درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 15 آذر 1402 - 18:37   

آغاز ثبت‌نام بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی

  آغاز ثبت‌نام بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

انتشارات دانشگاه آکسفورد «rizz» را به عنوان کلمه سال خود انتخاب کرد

  انتشارات دانشگاه آکسفورد «rizz» را به عنوان کلمه سال خود انتخاب کرد


ادامه ادامه مطلب دو

آی‌بی‌اِم اولین تراشه کوانتومی 1000 کیوبیتی را منتشر کرد

  آی‌بی‌اِم اولین تراشه کوانتومی 1000 کیوبیتی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب سه

سقوط عمدی هواپیما برای تهیه ویدئوی یوتیوب

  سقوط عمدی هواپیما برای تهیه ویدئوی یوتیوب


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  موضوع آلایندگی‌ها و اصلاح قضاوت‌ها
  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال
  تشکیل کارگروه‌های عملیاتی برای اجرای سند تحول روابط‌عمومی‌های خراسان رضوی
  دوره آموزش «خبرنویسی» به همت روابط‌عمومی استانداری کرمانشاه برگزار شد
  ترکیب جدید هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط‌عمومی آذربایجان شرقی
  بیش از ۲ هزار لابی‌گر سوخت‌های فسیلی در مذاکرات «کوپ ۲۸» حضور دارند
  رسانه‌های خبری پیشرو در حال انجام سبزشویی صنعت سوخت‌ فسیلی هستند
  چگونه می‌توان از اسرائیل انتقاد کرد بدون اینکه انگ یهودی‌ستیزی به شما بزنند؟
  اثرات زیست‌محیطی و بهداشتی آلودگی هوا
  فلسطینی‌ها پس از قطع ارتباط تلفن و اینترنت چگونه دوباره آنلاین شدند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12273صفحه نخست » دوشنبه، 6 مرداد 1393 - 07:13
معرفی کتاب نظریه امروز ارتباط
نظریه امروز ارتباط یک کتا‌ب مهم، انتقادی و سودمند است که مروری گسترده و پردامنه بر کارهای نظریه‌ای ‌ارتباط اجتماعی و رسانه‌ها‌ی همگانی معاصر دارد. این اثر با تنوعی چشمگیر از نظر رهیافت‌ها‌ و رویکردهای مطالعاتی، برای خواننده چشم‌انداز وسیعی نسبت به ارتباط اجتماعی و رسانه‌ها‌ی همگانی در جامعه فراهم می‌‌کند
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نظریه امروز ارتباط یک کتا‌ب مهم، انتقادی و سودمند است که مروری گسترده و پردامنه بر کارهای نظریه‌ای ‌ارتباط اجتماعی و رسانه‌ها‌ی همگانی معاصر دارد. این اثر با تنوعی چشمگیر از نظر رهیافت‌ها‌ و رویکردهای مطالعاتی، برای خواننده چشم‌انداز وسیعی نسبت به ارتباط اجتماعی و رسانه‌ها‌ی همگانی در جامعه فراهم می‌‌کند و با معرفی باریکولاژ پژوهشی و نظریه‌ای ‌دهه‌ها‌ی پایانی هزاره دوم که اکنون در آغازه‌ها‌ی هزاره سوم نیز درحال استفاده و توسعه هستند، برون‌رفت از چارچوب‌ها‌ی پیشتر فراگیر و کل‌گرا و بازپی‌بندی قالب‌ها‌ی نظریه‌ای ‌قدیم و جدید را برپایه محتمل‌الوقوعی، منافع عمومی، اقناع و میانجی‌گر‌ی پیشنهاد می‌‌کند.

این کتا‌ب همچنین پرسش‌ها‌ی کلیدی دانش‌ها‌ی اجتماعی و انسانی را نسبت به ارتباط و اطلاعات و به ویژه در رشته ارتباطات بازخوانی و بازنگری می‌کند و به آنها پاسخ‌ها‌ی انتقادی می‌‌دهد. گسترش مطالعه ارتباطات به دیگر شاخه‌ها‌ی علوم اجتماعی، فلسفه، سایبرنتیک، انسان‌شناسی، قوم‌نگاری، مطالعات فرهنگی و روانشناسی اجتماعی، نشانه‌شناسی و‌... توسعه دامنه ادبیات موجود نظریه‌ای ‌و پژوهشی ارتباطات را بازشناسی کرده و جهت‌گیری‌ها‌، مبناها و محدوده‌ها‌ی مفهومی ‌‌و افق‌ها‌ی مطالعاتی نوینی را پیش روی ما می‌‌گذارد.

برپایه حضور صاحب‌نظران طراز اول شرکت‌کننده در تدوین این کتا‌ب، می‌‌توان ادعا کرد که بدون مطالعه این کتا‌ب و مقالات متنوعش شناخت وتفسیر ما از دانش اجتماعی و علوم ارتباطات اجتماعی کامل نخواهد بود.

ترجمه روان این کتاب توسط آقای دکتر اسماعیل قدیمی، آن را به اثری کاملاً کاربردی برای همه پژوهشگران و دانشجویان رشته ارتباطات و حتی علاقه‌مندان این حوزه تبدیل کرده است.

علاقمندان به این کتاب می توانند با مراجعه به سایت prshop.ir و یا تماس تلفنی با شماره 88913364 نسبت به تهیه آن اقدام نمایند.

عنوان کتاب: نظریه امروز ارتباط
مترجم: دکتر اسماعیل قدیمی
تعداد صفحات: 352 صفحه
تیراژ: 1000 نسخه
نوبت چاپ: اول، بهار 1393
قیمت: 180.000 ریال


منبع: prshop



 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  راز موفّقیّت


  سرکوب صدای فلسطینیان


  چگونه شرکت‌های روابط‌عمومی بزرگ‌ترین مذاکرات آب‌وهوایی سازمان ملل را شستشو دادند؟


  موضوع آلایندگی‌ها و اصلاح قضاوت‌ها


  آیا پیشنهاد دیگری برای افزایش مرجعیت خبری صداوسیما دارید؟


  هوش مصنوعی در سال 2023: فرصت‌ها و تهدیدات


  اجلاس آب‌وهوا یک شوخی بیمارگونه است


  سقوط عمدی هواپیما برای تهیه ویدئوی یوتیوب


  افزایش اختیارات و قدرت معاونت امور رسانه‌ای در حوزه تبلیغات


  روابط‌عمومی و ارتباطات: ابزاری قدرتمند برای مقابله با بحران‌های آب، خاک و هوا


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: آغاز ثبت‌نام بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی