درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 خرداد 1400 - 17:12   

اقناع افکار عمومی مهمترین رسالت روابط‌عمومی است

  اقناع افکار عمومی مهمترین رسالت روابط‌عمومی است


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

نشست شورای هماهنگی روابط عمومی استان گیلان برگزار شد

  نشست شورای هماهنگی روابط عمومی استان گیلان برگزار شد


ادامه ادامه مطلب سه

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  انتصاب مسئول کمیته روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری
  تاکید مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه بر ایفای مسئولیت اجتماعی شرکت
  اعطای تسهیلات ارزان قیمت به کارگران نمونه استان های کشور از سوی بانک رفاه کارگران
  مرکز آموزش و ترویج بانکداری اسلامی در بانک سینا ایجاد می شود
  متن کامل سخنرانی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پنجمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
  5 قانون ساده برای خوشحال کردن هر مشتری
  6 نکته برای استفاده از مهارت های روابط عمومی برای مذاکره
  طرح آمایش و توسعه شبکه شعب بانک سینا در سال 1400 اجرا می شود
  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
  اقناع افکار عمومی مهمترین رسالت روابط‌عمومی است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11868صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیدوشنبه، 16 تیر 1393 - 06:16
دلیل استفاده از رنگ آبی در طراحی فیس‌بوک
هیچ می‌دانستید زاکربرگ جوان به کوررنگی مبتلاست و برای مارک، آبی رنگ غالب است.
  

دلیل استفاده از رنگ آبی در طراحی فیس‌بوک


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- این روزها شرکت‌های مختلف یک رنگ خاص را برای برند خود انتخاب می‌کنند اما جالب اینجاست که در استفاده از رنگ آبی در طراحی فیس‌بوک به هیج‌وجه نکات تبلیغاتی در نظر گرفته نشده و تنها یک دلیل شخصی در این میان مطرح است.

مارک‌زاکربرگ به بیماری کوررنگی مبتلا است و به همین دلیل رنگ آبی را برای وب‌سایت خود انتخاب کرده است. البته به این نکته توجه داشته باشید که افراد دارای کوررنگی دنیا را سیاه و سفید نمی‌بینند بلکه ممکن است در تشخیص طیف‌های مختلف رنگ مشکل داشته باشد.

برای زاکربرگ، آبی رنگ غالب است و جالب اینجاست که در مقاله‌ای که در وب‌سایت New Yorker به تاریخ ۲۹ شهریور ماه سال ۸۹ شمسی منتشر شده بود، در رنگ‌آمیزی منزل زاکر‌برگ نیز به جز آشپزخانه زردرنگ از طیف‌های مختلف رنگ آبی استفاده شده است. او می‌گوید: “آبی برای من غنی‌ترین رنگ است. من می‌توانم تمام رنگ آبی را ببینم”

طی یک آزمایش آنلاین که چند سال گذشته انجام شده بود مشخص گردید که زاکربرگ قادر به تشخیص رنگ‌های سبز و قرمز نیست.
اگر کنجکاوید که تست مشابهی را برای چشمان خود انجام دهید می توانید به این صفحه مراجعه کنید و سعی کنید که اعداد را در کمتر از ۳ ثانیه تشخیص دهید.


منبع: فارنت



 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  4 روش برای معرفی یک شغل تجاری در اقلیم مدرن


  6 نکته برای استفاده از مهارت های روابط عمومی برای مذاکره


  5 قانون ساده برای خوشحال کردن هر مشتری


  3 راه برای تقویت روابط عمومی کسب و کارها


  نشست اعضای هیئت داوران "جشنواره صنعت روابط‌عمومی ایران"


  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


  اقناع افکار عمومی مهمترین رسالت روابط‌عمومی است


  تقدیر رئیس روابط‌عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از روابط‌عمومی منطقه کرمان


  نشست شورای هماهنگی روابط عمومی استان گیلان برگزار شد


  متن کامل سخنرانی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پنجمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین کنفرانس ویدیویی روابط‌عمومی ایران برگزار می‌شود