
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، الیزابت هاگدورن- نگاهی به تعداد کشتگان جنگ نشان از پیروزی رژیم اشغالگر قدس در دور آخر جنگ در غزه دارد. اما از نظر روابط عمومی، می توان اینچنین استدلال کرد که حماس پیروز ماجراست.
بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم جعلی اسرائیل می گوید: برای هر مرگ فلسطینی و تیتری در نشریات دنیا درج می شود و این منفعت سیاسی است که حماس از آن بهره مند می شود.
باندویچ یکی از شرکت هایی است که روندها را در رسانه های اجتماعی مطالعه می کند، ارزیابی در این خصوص انجام داده است. یکی از محققان این گروه به نیویورک تایمز گفت در حدود یک هفته گذشته هاشتگ «غزه زیر تهاجم» بالغ بر 622 هزار بار توییت شده است و در مقابل 36 هزار و 200 توییت برای هاشتگ «اسرائیل زیر آتش» پیروز عرصه اطلاع رسانی و روابط عمومی بوده است.
برای اطلاعات بیشتر ویدئوی زیر را مشاهده کنید.
منبع: http://www.redding.com/news/video-is-hamas-winning-the-gaza-pr-battle
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
|