درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 04:09   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11707صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 7 تیر 1393 - 05:27
چهارمین نشست هم‌اندیشی روابط عمومی وزارت ارتباطات با خبرنگاران رسانه‌ها برگزار شد
چهارمین نشست هم اندیشی روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با خبرنگاران رسانه ها با حضور محمدرضا فرنقی زاد رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی این وزارت، مدیران کل روابط عمومیها و مسئولان ارتباطات رسانهای شرکتهای تابعه از جمله پست بانک ایران امروز چهارم تیرماه سال جاری برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  در ابتدای این نشست دکتر فرنقی زاد ضمن تقدیر از همکاری و تعامل سازنده خبرنگاران حوزه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکتهای تابعه اظهار داشت: همه تلاشمان این است که ارتباط خوب و مستمری با خبرنگاران داشته و اطلاع رسانی درست و به موقع از عملکرد این حوزه داشته باشیم.
وی افزود: مدیران روابط عمومی زیرمجموعههای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز آماده گسترش تعاملات و پاسخگوئی به موقع و ارائه اطلاعات دقیقتر و جامع به رسانه ها هستند.
فرنقی زاد تصریح کرد: خوشبختانه رویکرد مدیران ارشد، رویکردی منطقی و مبتنی بر واقعیت است برهمین اساس مدیران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در برابر انتقادها نگاهی منطقی دارند.
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات رسانه ها اظهارداشت: یکی از مهمترین و مؤثرترین عوامل توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در کشور هستند و زمانی که پروژههای بزرگی همچون پروژه شبکه ملی اطلاعات و پروژه تدبیر در کشور کلید میخورد رسانهها می توانند کمک کنند تا نتایج این چنین طرحهائی ملموس تر شده و نکات مبهم آن در اذهان عمومی برطرف شود
.
وی از طرح ایجاد انجمن خبرنگا
رن حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات استقبال کرد و خاطرنشان ساخت: وجود تشکلهای صنفی خبرنگاران حوزه ICT میتواند سرمنشاء خوبی در حوزه اطلاع رسانی باشد و ایجاد این انجمن برای پیشبرد توسعهICT در کشور لازم است و میتواند به مدیران در تصمیم گیری کمک کند.
فرنقیزاد درپایان بهره گیری از امکانات ارتباطی و شبکههای ارتباطی را جهت تبادل هرچه بیشتر خبرنگاران لازم دانست و خاطرنشان کرد: برای تعامل بهتر اصحاب رسانه با مدیران ارشد باید همدلی و ارتباط میان این دوطرفه افزایش یابد.
همچنین در ادامه این نشست مدیران کل روابط عمومی و مسئولان رسانهای سازمانها و شرکتهای تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن تقدیر از همکاری سازنده خبرنگاران حوزه به تشریح رویکردها و برنامههای مربوطه پرداخته و آمادگی خود را برای گسترش همکاریها ابراز نمودند.
گفتنی است: در نشست مذکور هریک از خبرنگاران حوزه های مربوطه به بیان دیدگاهها و نقطهنظرات خود پرداخته و خواستار گسترش همکاریها و اطلاع رسانی به موقع اخبار مجموعه ها شدند.
شایان ذکراست: جلسات هم اندیشی روابط عمومیهای مجموعه های وزارت با خبرنگاران حوزه ICT هر دوماه یکبار با هدف بحث و تبادل نظر برگزار میگردد که پیش از این سه جلسه برگزار شده بود
.

 

منبع: نیوزبانک

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد