درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 18:20   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق
  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12365صفحه نخست » یکشنبه، 12 مرداد 1393 - 07:06
اقتصاد اینترنت
درحالی که تنها چند دهه از شکل‌گیری شبکه جهانی اینترنت در جهان و ورود این امکان گسترده ارتباطی به ایران می‌گذرد، تصور دنیایی بدون وجود این تکنولوژی محال یا دست کم بسیار سخت است.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) آمار 40 میلیون و اندی کاربران ایرانی در مقایسه با جمعیت 77 میلیونی کشور، نشان از نفوذ همه‌جانبه اینترنت در زندگی امروز مردم ما دارد. حضور این شبکه جهانی انتقال داده و اطلاعات آن هم با این چنین سرعتی، این امکان را فراهم کرده، تا کاربران آن در هر نقطه و با هر میزان فاصله تا منبع موردنظرشان، هر گونه اطلاعاتی را که می‌خواهند در چند ثانیه به‌دست آورند؛ این فناوری در جریان تکاملش، اشکال و صورت‌های گوناگون و متنوعی یافته که گاه در پاسخ به نیازهای ارتباطی انسان امروز بوده و گاه حتی از آن پیشی گرفته است و البته در این میان همواره سرعت، کیفیت و هزینه این ارتباطات هم مدنظر بوده است.


تقریبا همزمان یا با اختلاف ناچیزی، مردم کشور ما هم توانسته‌اند از این پیشرفت‌ها و امکانات تکنولوژیک بهره‌مند شوند، اما آنچه همیشه مطرح بوده و محل اعتراض کاربران ایرانی است، سرعت و کیفیت پایین اینترنت با توجه به هزینه آن است.


 با توجه به نقش و اهمیتی که اینترنت در زندگی انسان معاصر دارد و نیز با در نظر گرفتن این نکته که ضریب نفوذ )نسبت کاربران به کل جمعیت) و امکان دسترسی به اینترنت، به‌عنوان یکی از شاخص‌های توسعه یافتگی مطرح شده، بررسی دلایل پایین بودن کیفیت و سرعت اینترنت در کشور به نسبت بهای آن و راهکارهای حل این مشکل، موضوع مطرح شده در این شماره باشگاه اقتصاددانان است. از این رو از کارشناسان و متخصصان این حوزه پرسیده‌ایم:


علت‌های اصلی سرعت پایین و کیفیت نازل اینترنت در کشور چیست؟
از دیدگاه شما، راه‌حل‌های بهبود کیفیت و سرعت اینترنت در ایران چیست؟
توسعه شبکه اینترنتی با کیفیت و پرسرعت، تا چه میزان و چگونه می‌تواند رشد و توسعه اقتصادی در کشور را سبب شود و سرعت بخشد؟


پاسخ کارشناسان و فعالان حوزه ارتباطات و ارائه‌دهندگان خدمات اینترنتی در کشوربه این سوالات را پیش‌رو دارید.


منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره ۳۲۶۰
 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق


  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد