درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 17 مرداد 1401 - 03:32   

فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد

  فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان مقاله  نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب دو

کتاب «روابط‌عمومی متاورس» منتشر شد

  کتاب «روابط‌عمومی متاورس» منتشر شد


ادامه ادامه مطلب سه

استفاده از گوشی هوشمند حافظه را بهبود می‌بخشد

  استفاده از گوشی هوشمند حافظه را بهبود می‌بخشد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روز خبرنگار گرامی‌باد
  «خبرنکار ـ عکاس» شماره 1 قرن بیستم
  «گلوریا امرسون» روزنامه نگار و مولف آمریکایی ـ روش خبرگیری و سبک خبرنویسی او
  پیام انجمن روابط عمومی ایران به مناسبت روز خبرنگار
  استفاده از گوشی هوشمند حافظه را بهبود می‌بخشد
  معرفی شش ابزار مفید برای داده‌نگاران
  مدیرعامل بانک سپه در نخستین همایش معاونت حقوقی: مفاهیم پایه حقوقی باید به همه کارکنان آموزش داده شود
  فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد
  فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  واقعیت مجازی- رایج‌ترین و معروف‌ترین تکنولوژی متاورسی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11658صفحه نخست » فناوری نوچهارشنبه، 3 تیر 1383 - 20:49
نه پیشنهاد رسانه های اجتماعی که قادر نیستید از آنها چشم پوشی کنید
نویسنده: دایان شوارتز مترجم: سحر بشارتی راد - یک تصویر بسیار با ارزش تر از 1000 کلمه است. روی فیلم، اینفوگراف (داده نما)، عکس و آثار گرافیکی سرمایه گذاری کنید. برای یادگیری کلیپ و اینفوگراف وقت صرف کنید. ببینید که مخاطبین شما دنبال چه هستند و سپس همان را برایشان فراهم نمایید.
  

1- بهترین نقل قول کنفرانس: کاترین شیفر، مدیر برند تجاری ریتز کرکرز عنوان کرده: "هیچ کس تمایلی به دوستی با یک بیسکویت باتر کرکر ندارد." بنابراین به گونه ای شایسته چالش ارتباطات فیسبوکی را برای برندهای تجاری مورد ارزیابی قرار می دهیم. در رابطه با حضور برند تجاری تان در رسانه اجتماعی واقع بین بوده و با طرفداران خود به شیوه ای واقع گرایانه برخورد کنید.


2- ابتدا تکلیف چند خط مشی سیاسی را مشخص نمایید، سپس شانس خود را روی مابقی آنها امتحان کنید: به عبارت دیگر، به طور کامل در استخر رسانه های اجتماعی شیرجه نزنید. در ابتدا چند مسیر برای شنای خود انتخاب کنید این مسیرها می تواند شامل توییتر، لینکدین و یا فیسبوک باشد، در آنجا بر حرکات خود تسلط بیابید و سپس به بررسی سایر مسیرها بپردازید.


3 – بیانیه‌های مطبوعاتی خود را از حالت کنترل اتوماتیک در آورید: اول از همه اینکه بیانیه‌های مطبوعاتی مهجور و منسوخ نیست اما مطالب مطبوعاتی قدیمی باید بایگانی شوند. اطمینان حاصل نمایید که خبرهای شما برای جستجو بهینه سازی شده، حاوی مؤلفه های چند رسانه ای برای مشارکت افراد ذی نفع بوده، به خوبی نوشته شده و از همه مهمتر، جالب است!


4- پست توییتری کوتاه


5- در زمان بحران، توییتر برای اطلاع رسانی است و فیسبوک به جهت تسلط است: این دو را با هم اشتباه نگیرید.


6- مطرح نمودن سوالات متعدد با مخاطبین: چرا متخصصان روابط عمومی آزمون زوج و فرد بیشتری را در اقدامات خود انجام نمی دهند. پیشنهاد هوشمندانه بردن اندرسون از شرکت نرم افزاری سیشن، خاطر نشان می کند که آزمون زوج و فرد به قلب بازاریابی 101 باز می گردد با این حال رشته روابط عمومی اغلب این آزمایش هوشمندانه را در آزمودن پیام های شما چه در قالب رسانه های اجتماعی و یا اقدامات دیرینه روابط عمومی نادیده می گیرد.


7- نمی توانید به طور خودکار قضاوت کنید: مطمئن شوید که برای قضاوت صحیح هنگام استخدام افراد با استعداد و اجرا کننده کارزارها ارزش قائل هستید.


8- بازاریابی محتوا یک تعهد است نه مبارزه: آنهایی که به بازاریابی محتوا دست می زنند، و به جای یک کارزار استثنایی در گوشه و کنار، آن را به قالب بازاریابی روابط عمومی متصل می کنند احتمال موفقیت شان در این حوزه بیشتر است.


9- ارتباطات تصویری: یک تصویر بسیار با ارزش تر از 1000 کلمه است. روی فیلم، اینفوگراف (داده نما)، عکس و آثار گرافیکی سرمایه گذاری کنید. برای یادگیری کلیپ و اینفوگراف وقت صرف کنید. ببینید که مخاطبین شما دنبال چه هستند و سپس همان را برایشان فراهم نمایید.


منبع :
http://www.prnewsonline.com
منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  «خبرنکار ـ عکاس» شماره 1 قرن بیستم


  تقویم روز ارتباطات/ روزنامه نگار محافظه کار قدیمی، و حرف زشت!


  «گلوریا امرسون» روزنامه نگار و مولف آمریکایی ـ روش خبرگیری و سبک خبرنویسی او


  تقویم روز ارتباطات/ چرا استیون وینسنت Steven Vincent روزنامه نگار آمریکایی در بصره کشته شد؟


  روز خبرنگار گرامی‌باد


  فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


  تقویم روز ارتباطات/ سندیکای روزنامه نگاران ایران با عضویت کارکنان روزنامه های حزبی و دولتی موافقت نکرد


  فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد


  مزایای جشنواره ها برای شهرها: برندسازی، رونق اقتصادی و فرهنگی


  نظرسنجی جدید: ارزشمندترین پلتفرم‌های اجتماعی از نظر متخصصان روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد