درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 16:45   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11740صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 8 تیر 1393 - 09:52
دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌‌های استان سمنان عنوان کرد
برگزاری چهارمین دوره ارزیابی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی سمنان
دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌‌های سمنان گفت: چهارمین دوره ارزیابی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی این استان انجام می‌شود.
  

 برگزاری چهارمین دوره ارزیابی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی سمنان

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  ایرج کارخایی امروز در جمع شماری از مسئولان استان سمنان، با اشاره به برگزاری سه دوره ارزیابی روابط عمومی‌های استان اظهار داشت: با توجه به نقش و جایگاه روابط عمومی و با هدف ‌ایجاد تحرک، انگیزه و فعالیت بیشتر و تعیین روابط عمومی‌های برتر استان، چهارمین دوره ارزیابی عملکرد و فعالیت‌های حوزه روابط عمومی در دستگاه‌های اجرایی، فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها و سازمان‌های وابسته انجام می‌پذیرد.

 

وی خاطرنشان کرد: تاکنون در سه دوره، فعالیت‌ها و اقدامات روابط عمومی‌ها بر اساس 23 شاخص اعلام شده و مورد ارزیابی قرار گرفته و نفرات برتر مشخص و از آنها تجلیل شده است.

 

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌‌های استان سمنان افزود: در دوره چهارم هم در نظر است با هم‌فکری و تعامل اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی‌‌های استان سمنان و تعیین محورها و شاخص‌های فعالیتی روابط عمومی، کار ارزیابی انجام پذیرد که در‌ این شاخص‌ها، ارتباط رسانه و چگونگی بهره‌گیری روابط عمومی‌ها از ظرفیت مطبوعات، رسانه‌های گروهی و صدا و سیما جهت اطلاع‌رسانی و انعکاس فعالیت‌ها و اقدامات دستگاه مربوطه از جمله شاخص‌های مهم ارزیابی قلمداد می‌شود.

 

این مسئول همچنین با توجه به رسالت و اهداف مهم روابط عمومی در انجام وظایف خود، بر اطلاع‌رسانی مناسب از خدمات و اقدامات دستگاه‌ها برای تنویر افکار عمومی تاکید کرد.

 

کارخایی همچنین با اشاره به شرایط کم آبی و خشکسالی در استان و بحث مصرف آب و برق، از همه روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی خواست تا به موضوع فرهنگ‌سازی مصرف بهینه انرژی توجه ویژ‌ه‌ای داشته باشند و انجام کار‌های تبلیغی، اطلاع‌رسانی و فرهنگی در‌ این حوزه به ویژه آب و برق را بخشی از وظایف و رسالت خود بدانند.

 

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌‌های استان سمنان با اشاره به اقدامات سازنده دولت تدبیر و امید در عرصه بهداشت و درمان و کم کردن هزینه‌های درمانی، بر انتقال و انعکاس مطلوب دستاوردها، اهداف و تاثیرگذاری اجرای طرح سلامت در ساماندهی وضعیت درمانی مردم توسط رسانه‌ها و مطبوعات و با همکاری روابط عمومی‌ها تاکید کرد.

 

همکاری مناسب برای برگزاری شایسته کنگره 3 هزار شهید استان، معرفی توانمندی‌های استان، همکاری با خبرنگاران و تعامل بیشتر در خرید نشریات محلی و کشوری از دیگر نکاتی بود که مدیرکل روابط عمومی استانداری سمنان به آن اشاره داشت.

 

منبع: فارس

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد