درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 14 مهر 1401 - 08:44   

فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد

  فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد


ادامه ادامه مطلب یک

انتشار فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  انتشار فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب سرپرست دفتر مدیرکل و روابط‌عمومی بنیاد خراسان رضوی

  انتصاب سرپرست دفتر مدیرکل و روابط‌عمومی بنیاد خراسان رضوی


ادامه ادامه مطلب سه

راه‌اندازی نخستین شبکه تلویزیونی انگلیسی زبان در تایوان

  راه‌اندازی نخستین شبکه تلویزیونی انگلیسی زبان در تایوان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  انتصاب سرپرست روابط‌عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری ایلام
  جایگاه نوآوری در مدیریت آینده
  نگرش سیاسی بر انتشار اخبار جعلی موثر است
  راه‌اندازی نخستین شبکه تلویزیونی انگلیسی زبان در تایوان
  رییس جدید مرکز اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی وزارت راه و شهرسازی منصوب شد
  روابط‌عمومی‌های برتر استان قم انتخاب شدند
  انتصاب سرپرست دفتر مدیرکل و روابط‌عمومی بنیاد خراسان رضوی
  9 جمله ای که باعث افزایش رضایت شغلی کارمندان خواهد شد
  الگوی ژورنالیستی لنین
  راه اندازی کمیته تخصصی رسانه و روابط‌عمومی هیات اندیشه ورز ورزش و جوانان خراسان جنوبی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11834صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومییکشنبه، 15 تیر 1399 - 21:54
تقویم روز ارتباطات/ فیلم مستند «فارنهایت - ناین ایلون» سینما و ژورنالیسم را به صورت رسانه واحد درآورد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در تفسیر و اظهار نظرها درباره فیلم مستند «فارنهایت - ناین ایلون» ساخت «مایکل مور» که نمایش آن از اواخر ژوئن 2004 آغاز شده بود سخن از یک انقلاب در صنعت فیلم سینمایی به میان آمده بود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در تفسیر و اظهار نظرها درباره فیلم مستند «فارنهایت - ناین ایلون» ساخت «مایکل مور» که نمایش آن از اواخر ژوئن 2004 آغاز شده بود سخن از یک انقلاب در صنعت فیلم سینمایی به میان آمده بود.
     طبق این تفسیرها، ابتکار «مایکل مور»، سینما و ژورنالیسم را که دو پیکر، از مجموعه رسانه های همگانی هستند به صورت یک رسانه واحد درآورده است و گفته شده است؛ کار او که یک پدیده تازه بود اقتباس و دنبال خواهد شد و در آینده نمونه های دیگر فیلمهای سینمایی از این دست به بازار خواهد آمد که از تلفیق گزارشهای مستند و مصاحبه با افراد حقیقی و نمایش صحنه های واقعی با هدف مشخص، و تحت عنوان یک سوژه تولید خواهند شد و این، چیزی جز ازدواج ژورنالیسم و صنعت سینما نیست و نسل نو خواهان مشاهده واقعیات است تا تخیل. این نسل بیش از نسلهای گذشته مشکلات سیاسی ـ اجتماعی را لمس می کند و در جستجوی یافتن ریشه آنها و شناخت مسئول و یا مسئولان است.


     به اظهار برخی از اصحاب نظر، فیلم فارنهایت 9/11 برخی ضعف های حکومت جورج دبلیو بوش را منعکس ساخت. این صاحبنظران گفته اند که این فیلم حلقه های ضعیف جامعه آمریکا از جمله فقر برخی از مردم را هم نشان داد تا برای رفع آن اقدام شود. بنا به همین اظهار نظرها، این فیلم با اسناد غیر قابل انکار نشان داد که یک دولتمرد (اشاره به جورج بوش رئیس جمهور وقت) از فرصت های به دست آمده ، برای اجرای نیات قدیمی [و احیانا شخصی] خود استفاده کرده است. این فیلم، به نظر مفسران وارد در امور رسانه های همگانی، روش تهیه گزارشهای مصور را هم تغییر خواهد داد و تهیه کنندگان این گزارشها را مجبور خواهد کرد که بیش از گذشته وارد عمق مسائل شوند و از همه جنبه های قضیه تصویر بگیرند تا خریدار داشته باشند و این است درس مهمی که فیلم فارنهایت 9/11 به تصویر برداران گزارشهای روز داده و آنان را به تامل و تغییر روش که همانا تکامل حرفه ای است وادار کرده است.

منبع: www.iranianshistoryonthisday.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  جایگاه نوآوری در مدیریت آینده


  انتصاب سرپرست روابط‌عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری ایلام


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد