درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 01:57   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11834صفحه نخست » یکشنبه، 15 تیر 1399 - 21:54
تقویم روز ارتباطات/ فیلم مستند «فارنهایت - ناین ایلون» سینما و ژورنالیسم را به صورت رسانه واحد درآورد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در تفسیر و اظهار نظرها درباره فیلم مستند «فارنهایت - ناین ایلون» ساخت «مایکل مور» که نمایش آن از اواخر ژوئن 2004 آغاز شده بود سخن از یک انقلاب در صنعت فیلم سینمایی به میان آمده بود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در تفسیر و اظهار نظرها درباره فیلم مستند «فارنهایت - ناین ایلون» ساخت «مایکل مور» که نمایش آن از اواخر ژوئن 2004 آغاز شده بود سخن از یک انقلاب در صنعت فیلم سینمایی به میان آمده بود.
     طبق این تفسیرها، ابتکار «مایکل مور»، سینما و ژورنالیسم را که دو پیکر، از مجموعه رسانه های همگانی هستند به صورت یک رسانه واحد درآورده است و گفته شده است؛ کار او که یک پدیده تازه بود اقتباس و دنبال خواهد شد و در آینده نمونه های دیگر فیلمهای سینمایی از این دست به بازار خواهد آمد که از تلفیق گزارشهای مستند و مصاحبه با افراد حقیقی و نمایش صحنه های واقعی با هدف مشخص، و تحت عنوان یک سوژه تولید خواهند شد و این، چیزی جز ازدواج ژورنالیسم و صنعت سینما نیست و نسل نو خواهان مشاهده واقعیات است تا تخیل. این نسل بیش از نسلهای گذشته مشکلات سیاسی ـ اجتماعی را لمس می کند و در جستجوی یافتن ریشه آنها و شناخت مسئول و یا مسئولان است.


     به اظهار برخی از اصحاب نظر، فیلم فارنهایت 9/11 برخی ضعف های حکومت جورج دبلیو بوش را منعکس ساخت. این صاحبنظران گفته اند که این فیلم حلقه های ضعیف جامعه آمریکا از جمله فقر برخی از مردم را هم نشان داد تا برای رفع آن اقدام شود. بنا به همین اظهار نظرها، این فیلم با اسناد غیر قابل انکار نشان داد که یک دولتمرد (اشاره به جورج بوش رئیس جمهور وقت) از فرصت های به دست آمده ، برای اجرای نیات قدیمی [و احیانا شخصی] خود استفاده کرده است. این فیلم، به نظر مفسران وارد در امور رسانه های همگانی، روش تهیه گزارشهای مصور را هم تغییر خواهد داد و تهیه کنندگان این گزارشها را مجبور خواهد کرد که بیش از گذشته وارد عمق مسائل شوند و از همه جنبه های قضیه تصویر بگیرند تا خریدار داشته باشند و این است درس مهمی که فیلم فارنهایت 9/11 به تصویر برداران گزارشهای روز داده و آنان را به تامل و تغییر روش که همانا تکامل حرفه ای است وادار کرده است.

منبع: www.iranianshistoryonthisday.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد