درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 20:28   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق
  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11825صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیشنبه، 14 تیر 1393 - 07:16
شکست ایران برابر لهستان در سومین بازی
تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار خود برابر لهستان شکست خورد اما همچنان صدرنشین گروه A ماند.
  

شکست ایران برابر لهستان در سومین بازی


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- تیم ملی والیبال ایران در هفته هفتم لیگ جهانی در حالی به مصاف لهستان رفت که پیش از این با کسب 19 امتیاز صعود خود را به دور نهایی قطعی کرده بود. به نوعی این بازی برای تیم ایران تشریفاتی به شمار می رفت. تیم ملی والیبال ایران در این مسابقه برابر لهستان با نتیجه 3 بر یک و امتیازهای 25- 17، 24-26، 23-25 و 17-25 شکست خورد.

با وجود این که انتظار می رفت استقبال خوبی از سوی تماشاگران لهستان از این مسابقه انجام شود اما در شروع مسابقه بسیاری از صندلی های سالن همچنان خالی بود. پیش از مسابقه لهستانی ها انگیزه زیادی داشتند تا حداکثر امتیازها در این هفته بدست آورند و بالاتر از برزیل به دور نهایی صعود کنند. لهستان در هفته گذشته دو شکست سنگین 3 بر صفر و 3 بر یک را در تهران تجربه کرده بود و انگیزه زیادی داشت تا در خانه خود از ملی پوشان ایران انتقام بگیرد. ست نخست این دیدار شباهت زیادی به بازی دو تیم در تهران داشت، اما از ست دوم به بعد شاگردان کواچ بسیار ناهماهنگ و ضعیف عمل کرده و بازی را به حریف قدرتمند خود واگذار کردند.

تیم ملی والیبال ایران با لباس سورمه ای و ترکیب سعید معروف، محمد موسوی، عادل غلامی، فرهاد قائمی، میرزاجانپور، فرهاد قائمی و فرهاد ظریف به میدان رفتند. همچنین نواکوشی، وینارسکی، کارول کلوس، لازلی، میکا و ایگنازاک در ترکیب لهستان سپید و سرخ پوش به میدان رفتند.



ست نخست:25- 17 ایران

دو تیم در آغاز این مسابقه نمایش پایاپایی داشتند. با این حال برتری نسبی از آن ایران بود. بازیسازی های خوب معروف و پاس های فریبنده او غلامی را دور از دفاع حریف صاحب توپ می کرد. کار سرعتی در دستور کار تی ایران بود. غلامی و موسوی موثرترین حملات را در شروع مسابقه انجام می دادند. از سوی دیگر امیر غفور که در این دیدار بسیار سرحال بود، بارها از پشت خط آبشارهای قدرتی خود را در زمین حریف می نشاند. در مقابل ماریوز لازلی در تیم لهستان تقریبا در همه حملاتش موفق بود. لهستان در این مسابقه از وجود دو لیبرو بهره می بردو این نشان می داد که آنتیگا سرمربی فرانسوی این تیم، تاکید زیادی روی توپ گیری داشت. ایران با اختلاف 5 امتیاز وقت استراحت فنی دوم را به سود خود تمام کرد. بازیکنان ایران راحت و بدون استرس کار می کردند. اما در مقابل بازیکنان لهستان در این بازی که حکم مرگ و زندگی برایشان داشت، پر اشتباه کار می کردند. آمار سرویس های خطای آن ها در این مسابقه هم مثل بازی های تهران بالا بود. امیر غفور همچنان امتیاز می رفت. او اسپک های خود را در منطقه چهار زمین حریف می نشاند. ایران با اختلاف 7 امتیاز از میزبان خود پیش بود. فرهاد ظریف با توپ گیری های خوب خود اسپکرهای حریف را ناکام می گذاشت. میرزاجانپور که به تازگی به فنرباغچه ترکیه پیوسته در این مسابقه باز هم ارزش های خود را ثابت کرد. او با هوشمندی توپ را پشت دست دفاع حریف در جای خالی می انداخت. لهستانی ها نمی خواستند این مسابقه را واگذار کنند و از صعود به دور بعدی مسابقات ناامید شوند. کواچ در امتیاز 24 بر 17 وقت استراحت گرفت. ایران ست نخست بازی را با امتیاز 25 بر 17 به سود خود تمام کرد.



ست دوم:26- 24 لهستان

لهستانی ها می دانستند اگر ست دوم مسابقه را واگذار کنند باید حداقل از یک امتیاز این مسابقه هم چشم پوشی کنند. آن ها در شروع ست دوم به آب و آتش زدند. بازی تا امتیاز شش برای هر دو تی پایاپای پیش می رفت. یک امتیاز سرویس مستقیم از نواکوشی موجب شد تا تیم لهستان احیا شود. دو تیم در ست دوم به بازی قدرتی روی اورده بودند. بر خلاف ست نخست سعید معروف بیشتر پاس قدرتی می داد. البته دریافت های ایران نسبت به ست اول قدری ضعیف تر بود و شاید به همین دلیل دست معروف برای روی آوردن به بازی سرعتی بسته شده بود. بازی بدون توپ موسوی کاملا دفاع حریف را بهم می ریخت. لهستان وقت استراحت فنی ست دوم را بردو بازیکنان ایران که نمی خواستند به حریف اجازه خودنمایی دهند بلافاصله بعد از ورود به زمین کار را جبران کردند. هر بار غلامی صاحب توپ می شد ایران امتیاز می گرفت. تمرکز روی دفاع وسط در دستور کار حمله دو تیم بود. بازی با اختلاف یک امتیاز به سود هر دو تیم پیگیری می شد. یک صحنه مشکوک روی اسپک غفور و برخورد توپ او به آنتن موجب شد تا کواچ تقاضای ویدیو چک کند. اما داور در نهایت به سود لهستان رای داد. دفاع کناری ایران مثل بازی های گذشته شکننده بود.

در مقابل موسوی دفاع وسط تیم را به خوبی پوشش می داد. هرگاه دریافت سالم می رسید معروف سرعتی های ایران را صاحب توپ می کرد. موسوی درجا بالاتر از دفاع روی تور حریف می پرید و توپ را به قلب دفاع حریف می نشاند. موسوی در این مسابقه واقعا یک فوق ستاره بود. او خوب دفاع می کرد. عالی سرویس می زد و اسپک هایش را به امتیاز تبدیل می کرد. سراجام ایران در امتیاز 17 از حریف پیش افتاد. فرهاد قادمی با اسپک زیبای خود اختلاف را به دو امتیاز رساند. نواکوفسکی تنها امید لهستان برای کارهای ترکیبی بود. قدری چاشنی شانس هم با تیم لهستان یار بود. لهستان باز هم در امتیاز 20 از ایران جلو افتاد. کواچ عبادی پور را با میرزاجانپور تعویض کرد تا دریافت تیم ملی تقویت شود. موسوی اما با تجربه بالای خودش یک دفاع جانانه انجام داد و ایران را به بازی برگرداند. اما عبادی پور سرویس اش را به تور زد. بلافاصه حریف هم سرویس خراب کرد. تشکری برای ارسال سرویس به زمین رفت. لهستان 24 بر 23جلو بود. کواچ وقت استراحت گرفت. لازلی باز هم سرویس خراب کرد. زیگادلو برای لهستان به میدان رفت. داور اجازه نداد قرا برای ایرن به میدان برود. لهستان 25 بر 24 جلو افتاده بود که با یک دفاع خوب لهستان امتیاز 26 را بدست آورد و ست دوم را برد.



ست سوم: 25-23 لهستان

لهستان در ست سوم به بازی برگشته بود. آن ها کنترل بازی را در دست داشتند. تمرکز روی کارهای ترکیبی و ارائه یک بازی قدرتی بدون نقص موجب شد تا در شروع این دیدار برتری نسبی با لهستان باشد. سرویس های تماشایی باسزک شش امتیاز متوالی را برای لهستان به همراه داشت. ان ها وقت استراحت فنی نخست را با اختلاف دو امتیاز بردند. لهستان با سرویس های خوب بازی تیم ایران را از مدار سرعتی خارج کرده بود. بازیکنان سپید پوش لهستان انگیزه زیادی داشتند تا با پیروزی در این مسابقه همچنان امیدوار به صعود باشند. لهستان با اختلاف چهار امتیاز جلو افتاده بود و کنترل مسابقه را در دست داشت. تماشاگران لهستانی یکصدا تیم خود را تشویق می کردند. همچنان نواکوفسکی همه سرویس هایش را به بیرون می زد. کواچ در ست سوم فیاضی را به میدان فرستاده بود تا ایران در حمله و سرویس بهتر کار کند. امیرغفور مهاجم اول ایران در این مسابقه بود. او با آبشار های تماشایی خود سعی داشت اختلاف امتیازها را کاهش دهد. اما سرویس اش را خراب کرد تا وقت استراحت فنی دوم با امتیاز 16 بر 13 به سود لهستان تمام شود. سالن والیبال لهستان حال و هوای خاصی داشت. تماشاگران این کشور بسیار پرشور بودند. در بین هر ست هم تدارک ویژه ای برای سرگرمی تماشاگران دیده شده بود. لهستان در ست سوم کاملا متحول شده بود. آن ها عالی پایپ می زدند. در مقابل دفاع ایران کم فروغ شده بود.

لهستان چند سرویس خراب کرد اما همچنان دو امتیاز از ایران جلو بود. در این لحظات بازیکنان ایران به بازی ریسکی روی آورده بودند. حتی موسوی و معروف هم سرویس خراب کردند. وقتی تیم لهستان با همین اختلاف به امتیازهای بالای بیست رسید تازه انگار بازیکنان ایران به خودشان آمدند. توپ گیری به سختی در زمین ایران انجام شد. همین کافی بود تا فاصله امتیاز به حداقل برسد. هر تیمی که این ست را می برد حداقل یک امتیاز از این مسابقه می گرفت. مهدوی به جای معروف به میدان رفت. غفور باز هم سرویس خراب کرد تا لهستان به امتیاز 23 برسد. حتی میرزاجانپور هم نتوانست پاس ناقص مهدوی را به امتیاز تبدیل کند. کواچ وقت استراحت گرفت. موسوی با یک اسپک فاصله امتیاز ها را کم کرد. اسپک لهستانی ها هم به آنتن خورد. این بار انتیگا وقت استراحت گرفت. ولازلی آخرین امتیاز این ست را به نام خود ثبت کرد. لهستان ست سوم را با امتیاز 25- 23 برد.



ست چهارم: 25- 23 لهستان

در ست سوم هم برتری در لحظات اولیه با لهستان بود. آن ها به برد در این مسابقه امیدوار شده بودند. در حالی که ایران بازی هماهنگ خود را فراموش کرده بود، لهستانی ها روی اسپک های ولازلی همچنان امتیاز می گرفتند. فرهاد قائمی دوباره به میدان برگشته بود. اگر چه تلاش زیادی می کرد اما سد دفاعی مستحکمی مقابل خود داشت. کواچ همچنان به عبادی پور در دریافت اعتقاد داشت. لهستانی ها خوب سرویس می زدند. دریافت ایران نمی رسید و معروف مجبور بود بلند زن های ایران را تغذیه کند. لهستان 10 بر 5 جلو افتاده بود. آمار اشتباه های ایران زیاد شده بود. وینارسکی خیلی خوب اسپک می زد. او راه نفوذ به خط دفاعی ایران را یافته بود. البته بازیکنان ایران هم انگیزه زیادی برای پیروزی در این مسابقه نداشتند.

ایران در دریافت خوب نبود. لازلی هم از چپ و راست دریافت کننده های ایران را به زانو درآورده بود. او از منطقه دو حملات کوبنده ای داشت. از منطقه چهار اما باسزک اسپک های تماشایی می زد. فابیان پاسور لهستان در این دیدار انگیزه زیادی داشت که نشان دهد بی دلیل بهترین پاسور شش هفته نخست نبوده است. در توپ های برگشتی لهستان باتجربه تر بود. مهدوی باز هم به میدان رفت. وقتی هنوز توپ از تور رد نشده بود عبادی پور روی دست فابیان اسپک زد. این موضوع اعتراض بازیکنان حریف را در پی داشت و به مشاجره لفظی زیر تور ختم شد. سرانجام امتیاز به لهستان رسید. حالا لهستان با اختلاف 6 امتیاز جلو افتاده بود. موسوی تنها با رقه امید تیم ایران در این لحظات بود. اما حتی بازی خوب او نمی توانست ایران را به بازی برگرداند. داور هم خطاهای سخت گیرانه ای می گرفت. او از مهدوی خطای پنجه دو ضرب گرفت! وقت استراحت فنی دوم 16 بر 11 به سود لهستان تمام شد. لهستانی در ادامه خوب کار کردند. امتیاز آوری پیاپی ایرانی‌ها دوامی نمی‌آورد و تنها به کاهش اختلاف کمک می‌کرد. لهستان در حالی به امتیاز 24 رسیده بود که ایران 23 امتیاز داشت. لهستان امتیاز 25 را به دست آورد تا این ست را همانند دو ست قبلی با حداقل اختلاف پیروز شده باشد.

با برتری لهستان، امیدهای این تیم برای صعود به دور نهایی لیگ جهانی زنده ماند. این تیم در صورت تکرار پیروزی برابر ایران در آخرین بازی باید منتظر نتیجه دیدار برزیل و ایتالیا باشد تا پس از ایران و ایتالیا به دور نهایی صعود کند.



جدول گروه A

1- ایران 19 امتیاز

2- ایتالیا 19 امتیاز

3- برزیل 14 امتیاز

4- لهستان 14 امتیاز


منبع: ورزش3



 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد