شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- آینده جنسیت نمی خواهد حتی به عنوان یک سوال مطرح شود و برای اجرای امور سازمان صلاحیت مطرح می شود. این فقط آرمانی نیست. این موردی در حال حاضر است.
روابط عمومی در کسب و کار تیمی است و شما باید مردان و زنان را به مهارت ها و دیدگاه های مختلف به رسمیت بشناسید. بنابراین، ما باید همچنان برای ایجاد تنوع بازتابی از مشتریان و بازارهای در خدمت را رصد کنیم. موفقیت برای شرکت در مورد پیدا کردن یک تعادل و هوشمندی با استفاده از مهارت های همه به بهترین اثر برای مشتریان است. بنابراین، بدون در نظر گرفتن جنسیت نقش برای همه وجود دارد.
توصیه من به زنان وارد این حرفه این است:
• به دنبال محیط کار انعطاف پذیر بودن. مردان در حال مبارزه با مسایل توازن زنده کارند، درست مثل زنان. اما زنان به طور معمول مراقب می باشند. بنابراین رسیدن به این تعادل سخت تر دیده می شود. به همین دلیل است که نیاز به تفکر بیشتر در مورد کار در محیط های قابل انعطاف می باشد.
• بسیاری از تحقیقات نشان می دهد که زنان جهت مراقبت از کودک و رسیدگی به آن نیاز به ترک کار دارند. اگر زن آن زمان را نگذارد، منفی دیده می شود. بنابراین، تعصبات هنوز هم وجود دارد.
• در جستجوی فرصت های کشش. بدون ریسک پذیری.
مدیر عامل شرکتAPCO در سراسر جهان
|