درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 11 مرداد 1400 - 09:41   

برای ثبت‌نام اولین کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران دیگر فرصتی نمانده

  برای ثبت‌نام اولین کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران دیگر فرصتی نمانده


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

آنچه باید بدانیم!/ سنجش‌ ارتباطات‌ چیست؟

  آنچه باید بدانیم!/ سنجش‌ ارتباطات‌ چیست؟


ادامه ادامه مطلب سه

نحوه ست کردن کفش‌های رنگی

  نحوه ست کردن کفش‌های رنگی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیرعامل شرکت گاز استان تهران: به دلیل نگارش نادرست اخبار حوادث، شرکت گاز استان تهران به عنوان مسئول حادثه معرفی می‌شود
  چگونه یک خبرنگار حرفه ای شویم؟
  ارتباطات و آینده جهان
  8 چیزی که باید در خصوص استراتژِی محتوای بصری بدانید
  3 ضرورت برای ساخت یک استراتژِی تاثیرگذار جدید
  5 اقدام برای ساخت یک فرهنگ سازمانی خوب
  3 گام ضروری برای نوشتن یک سخنرانی برای مدیر عامل
  اصول رفتاری و اجرائی در حوزه اخلاق حرفه ای روابط عمومی را بدانید
  روانشناسی رنگ و تاثیر و اهمیت آنها در برندهای مختلف
  نحوه ست کردن کفش‌های رنگی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12290صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیسه شنبه، 7 مرداد 1393 - 15:55
اندیشمندان روابط عمومی و ارتباطات: زندگینامه: دکتر یحیی کمالی‌پور
پروفسور کمالی‌پور در سال ۲۰۰۲ میلادی شبکه جهانی گلوبال مدیا ژورنال (Global Media Journals ) را پایه‌گذاری کرد که اکنون ۱۰ نسخه دیجیتال آن در کشورهای استرالیا، کانادا، امارات، چین، آلمان، هند، مکزیک، ایران، روسیه، و ترکیه منتشر می‌شوند. این نسخه‌ها به میزبانی دانشگاه‌های مهم در این کشورها و با سردبیری استادان ارتباطات به فعالیت خود ادامه داده و امکان نشر مقلات عملی را به زبان‌های مختلف امکان‌پذیر می‌کنند.
  


اندیشمندان روابط عمومی و ارتباطات: زندگینامه: دکتر یحیی کمالی‌پور




 

بروزرسانی: 28 دی 1399


پروفسور یحیی کمالی‌پور در سال هزاروسیصدبیست‌وشش در شهرستان راور از استان کرمان به دنیا آمد. وی دارای لیسانس روابط‌عمومی از دانشگاه ایالتی مینوسوتا، فوق‌لیسانس رسانه‌های جمعی، رادیو، تلویزیون و فیلم از دانشگاه ویسکانسین و دکترای ارتباطات از دانشگاه میسوری آمریکا است.


او از سال ۱۹۸۶ تا ۲۰۱۴ میلادی دارای کرسی استادی ارتباطات و به مدت ۱۴ سال رئیس بخش واحد ارتباطات و هنرهای خلاق در دانشگاه پوردو شمالی در ایالت ایندیانای آمریکابود و از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۶ میلادی رئیس بخش روزنامه‌نگاری و ارتباطات دانشگاه ایالتی کرولینای شمالی در شهر گرینزبرو و از سال ۲۰۱۶ تا کنون استاد ارتباطات است.


پروفسور کمالی‌پور در سال ۲۰۰۲ میلادی شبکه جهانی گلوبال مدیا ژورنال (Global Media Journals ) را پایه‌گذاری کرد که اکنون ۱۰ نسخه دیجیتال آن در کشورهای استرالیا، کانادا، امارات، چین، آلمان، هند، مکزیک، ایران، روسیه، و ترکیه منتشر می‌شوند. این نسخه‌ها به میزبانی دانشگاه‌های مهم در این کشورها و با سردبیری استادان ارتباطات به فعالیت خود ادامه داده و امکان نشر مقلات عملی را به زبان‌های مختلف امکان‌پذیر می‌کنند.


وی همچنین پایه گذار و رئیس انجمن ارتباطات جهانی (Global Communication Association) است که در سال ۲۰۰۷ میلادی اولین همایش را در شانگ‌های چین، با همکاری دانشگاه شانگ‌های برگزار کرد و تاکنون این همایش‌ها را در کشورهای عمان، هند، لهستان، اسپانیا، آمریکا، مالزی، زمبیا، کانادا، روسیه، آلمان، و یونان برگزار کرده و اجازه می‌دهد که استادان و دانشجویان دکترا نتایج تحقیقات خود را ارائه داده و با افرادی جدید آشنا و همکاری کنند.


پروفسور کمالی‌پور با ۱۸ اثر بر جسته جهانی در رشته ارتباطات و بیش از ۴۰ سال تدریس و مدیریت در دانشگاه‌های آمریکا یکی از دانشمندان شناخته شده ایرانی این رشته در سطح جهان است. حوزه تحقیقاتی پروفسور کمالی‌پور شامل جهانی‌سازی، تاثیر رسانه‌ای، ارتباطات بین‌الملل و تکنولوژی‌های ارتباطات جدید است. او در سال ۱۹۹۶ برنده جایزه کتاب سال از طرف انجمن جهانی ارتباطات، بخش بین‌المللی و میان فرهنگی شده و در سال ۲۰۱۳ از طرف انجمن اطلاعات، آموزش و تحقیق مدال "محقق سال" در آمریکا را دریافت کرد.


پروفسور کمالی‌پور با سفر به بیش از ۶۵ کشور جهان، قریب به ۱۰۰ سخنرانی‌ در کنفرانس‌های علمی کشورهای گوناگون از جمله مصر، کانادا، چین، هند، ایران، کنیا، عمان، مکزیک، اسلوانی و ایالات متحده داشته و در دانشگاه‌های اوهایو، ایلینویز، میسوری، ایندیانا، ایران، آکسفورد (انگلستان) و چین به تدریس پرداخته و علاوه با بیش از ۵۰ مصاحبه در رسانه‌های جمعی از جمله بی‌بی‌سی، رویترز، ای‌بی‌سی، ‌ان‌پی‌آر، تلویزیون نیل، تلویزیون ترکیه، تلویزیون ایران، دیترویت پرس، فیلادلفیا اینکوایرر، پیتزبرگ تریبون، ‌تایمز و پست تریبون انجام داده است. گذشته از چاپ ۱۸ کتاب در حوزه ‌های جهانی شدن، میان فرهنگی، رسانه‌‌های دیجیتال، شرکت ‌های رسانه‌ای، و ارتباطات جهانی، کتاب زندگی‌نامه ایشان بنام «مسافر دهکده جهانی» در سال هزاروسیصدونود به نویسندگی «نگین حسینی» و توسط انتشارات سیمای شرق منتشر شده است.


برای آشنایی بیشتر و دیدن لیست کتاب‌ها و سایر کارهای علمی ایشان به وبگاه www.kamalipour.com مراجعه کنید.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برای ثبت‌نام اولین کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران دیگر فرصتی نمانده


  چگونه یک خبرنگار حرفه ای شویم؟


  اخبار جعلی تهدیدی برای اعتماد عمومی


  10 ویژگی قدرتمند افراد موفق


  3 گام ضروری برای نوشتن یک سخنرانی برای مدیر عامل


  3 ضرورت برای ساخت یک استراتژِی تاثیرگذار جدید


  آنچه باید بدانیم!/ سنجش‌ ارتباطات‌ چیست؟


  8 چیزی که باید در خصوص استراتژِی محتوای بصری بدانید


  روانشناسی رنگ و تاثیر و اهمیت آنها در برندهای مختلف


  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: برای ثبت‌نام اولین کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران دیگر فرصتی نمانده