شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در نشست گروه ارشد مدیریت ما، شمارش زنان به مردان دقیقا 50/50 تقسیم شده است.
امروز صنعت چشم انداز ارتباطات تغییر کرده است و هر دلاری که صرف ارتباطات می شود در نظر گرفتن کلیدی برای موفقیت است.
عناصری چون تمرکز بر روی قدرت مشاوره کسب و کار واقعی, درک ماهیت انتقادی از تجزیه و تحلیل داده ها برای کمک به حل مشکلات کسب و کار، ارزش داستان سرایی قوی و گسترش نفوذ برای تعامل با ذینفعان کلیدی در سراسر جهان حائز اهمیتند. هم در زنان و هم در مردان در حال گرفتن شانس برابر به صنعت می آیند و فرصت هایی را برای انجام کار بزرگ و رشد حرفه خود می جویند.
آنچه من می بینم یک هجوم بسیار زیادی از افراد با استعداد با تمرکز بر قدرت نفوذ هم در مردان و هم در زنان است. صنعت روابط عمومی، همچنان گسترش تمرکز خود را به تجزیه و تحلیل عمیق تر، طراحی، توسعه محتوا و راه حل های اندازه گیری داده است.
در زمینه مشاوره، من می خواهم همان چیزی که به زنان جوان به مردان می گویند:
• تمرکز بر روی آنچه که واقعا در طول روز مهم است. هر روز، تعیین هدف و نسبت به آن کار می کنند. همچنین، تنظیم انتظارات زمانی که شما می توانید کاری نمی کند.
• تمایل به آموزش حین کار
• کار با مربیان. یک مضمون مشترک در مورد رهبری نیاز به فرد مناسب در جای مناسب در زمان مناسب است.
مدیر عامل شرکت و موسسWaggener Edstrom
http://www.prwomen.ir/fa/default.aspx?current=Article&Articlerogsfaid=4282
|