درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 15 آذر 1402 - 18:42   

آغاز ثبت‌نام بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی

  آغاز ثبت‌نام بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

انتشارات دانشگاه آکسفورد «rizz» را به عنوان کلمه سال خود انتخاب کرد

  انتشارات دانشگاه آکسفورد «rizz» را به عنوان کلمه سال خود انتخاب کرد


ادامه ادامه مطلب دو

آی‌بی‌اِم اولین تراشه کوانتومی 1000 کیوبیتی را منتشر کرد

  آی‌بی‌اِم اولین تراشه کوانتومی 1000 کیوبیتی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب سه

سقوط عمدی هواپیما برای تهیه ویدئوی یوتیوب

  سقوط عمدی هواپیما برای تهیه ویدئوی یوتیوب


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  موضوع آلایندگی‌ها و اصلاح قضاوت‌ها
  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال
  تشکیل کارگروه‌های عملیاتی برای اجرای سند تحول روابط‌عمومی‌های خراسان رضوی
  دوره آموزش «خبرنویسی» به همت روابط‌عمومی استانداری کرمانشاه برگزار شد
  ترکیب جدید هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط‌عمومی آذربایجان شرقی
  بیش از ۲ هزار لابی‌گر سوخت‌های فسیلی در مذاکرات «کوپ ۲۸» حضور دارند
  رسانه‌های خبری پیشرو در حال انجام سبزشویی صنعت سوخت‌ فسیلی هستند
  چگونه می‌توان از اسرائیل انتقاد کرد بدون اینکه انگ یهودی‌ستیزی به شما بزنند؟
  اثرات زیست‌محیطی و بهداشتی آلودگی هوا
  فلسطینی‌ها پس از قطع ارتباط تلفن و اینترنت چگونه دوباره آنلاین شدند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11858صفحه نخست » جهان روابط عمومییکشنبه، 15 تیر 1393 - 18:00
زنان قدرتمند در روابط عمومی: مرگری کراوس
روابط عمومی در کسب و کار تیمی است و شما باید مردان و زنان را به مهارت ها و دیدگاه های مختلف به رسمیت بشناسید. بنابراین، ما باید همچنان برای ایجاد تنوع بازتابی از مشتریان و بازارهای در خدمت را رصد کنیم. موفقیت برای شرکت در مورد پیدا کردن یک تعادل و هوشمندی با استفاده از مهارت های همه به بهترین اثر برای مشتریان است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- آینده جنسیت نمی خواهد حتی به عنوان یک سوال مطرح شود و برای اجرای امور سازمان صلاحیت مطرح می شود. این فقط آرمانی نیست. این موردی در حال حاضر است.


روابط عمومی در کسب و کار تیمی است و شما باید مردان و زنان را به مهارت ها و دیدگاه های مختلف به رسمیت بشناسید. بنابراین، ما باید همچنان برای ایجاد تنوع بازتابی از مشتریان و بازارهای در خدمت را رصد کنیم. موفقیت برای شرکت در مورد پیدا کردن یک تعادل و هوشمندی با استفاده از مهارت های همه به بهترین اثر برای مشتریان است. بنابراین، بدون در نظر گرفتن جنسیت نقش برای همه وجود دارد.
توصیه من به زنان وارد این حرفه این است:


• به دنبال محیط کار انعطاف پذیر بودن. مردان در حال مبارزه با مسایل توازن زنده کارند، درست مثل زنان. اما زنان به طور معمول مراقب می باشند. بنابراین رسیدن به این تعادل سخت تر دیده می شود. به همین دلیل است که نیاز به تفکر بیشتر در مورد کار در محیط های قابل انعطاف می باشد.


• بسیاری از تحقیقات نشان می دهد که زنان جهت مراقبت از کودک و رسیدگی به آن نیاز به ترک کار دارند. اگر زن آن زمان را نگذارد، منفی دیده می شود. بنابراین، تعصبات هنوز هم وجود دارد.


• در جستجوی فرصت های کشش. بدون ریسک پذیری.
 

مدیر عامل شرکتAPCO در سراسر جهان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  راز موفّقیّت


  سرکوب صدای فلسطینیان


  چگونه شرکت‌های روابط‌عمومی بزرگ‌ترین مذاکرات آب‌وهوایی سازمان ملل را شستشو دادند؟


  موضوع آلایندگی‌ها و اصلاح قضاوت‌ها


  آیا پیشنهاد دیگری برای افزایش مرجعیت خبری صداوسیما دارید؟


  هوش مصنوعی در سال 2023: فرصت‌ها و تهدیدات


  اجلاس آب‌وهوا یک شوخی بیمارگونه است


  سقوط عمدی هواپیما برای تهیه ویدئوی یوتیوب


  افزایش اختیارات و قدرت معاونت امور رسانه‌ای در حوزه تبلیغات


  روابط‌عمومی و ارتباطات: ابزاری قدرتمند برای مقابله با بحران‌های آب، خاک و هوا


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: آغاز ثبت‌نام بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی