درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 06:09   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12409صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 13 مرداد 1393 - 10:13
ابوترابی فرد :
دو بخش روابط عمومی و پژوهش در کشور ما محتوایی ندارد
نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: در کشور ما دو بخش روابط عمومی و پژوهش، اسم دارد اما محتوایی ندارد.
  

دو بخش روابط عمومی و پژوهش در کشور ما محتوایی ندارد

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- حجت الاسلام سید محمد حسن ابوترابی فرد روز دوشنبه در نشست مشترک روابط عمومی های دستگاههای اجرایی خراسان رضوی که در محل استانداری این استان در مشهد برگزار شد همچنین از وضعیت روابط عمومی ها انتقاد کرد.

وی افزود:رسالت روابط عمومی ها در درون سازمانها خلق یک سازمان در هم تنیده شده و صف واحد بسان ˈبنیان مرصوصˈ است که همه افراد سازمان در کنار هم و هماهنگ با هم به مسوولیتهای خود عمل کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه به برکت نفت کشور در بسیاری از حوزه های اقتصادی زنده نیست اما حرکتی دارد، گفت : این در حالی است که در کشوری مثل کره جنوبی اقتصاد دانش بنیان حاکم است و از یک بنگاه اقتصادی حداقل یک دهم نیروهایش در حوزه پژوهش فعال هستند و در واقع آنها دانش و نه کالای خود را می فروشند.

وی افزود:در چنین کشوری بودجه پژوهشی به حوزه پژوهش به معنای واقعی کلمه اختصاص می یابد و روابط عمومی ها نیز به معنای واقعی کلمه روابط عمومی اند و فقط اطلاعیه و خبر نیستند و این جایگاه برایشان شناخته شده و تعریف شده است و مدیر آن را قبول دارد.

او افزود:چنین اقتصادی، قوی و مقاوم است و می تواند در مقابل اقتصادهای بزرگ دنیا و غولی به نام چین زنده بماند و بایستد.

وی با بیان آیه 200 سوره آل عمران، گفت:خدواند در این آیه اهل ایمان را به صبر فردی و صبر جمعی و صبر در کنار هم و صبر در برابر دشمن دعوت کرده است و می گوید که اگر دشمن بر سر اهداف خود ایستاده و صبر می کند شما هم باید صبر کنید و در صبر بر دشمنانتان غلبه کنید و پیشی بگیرید.

او افزود:این صبر، نباید تنها در عرصه نظامی تبلور یابد بلکه در عرصه های مختلف قابل پیگیری است به طور مثال اقتصادی که در مقابل کالای چینی صحنه را خالی کند اهل صبر در عرصه اقتصاد نیست.

وی با اشاره به حوادث جهان اسلام گفت:کلید خلق جریانات تکفیری و الحادی از روز اول پیروزی انقلاب توسط اتاق فکر موساد و سیا زده شده که حالا به نتیجه رسیده است و محصولش را هم اکنون می بینیم.

او تاکید کرد:همان زمان که امام خمینی (ره) فلسطین را بیدار کرد این جریانات انحرافی طراحی شدند تا کسانی که در جهان اسلام باید با هم باشند در مقابل هم قرار گیرند.

در این جلسه استاندار خراسان رضوی نیز گفت:توانمندی بسیار بالایی به نام روابط عمومی ها در دستگاههای اجرایی است که پل ارتباطی بین سازمانها با مردم و سازمانها با یکدیگر هستند.

علی رضا رشیدیان افزود:این توانمندی می تواند در شکل گیری عزم ملی در همراهی با نظام و حاکمیت نقش موثری داشته باشد.

وی گفت:روابط عمومی ها در کاهش فاصله بین مردم و سازمانها باید نقش و سهم داشته باشند و برای تحقق این امر باید جامعه، حساسیت ها و انتظارات آن را بشناسند و با علومی همچون روانشناسی، جامعه شناسی، سیاست، تبلیغات و هنر آشنا باشند.

او افزود:هم اکنون روابط عمومی های ما تنها در زمینه ارایه اطلاعات فعال هستند در حالی که علاوه بر اطلاع مداری باید مشارکت مدار نیز باشند.

استاندار خراسان رضوی گفت:روابط عمومی ها باید بحرانهای کاری سازمانهایشان را بشناسند و شرایط حفظ اعتبار سازمانهایشان را نیز تشخیص دهند و برای سازمانهای خود اعتبار ایجاد کنند.

رشیدیان افزود:همچنین روابط عمومی ها باید فرزند زمان خویش باشند و از ابزارهای مناسب استفاده کنند در حالی که خیلی از روابط عمومی ها در روشهای سنتی خود باقی مانده اند.

وی گفت:روابط عمومی ها تنها وسیله و ابزار اطلاع رسانی از طریق تنظیم خبر نیستند بلکه می توانند با ایجاد نمایشگاه و ساخت و پخش برنامه های مناسب از رسانه های صوتی و تصویری ارتباط با دستگاهها و مردم را برقرار کنند چرا که این کار تکمیل کننده وظایف مدیران است.

او افزود:روابط عمومی های استان خراسان رضوی نیز باید با کمک یکدیگر فعالیتی هدفمند و با برنامه را دنبال کنند و برای آن یک نقطه تمرکز، هماهنگی و همراهی داشته باشند.


منبع: ایرنا

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد