درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 04:19   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12353صفحه نخست » آموزش روابط عمومیشنبه، 11 مرداد 1393 - 21:18
آنچه متخصصان روابط عمومی می توانند از اقتصادهای رفتاری بیاموزند
مگ وایلدریک- - من یکی از طرفداران عمده اقتصاد رفتاری هستم. این یکی از علایق نخبگان است، من می دانم. اما من آن را موضوع جالب و ترسناکی یافتم که به عنوان یک متخصص ارتباطات مرتبط با کار من است. بر اساس ویکی پدیا، اقتصاد رفتاری مطالعه نحوه اثرگذاری عوامل اجتماعی، شناختی و عاطفی بر تصمیمات اقتصادی افراد و موسسات است. به بیان دیگر، این بینش که افراد و گروه ها چگونه گزینش می کنند را می دهد.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مگ وایلدریک- من یکی از طرفداران عمده اقتصاد رفتاری هستم. این یکی از علایق نخبگان است، من می دانم. اما من آن را موضوع جالب و ترسناکی یافتم که به عنوان یک متخصص ارتباطات مرتبط با کار من است.


بر اساس ویکی پدیا، اقتصاد رفتاری مطالعه نحوه اثرگذاری عوامل اجتماعی، شناختی و عاطفی بر تصمیمات اقتصادی افراد و موسسات است. به بیان دیگر، این بینش که افراد و گروه ها چگونه گزینش می کنند را می دهد.


اغلب، این بینش از تیم های اطلاعات روابط عمومی است که نیاز به طراحی برنامه هایی دارد که آن را با اهداف کسب و کار گره بزنند. وقتی ما مخاطب نهایی خودمان را می شناسیم، تصمیم گیری می کنیم، می توانیم برنامه ای طراحی کنیم که آنها را برای عمل برانگیزاند.


این خبر خوبی برای حرفه روابط عمومی است. بسیار دشوار است که بخواهیم ارزش افزوده آگاهی از برند را ارزیابی کنیم. آسانتر این است که ارزش افزوده عمل را اندازه گیری کنیم.


اگر شما علاقه مند به ساخت اقتصاد رفتاری در برنامه بعدی خود هستید، در اینجا شش گام نسبتا مهم عنوان شده است که می تواند مورد توجه قرار گیرد:
1. برای جلوگیری از پیش داوری های مخاطبان خود و جلوگیری از دوسویی و درگیری آنها زمانی را اختصاص دهید. ارتباطات را برای رسیدگی به موارد احساسی همچون موارد منطقی شکل دهید. (نظر رهبران: دن آریلی، دانیل کانمن)


2. تاثیر ارائه برند بر نحوه انتخاب آن را درک کرده و اهمیت آن را به عنوان اهرم به کار بندید. (از نظر نظم، مقایسه، انجمن ها). (نظر رهبران: ریچارد تالر، چارلز دوهیگ، یونس لر)


3. ایجاد سطح شیب دار طبیعی جهت آسان سازی به کارگیری آن برای مخاطبان. (نظر مدیران: ریچارد تالر، چیپ و دن هیث)


4. هرگز تضادی را که به نظرتان عناوینی آسان و شهودی هستند، را از پیش تخمین نزنید. سعی کنید که این تضاد را به بازی بگیرید. (نظر رهبران: دانیل کانمان، چیپ و دن هیث)


5. بازی کنید. نور خوش قلبی را در فرآیند تصمیم گیری خود بتابانید. (نظر رهبران: دانیل پینک)


6. معنی دار کنید. بر فرصت ها و اهداف بزرگ سفر تاکید کنید. (نظر مدیران: جان کاتر، دانیل پینک)


البته، پشت هر یک از این مراحل، بدنه هایی از تحقیق و نکات دقیق و ظریق وجود دارد. همراه سازی آنها، و ارائه نقشه راهی برای ارتباطگران و کارگزاران روابط عمومی با نگاه به تولید عمل اندازه گیری ضروری است.


آیا شما از اقتصاد رفتاری در سازمان خود استفاده می کنید؟


منبع: http://www.business2community.com/public-relations/pr-professionals-can-learn-behavioral-economics-0816227#CXFDX1siI6HGs1kO.99
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد