درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 9 خرداد 1402 - 05:26   

🔶 بله ثبت‌نام ادامه دارد: نخستین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  🔶 بله ثبت‌نام ادامه دارد: نخستین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

🔶 هنوز وقت داریم فرصت را از دست ندهیم: بیست و دومین دوره «جوایز صنعت روابط‌عمومی ایران»

  🔶 هنوز وقت داریم فرصت را از دست ندهیم: بیست و دومین دوره «جوایز صنعت روابط‌عمومی ایران»


ادامه ادامه مطلب دو

حملات دولت هنگ‌کنگ به آزادی بیان لطمه زده است

  حملات دولت هنگ‌کنگ به آزادی بیان لطمه زده است


ادامه ادامه مطلب سه

منع خبرنگاران تایوانی از پوشش خبری مجمع جهانی بهداشت

  منع خبرنگاران تایوانی از پوشش خبری مجمع جهانی بهداشت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  🔶 هنوز وقت داریم فرصت را از دست ندهیم: بیست و دومین دوره «جوایز صنعت روابط‌عمومی ایران»
  راه‌حل‌های روابط‌عمومی|11|: تحول فناوری روابط‌عمومی
  اقناع سازی و تنویر افکار عمومی از وظایف و کارکردهای روابط عمومی است
  آیین تودیع و معارفه مسئول روابط عمومی و سرپرست مرکز ۱۳ کانون استان تهران
  مدیر روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجمن ورزش های هوایی کشور منصوب شد
  🔶 بله ثبت‌نام ادامه دارد: نخستین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  ‍تاکید مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر بر نقش روابط‌عمومی در معرفی تولیدات متنوّع نیشکری
  روابط عمومی‌های برتر شهرداری قم معرفی شدند
  اشتغال ۷۹ نفر در روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شهرداری قم
  تجلیل از رابطان روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ادارات راهداری شهرستان های استان زنجان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11787صفحه نخست » جهان روابط عمومیچهارشنبه، 11 تیر 1393 - 17:49
زنان قدرتمند در روابط عمومی: کریستین بارنی
همایش زن و روابط عمومی(PRWOMEN)- تغییرات گسترده دهه گذشته در روابط عمومی نشان دهنده تغییر در تعادل جنسیتی در شرکت ها است. با این حال، در حالی که زنان به طور فزاینده ای به صفوف ما می پیوندند، به خصوص در جوانان, سوال باقی می ماند: نسبت زن به مرد در تغییر است؟
  

همایش زن و روابط عمومی(PRWOMEN)-  تغییرات گسترده دهه گذشته در روابط عمومی نشان دهنده تغییر در تعادل جنسیتی در شرکت ها است. با این حال، در حالی که زنان به طور فزاینده ای به صفوف ما می پیوندند، به خصوص در جوانان, سوال باقی می ماند: نسبت زن به مرد در تغییر است؟


رشد حرفه ای روابط عمومی در طول دهه گذشته، شگفت آور شده است. شرکت های روابط عمومی نه تنها گسترش یافته اند, بلکه در 1980عضویت در جوامع حرفه ای و اتحادیه های صنفی مارپیچی به سمت بالا رو به رشد است. و، مهمتر از همه، تقریبا هر نوع موسسه انتفاعی و غیر انتفاعی به طور یکسان، نیاز به گفت و گو با گروه از افرادی که می توانند و آینده خود را تحت تاثیر قرار دهد, به رسمیت شناخته می شود.


این رشد، تکامل و بلوغ از روابط عمومی مطمئناً متداوم است. عناصر رشد چشمگیر و تغییر در قرن آینده عبارتند از: گسترش نهادهای دموکراتیک در سراسر جهان، اهمیت رو به رشد برقراری ارتباط داخلی و همچنین افکار عمومی خارجی؛ انفجار واقعی یک به یک ارتباطات و فن آوری برای پیاده سازی آن، و پیشرفت مداوم ساختار روابط عمومی از دانش، به خصوص تجزیه و تحلیل از آگاهی عمومی و تغییر در نگرش ها و رفتار.

 

مدیر عامل شرکت RBB زنان قدرتمند در PR برفلد

 

 منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
http://www.prwomen.ir/fa/?current=article&Articlerogsfaid=4216

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  🔶 بله ثبت‌نام ادامه دارد: نخستین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  🔶 هنوز وقت داریم فرصت را از دست ندهیم: بیست و دومین دوره «جوایز صنعت روابط‌عمومی ایران»


  نقدی بر روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شهرداری پرند


  منع خبرنگاران تایوانی از پوشش خبری مجمع جهانی بهداشت


  همایش استانی مدیریت استراتژیک روابط عمومی در یزد برگزار شد


  راهنمای ارتقاء امنیت کاربری برای خبرنگاران در شبکه‌های اجتماعی


  مدیر روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجمن ورزش های هوایی کشور منصوب شد


  چت جی پی تی و صنعت رسانه: تغییر بازی یا باخت؟


  هوش مصنوعی و آینده انسانی در شماره آخر ماهنامه مدیریت ارتباطات


  ضرورت استفاده از رویکردهای نوین درساختار روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان نخستین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی منتشر شد