درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 17 مرداد 1401 - 02:32   

فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد

  فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان مقاله  نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب دو

کتاب «روابط‌عمومی متاورس» منتشر شد

  کتاب «روابط‌عمومی متاورس» منتشر شد


ادامه ادامه مطلب سه

استفاده از گوشی هوشمند حافظه را بهبود می‌بخشد

  استفاده از گوشی هوشمند حافظه را بهبود می‌بخشد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روز خبرنگار گرامی‌باد
  «خبرنکار ـ عکاس» شماره 1 قرن بیستم
  «گلوریا امرسون» روزنامه نگار و مولف آمریکایی ـ روش خبرگیری و سبک خبرنویسی او
  پیام انجمن روابط عمومی ایران به مناسبت روز خبرنگار
  استفاده از گوشی هوشمند حافظه را بهبود می‌بخشد
  معرفی شش ابزار مفید برای داده‌نگاران
  مدیرعامل بانک سپه در نخستین همایش معاونت حقوقی: مفاهیم پایه حقوقی باید به همه کارکنان آموزش داده شود
  فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد
  فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  واقعیت مجازی- رایج‌ترین و معروف‌ترین تکنولوژی متاورسی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11672صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 4 تیر 1393 - 07:56
فرمانده سپاه قدس گیلان:
کلید واژه اصلی روابط عمومی، ارتباط با مراکز خبری و رسانه ای است
فرمانده سپاه قدس گیلان کلید واژه اصلی روابط عمومی را ارتباط با مراکز خبری و رسانه ای دانست.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  سردار هامون محمدی صبح امروز در افتتاحیه دوره آموزشی روابط عمومی بسیج استان گیلان که با حضور اسماعیل احمدی معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین و جمعی از کارشناسان معاونت روابط عمومی این استان برگزار شد درخصوص فعالیت های اقتصادی سپاه اظهار کرد: فعالیت اقتصادی سپاه به معنای درآمدزایی و منفعت طلبی نیست و محور فعالیت های سپاه در حوزه سازندگی و خدمت رسانی است.

 

وی افزود: امروز استانداران و مسئولان با اطلاع کامل از کیفیت بالای فعالیت های سازندگی سپاه دائما با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء مراجعه کرده و درخواست آبادانی استان و شهرهای خود را دارند.

 

فرمانده سپاه قدس ضمن توصیه به صداقت روابط عمومی ها تصریح کرد: متاسفانه برخی دستگاه ها گزارش غیر واقعی می دهند حال آنکه آنچه را می گویند را اصلا اجرا نکرده اند؛ لذا باید همگان بویژه روابط عمومی ها مراقب صداقت باشند.

 

سردار محمدی ضمن اشاره به وظایف روابط عمومی ها در بسیج و سپاه افزود: روابط عمومی ها در بسیج و سپاه تکلیف بزرگی دارند چرا که همواره این دو نهاد انقلابی، بیشتر از آنچه که می گویند را عمل می کنند و انجام می دهند.

 

وی ادامه داد: اولویت اقدام روابط عمومی های ما باید بیان خدمت سپاه به انقلاب و مردم باشد تا افکارعمومی بیش از پیش با مجاهدت های بسیج و سپاه در مناطقی نظیر سیستان و بلوچستان یا عسلویه و... آشنا شود.

 

فرمانده سپاه قدس گیلان در خصوص پروژه "سپاه هراسی" گفت: امروز اولویت اصلی دشمن؛ پروژه سپاه هراسی است و برای تخریب سپاه تمام امکانات خود را به کار گرفته اند اما غافلند از آنکه ابتکار عمل همواره در اختیار سپاه است چرا که سپاه یک نهاد مردمی و برخاسته از بطن ملت است.

 

سردار هامون محمدی ادامه داد: از آنجا که هدف سپاه، خدمت به مردم است لذا دشمن شکست خواهد خورد و رسالت روابط عمومی ها در سپاه نیز بیان همین خدمات ارزشمند است و انعکاس اخبار نیز بایستی با رویکرد اقناعی باشد تا مخاطب همراه ما گردد.

 

وی در راستای موج تخریب سپاه توسط دشمنان افزود: دشمن حتی به تخریب کلی سپاه اکتفا نکرده و گاه توسط نیروهای داخلی خود با بیان نظرسازی های دروغین دنبال کمرنگ کردن و به انزوا کشیدن سپاه است و نظام را از پتانسیل ارزشمند سپاه تهی کند، اما (انشااله) نخواهد توانست.

 

فرمانده سپاه قدس گیلان در پایان کلید واژه اصلی روابط عمومی را ارتباط با مراکز خبری و رسانه ای دانست و افزود: ارتباط باید با مخاطبین و عموم مردم که طبیعتا ارتباط دوسویه مدنظر ماست و این ارتباط نیاز به برنامه ریزی دارد.

 

به گزارش ایسنا، دوره آموزش تخصصی معاونین روابط عمومی شهرستان های استان گیلان به مدت یک روز با تدریس معاون روابط عمومی سازمان بسیج در شهر رشت در حال برگزاری است.

 

 

منبع: ایسنا

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  «خبرنکار ـ عکاس» شماره 1 قرن بیستم


  تقویم روز ارتباطات/ روزنامه نگار محافظه کار قدیمی، و حرف زشت!


  «گلوریا امرسون» روزنامه نگار و مولف آمریکایی ـ روش خبرگیری و سبک خبرنویسی او


  تقویم روز ارتباطات/ چرا استیون وینسنت Steven Vincent روزنامه نگار آمریکایی در بصره کشته شد؟


  روز خبرنگار گرامی‌باد


  فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


  تقویم روز ارتباطات/ سندیکای روزنامه نگاران ایران با عضویت کارکنان روزنامه های حزبی و دولتی موافقت نکرد


  فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد


  مزایای جشنواره ها برای شهرها: برندسازی، رونق اقتصادی و فرهنگی


  نظرسنجی جدید: ارزشمندترین پلتفرم‌های اجتماعی از نظر متخصصان روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد