی و شجاعت، رمز محبوب شدن این بلندهمتان راست قامت است.

17 مردادماه، فرصت بسیار ارزشمندی است تا از مجاهدت های زنان و مردانی که با هدف تقویت "جان" جامعه، پرچم " آگاهی بخشی " را بر دوش کشیده و بی ادعا وجود خویش را چراغ راه جامعه کرده اند، یاد کنیم و با تاکید بر رسالت سترگ و خطیر جامعه رسانه ای کشور، به مقام والای آنان و تمامی شهیدان والامقام این عرصه، ادای احترام کنیم.

اینجانب ضمن تاکید بر بهره‌مندی بیشتر از ظرفیت اصحاب رسانه‌ها، در جهت اطلاع‌رسانی اخبار، برنامه‌ها و فعالیت های گسترده دانشگاه مازندران، از تعامل سازنده رسانه ها با روابط عمومی دانشگاه مازندران و انعکاس مطلوب و شایسته اخبار دانشگاه در رسانه های گروهی، قدردانی کرده، امیدوارم بیش از گذشته زمینه تشریک مساعی بین اصحاب رسانه های گروهی و جامعه دانشگاهی فراهم شود.

در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و سایر شهیدان عرصه خبررسانی، روز خبرنگار را به جامعه رسانه‌ای کشور تبریک می‌گویم و برای تمامی طلایه داران اطلاع رسانی، توفیق روزافزون در راستای رشد و تعالی فرهنگ جامعه را از خداوند منان خواستارم.


منبع: روابط عمومی دانشگاه مازندران

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  اخبار ممنوعه


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد