درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 11 مهر 1402 - 18:22   

تمدید مهلت ارسال آثار به هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  تمدید مهلت ارسال آثار به هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

دیوان بین‌المللی کیفری باید درباره کشتار روزنامه‌نگاران در فلسطین تحقیق کند

  دیوان بین‌المللی کیفری باید درباره کشتار روزنامه‌نگاران در فلسطین تحقیق کند


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی

  فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

شش توصیه فدراسیون بین‌المللی روزنامه‌نگاران برای تحقق دستمزد برابر

  شش توصیه فدراسیون بین‌المللی روزنامه‌نگاران برای تحقق دستمزد برابر


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  عشق یعنی کاهش رنج بشر
  چرا اینفلوئنسر مارکتینگ بهترین گزینه شما برای بازاریابی اپلیکیشن موبایل است
  نگرانی از رواج خودسانسوری رسانه‌ها در فیلیپین
  درخواست روزنامه‌نگاران برای تنظیم متوازن قوانین مربوط به هوش مصنوعی
  قدردانی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مدیرعامل بانک رفاه کارگران
  جزییات هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی اعلام شد
  کتاب «خلاقیت در روابط‌عمومی» منتشر شد
  ۲ شعبه شورای حل اختلاف ویژه بانک رفاه کارگران افتتاح شد
  ضرورت آموزش سواد رسانه‌ای به دانش آموزان
  انجمن “توسعه و ترویج روابط‌عمومی و ارتباطات” تاسیس شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11985صفحه نخست » جهان روابط عمومییکشنبه، 22 تیر 1393 - 20:26
سلاح روابط عمومی در غزه
نگاه روابط عمومی به مساله غزه این است که نتانیاهو به دو دشمن - یکی دشمن نزدیک و دیگری دشمن قوی اما دور - نیاز دارد تا پایه‌های حاکمیتش را محکم کند. او نرفته است که «کار غزه را یک‌سره کند» او رفته تا فاجعه بیافریند و برای خودش رای و حمایت جمع کند. ماجرای غزه ماجرایی نیست که در کوتاه مدت تمام شود. به نظر می رسد رسانه های بین المللی ایران امروز بیش از پیش به این مساله نیاز دارند و باید آن را در صدر توجهات خود قرار دهند.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- غزه بزرگترین زندان جهان، این روزها مظلومانه در سوگ کودکان خود نشسته است و دریغ از نیم نگاهی که از طرف رسانه های بزرگ جهان و منادیان حقوق بشر که به این واقعه دهشتناک معطوف شود.

رسانه های خبری بی بی سی، سی ان ان و تمام رسانه های خبری اسرائیل این روزها مملو از نگاه های غیر منصفانه رسانه ای با همان رویکردهای قبلی شان هستند.

کورش علیانی می گوید: ظاهرا تبلیغات‌چی‌های اسرائیل از زمین و آسمان شانس می‌آورند. یکی این که در فارسی هم به rocket و هم به missile می‌گویند موشک. اولی را از غزه به - مثلا - تل‌آویو شلیک می‌کنند، دومی را از آن طرف به غزه. خیلی هم راحت می‌گویند موشک جواب موشک.

علیانی ادامه می دهد: اتفاقی که در غزه می‌افتد واقعی است و کلی آمار و ارقام واقعی دارد. اگر سعی کنیم همین‌ها را منتشر کنیم خیلی بهتر از این است که عکس و فیلم آدم تکه‌پاره و بچه‌ی زخمی و این چیزها هم‌خوان کنیم. اتفاقی که از این کار در درازمدت می‌افتد عادی شدن این تصویرها است. این به نفع اسرائیل است نه به ضررش.

نگاه روابط عمومی به مساله غزه این است که نتانیاهو به دو دشمن - یکی دشمن نزدیک و دیگری دشمن قوی اما دور - نیاز دارد تا پایه‌های حاکمیتش را محکم کند. او نرفته است که «کار غزه را یک‌سره کند» او رفته تا فاجعه بیافریند و برای خودش رای و حمایت جمع کند. ماجرای غزه ماجرایی نیست که در کوتاه مدت تمام شود.

به نظر می رسد رسانه های بین المللی ایران امروز بیش از پیش به این مساله نیاز دارند و باید آن را در صدر توجهات خود قرار دهند.
 

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  کتاب «خلاقیت در روابط‌عمومی» منتشر شد


  روزنامه‌ای جدید که فقط به صورت چاپی منتشر می‌شود


  زمان رایگان است و بسیار قیمتی


  هوش مصنوعی، چالشی برای امنیت انرژی


  چگونه تکامل هوش مصنوعی می‌تواند بر وجود آینده مدیران بازاریابی تأثیر بگذارد؟


  دلایل ایجاد اینفلوئنسری به عنوان یک رشته دانشگاهی


  هنر درست اندیشیدن


  نسل جدیدی از مصرف کنندگان دیجیتال


  خبرنگار همراه و همکار روابط‌عمومی است


  انتصاب معاونت ارتباطات حزب همت در خراسان شمالی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی/ هوش مصنوعی مولد و روابط‌عمومی: آینده ارتباطات