درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 9 مهر 1402 - 02:28   

تمدید مهلت ارسال آثار به هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  تمدید مهلت ارسال آثار به هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رایزنی نوابغ دنیای تکنولوژی برای تولید «آیفون هوش مصنوعی»

  رایزنی نوابغ دنیای تکنولوژی برای تولید «آیفون هوش مصنوعی»


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی

  فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

خدمات نوآورانه در رونق تولید و فروش

  خدمات نوآورانه در رونق تولید و فروش


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  خدمات نوآورانه در رونق تولید و فروش
  اصول روابط‌عمومی| اخلاق | 1 |
  روابط‌عمومی، صدایی فراتر از صدا
  سال 2023 سال سختی برای آژانس‌های روابط‌عمومی بود
  ربات‌های چت اکنون می‌توانند صحبت کنند، اما کارشناسان هشدار می‌دهند که آن‌ها نیز ممکن است گوش کنند
  مدیر روابط‌عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
  هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی: رقابتی برای بهترین‌ها
  گزارش وضعیت نگرش مصرف‌کنندگان در مورد تجارت الکترونیک
  برندسازی در چند کلام
  روز جهانی قلب و نقش روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11907صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 17 تیر 1393 - 09:14
انعکاس انتقادات و پیشنهادات از رسالت‌های مهم روابط عمومی است
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز انعکاس انتقادات و پیشنهادات مردمی و همچنین کارکنان به مسئولان را از رسالت‌های روابط عمومی برشمرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز انعکاس انتقادات و پیشنهادات مردمی و همچنین کارکنان به مسئولان را از رسالت‌های روابط عمومی برشمرد.


به گزارش شارا به نقل از «خبرگزاری دانشجو» از شیراز، سید بصیر هاشمی امروز در نشست مشترک با مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز تصریح کرد: با انتقال آراء و دیدگاه های کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه به مسئولان رده بالا، تصمیم گیری ها با رعایت جوانب بیشتری صورت می گیرد.

وی افزود: همین امر موجب اعتمادسازی در مجموعه و تسهیل هرچه بیشتر کارها می شود.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با اشاره به جهشی که در زمینه فعالیت های روابط عمومی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز صورت گرفته است، بیان داشت: هر مجموعه ای برای اینکه اقدامات خود را به صورتی توانمند به انجام برساند، نیازمند روابط عمومی موثر و کاردان است.

هاشمی تصریح کرد: روابط عمومی با انعکاس به موقع، صحیح و منطقی اخبار، نقش موثری در روشنگری جامعه دارد که از جمله شواهد تحقق این هدف توسط روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، پوشش لحظه به لحظه سفرهای وزیر بهداشت به استان فارس و استفاده از توانایی های کارکنان خود در این زمینه بوده است.

وی تاکید کرد: امانت داری و عدالت، دو اصل مهم و اساسی در فعالیت های رسانه ای است که باید در انعکاس اخبار مورد توجه قرار گیرد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز، همچنین با اشاره به رسالت های دانشگاه علوم پزشکی شیراز در عرصه آکادمیک، انتشار اخبار علمی و پژوهشی از دستاوردهای دانشگاه را در این زمینه ضروری دانست.

در این نشست، احمد رضازاده، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز با ارائه گزارشی از عملکرد این مدیریت در 9 ماهه پایانی سال 92، به معرفی بیشتر خدمات و اقدامات این مجموعه پرداخت.
 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  خدمات نوآورانه در رونق تولید و فروش


  روز جهانی قلب و نقش روابط‌عمومی


  چشم‌انداز روابط‌عمومی در استان البرز


  سال 2023 سال سختی برای آژانس‌های روابط‌عمومی بود


  اگر کسی به ما حرف بدی می‌زند چه‌کار کنیم؟


  آمازون با Bedrock وارد بازار هوش مصنوعی مولد می‌شود


  روابط‌عمومی، صدایی فراتر از صدا


  هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی: رقابتی برای بهترین‌ها


  بهترین کمپین روابط‌عمومی آسیا و اقیانوسیه در سال 2023 معرفی شد


  ربات‌های چت اکنون می‌توانند صحبت کنند، اما کارشناسان هشدار می‌دهند که آن‌ها نیز ممکن است گوش کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی/ هوش مصنوعی مولد و روابط‌عمومی: آینده ارتباطات