درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 خرداد 1400 - 17:38   

اقناع افکار عمومی مهمترین رسالت روابط‌عمومی است

  اقناع افکار عمومی مهمترین رسالت روابط‌عمومی است


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

نشست شورای هماهنگی روابط عمومی استان گیلان برگزار شد

  نشست شورای هماهنگی روابط عمومی استان گیلان برگزار شد


ادامه ادامه مطلب سه

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  انتصاب مسئول کمیته روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری
  تاکید مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه بر ایفای مسئولیت اجتماعی شرکت
  اعطای تسهیلات ارزان قیمت به کارگران نمونه استان های کشور از سوی بانک رفاه کارگران
  مرکز آموزش و ترویج بانکداری اسلامی در بانک سینا ایجاد می شود
  متن کامل سخنرانی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پنجمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
  5 قانون ساده برای خوشحال کردن هر مشتری
  6 نکته برای استفاده از مهارت های روابط عمومی برای مذاکره
  طرح آمایش و توسعه شبکه شعب بانک سینا در سال 1400 اجرا می شود
  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
  اقناع افکار عمومی مهمترین رسالت روابط‌عمومی است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12279صفحه نخست » فناوری نوسه شنبه، 7 مرداد 1393 - 11:29
فیسبوک مرتبط ترین رسانه روابط عمومی برای همیشه
ریچارد برونل - همه اینها چه ربطی به روابط عمومی دارد؟ اگر تاکنون شنیده باشید، افراد زیادی پیش بینی کرده اند که فیسبوک در آغاز راه سقوط قرار دارد و دیر یا زود باید از عرصه شبکه های اجتماعی بیرون برود. برای اینکه عادلانه سخن بگوییم، بازار بورس در سال 2012 دچار شرایط ویژه ای شد. یک سلسله از داستان های بی پایان درباره اینکه چرا مخاطبان جوان تر مایل به ترک فیسبوک می باشند نوشته شد
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، ریچارد برونل- درآمد سه ماهه دوم فیسبوک این هفته منتشر شد و ثابت کرد که شایعات درباره مرگ فیسبوک تا حد زیادی اغراق آمیز بوده است.


به گزارش گروه ترجمه شارا، شرکت فیسبوک در سه ماهه اخیر 2.8 میلیارد دلار عایدات داشته است که نسبت به سال گذشته %55 افزایش را تجربه کرده است. این درآمد بیش از پیش بینی وال استریت ژورنال برای سه ماهه نهم فیسبوک بوده است. این شرکت در مسیر کنترل 9.5 درصد ی از بازار تبلیغات دیجیتالی در ایالات متحده امریکا می باشد، رقمی که در سال 2012 به 5.9% می رسید.


بنابراین فیسبوک رکورد دار وال استریت در روز سه شنبه بود و مارک زوکربرگ اکنون ثروتمندتر از سرگئی برایان و لری پیچ، موسسان گوگل است.


همه اینها چه ربطی به روابط عمومی دارد؟ اگر تاکنون شنیده باشید، افراد زیادی پیش بینی کرده اند که فیسبوک در آغاز راه سقوط قرار دارد و دیر یا زود باید از عرصه شبکه های اجتماعی بیرون برود. برای اینکه عادلانه سخن بگوییم، بازار بورس در سال 2012 دچار شرایط ویژه ای شد. یک سلسله از داستان های بی پایان درباره اینکه چرا مخاطبان جوان تر مایل به ترک فیسبوک می باشند نوشته شد و اینکه به چه کسی اجازه داده شده است که اخبار منفی درباره تغییرات الگوریتم، نگرانی های حریم خصوصی و تجربه های روانشناسانه و ... را فراموش کند.


در پی گزارش درآمد این هفته سایت فیسبوک، آنچه باید مورد توجه متخصصان روابط عمومی قرار گیرد، رشد رو به افزایش کسب و کارهای متوسط و کوچکی است که در فیسبوک حضور پیدا می کنند. بر اساس آخرین گزارش سی میلیون کسب و کار ، با 19 میلیون موبایل فعال از فیسبوک استفاده می کنند.


احتمال آن وجود دارد که صفحه ای از برند شما در حال حاضر در فیسبوک ایجاد شده باشد. اجازه دهید این را به شما یادآوری کنم که شما نیاز به تعامل با مخاطبان خودتان از طریق بسترهای موجود دارید. و به خاطر داشته باشید که نکته کلیدی در کشت برند خود در فیسبوک این است که:


ارزش های اصلی خودتان، مخاطبان فعلی و انتشارات آنها را شناسایی کنید.
سوالاتی بپرسید، داستان هایی بگویید، به افراد گوش دهید و مرتبط شوید.
غنی، هوشمند و جذاب باشید.
همیشه تولید محتوا خوب را برای پیشی گرفتن از تغییرات الگوریتم تجربه کنید.


منبع: http://www.prnewsonline.com/water-cooler/2014/07/25/facebook-just-as-relevant-as-ever-for-pr/?hq_e=el&hq_m=2919126&hq_l=13&hq_v=472ca672b1
منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)


 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  4 روش برای معرفی یک شغل تجاری در اقلیم مدرن


  6 نکته برای استفاده از مهارت های روابط عمومی برای مذاکره


  5 قانون ساده برای خوشحال کردن هر مشتری


  3 راه برای تقویت روابط عمومی کسب و کارها


  نشست اعضای هیئت داوران "جشنواره صنعت روابط‌عمومی ایران"


  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


  اقناع افکار عمومی مهمترین رسالت روابط‌عمومی است


  تقدیر رئیس روابط‌عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از روابط‌عمومی منطقه کرمان


  نشست شورای هماهنگی روابط عمومی استان گیلان برگزار شد


  متن کامل سخنرانی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پنجمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین کنفرانس ویدیویی روابط‌عمومی ایران برگزار می‌شود