درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 14:04   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11636صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 3 تیر 1393 - 08:54
روابط عمومی‎ ها از غوغاسالاری به دور باشند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- استاندار چهارمحال و بختیاری سلیمانی با تاکید بر اینکه روابط عمومی‎ ها از غوغاسالاری به دور باشند، این سیاست غلط را بازی کردن با احساسات مردمی دانست و گفت: بیان واقعیت‎ ها بر اساس موارد کارشناسی و قانونی مسیر درست را به مردم نشان خواهد داد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- استاندار چهارمحال و بختیاری سلیمانی با تاکید بر اینکه روابط عمومی‎ ها از غوغاسالاری به دور باشند، این سیاست غلط را بازی کردن با احساسات مردمی دانست و گفت: بیان واقعیت‎ ها بر اساس موارد کارشناسی و قانونی مسیر درست را به مردم نشان خواهد داد.


به گزارش شارا به نقل از ایسنا-منطقه چهارمحال و بختیاری- قاسم سلیمانی در ششمین همایش تجلیل از روابط عمومی‎ های برتر استان، ضمن تقدیر از زحمات مجموعه روابط عمومی ادارات و دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی استان، روابط عمومی ‎ها را نقطه اتصال خدمتگزاران نظام با مردم به عنوان ولی نعمتان این انقلاب دانست.


وی اطلاع رسانی دقیق، شفاف و صادقانه به مردم را از وظایف مهم روابط عمومی ‎ها برشمرد و گفت: روابط عمومی ‎ها به عنوان نقطه اتصال بین مدیران و مردم موظف هستند عملکردها، خدمات و نقاط ضعف و قوت دستگاه اجرایی مربوطه را به اطلاع مردم برسانند.


سلیمانی با بیان اینکه اگر مشکلات، محدویت‎ ها و کاستی، صادقانه و شفاف به اطلاع مردم رسانده شود به یقین بسیاری از توقعات و انتظارات بی‌مورد نیز کاهش خواهد یافت و مردم نیز به حداقل ها راضی خواهند شد.


وی با تاکید بر اینکه بیان واقعیت‎ های نظام انتظار مهم مردم از مسئولان است، نقش روابط عمومی‌ها در تحقق این مهم را بسیار حساس و نقش آفرین دانست و گفت: مردم از ابتدای انقلاب تاکنون در برابر تمامی هجمه ‎های دشمنان ایستادگی کرده‏اند و تنها درخواستشان از مسئولان کار خاصلانه و بیان واقعیت‌ها به دور از سیاسی بازی‎ ها است.


روابط عمومی‌ها از کشمکش‌ها و افکار سیاسی بدور باشند
استاندار چهارمحال و بختیاری روابط عمومی‎ ها را نقطه کلیدی و حساس دستگاه اجرایی دانست و با تاکید بر ضرورت فاصله گرفتن این مجوعه از افکار و مسائل سیاسی، تصریح کرد: روابط عمومی‎ ها به دور از کشمکش‌ها و افکار سیاسی تنها باید به دنبال بیان واقعیت‎ های دستگاه اجرایی خود باشند.


وی با تاکید بر اینکه روابط عمومی‎ها نباید ابزار غلبه مدیران برای رسیدن به اهداف سیاسی خاص استفاده کنند، خاطرنشان کرد: استفاده ابزاری از روابط عمومی‎ ها در راستای پیشبرد اهداف سیاسی حزب و یا گروه خاص به یقین به ضرر کشور و نظام خواهد شد.


جلوگیری از ترویج افکار احساسی در بین مردم از وظایف روابط عمومی‌هاست
سلیمانی جلوگیری از ترویج افکار احساسی و پوپولستی در بین مردم را یکی از وظایف روابط عمومی دانست و جلوگیری از تحقق این مهم در جامعه را تنها با بیان واقعیت‌ها مبتنی بر نظر کارشناسی و قانونی دانست.


به گفته وی، اگر چه شاید ترویج افکار احساساتی در کوتاه مدت اثرات و منافعی را در پی داشته باشد اما به طور قطع دامن زدن به مسائل احساسی در بلند مدت استان و حتی کشور را با مشکلات فراوانی مواجه خواهد کرد که ضرورت جلوگیری از رواج یافتن این امر اجتناب ناپذیر است.


سلیمانی با تاکید بر اینکه روابط عمومی‎ ها از غوغاسالاری به دور باشند، این سیاست غلط را بازی کردن با احساسات مردمی دانست و گفت: بیان واقعیت ‎ها بر اساس موارد کارشناسی و قانونی مسیر درست را به مردم نشان خواهد داد.

 

وی با بیان اینکه متاسفانه تاکنون در استان واقعیت‌ها به مردم گفته نشده است تصریح کرد: متاسفانه در این استان سیاسی کاری‎های فراوان وجود داشته و واقعیت‌ها به مردم انتقال داده نشده است.
نسبت به مسائل اساسی و زیر‌بنایی استان غفلت شد


سلیمانی افزود: در حال حاضر پروژه‌های بسیاری در استان کلنگ زنی شده اما هیچ گونه اقدامی برای اجرای آنها صورت نگرفته است، منابع مالی در جاهایی توزیع شد که هیچ ضرورتی نداشت و نسبت به مسائل اساسی و زیر‌بنایی غفلت و بی توجهی شد.


وی نتیجه این سیاسی بازی‎ها را عقب ماندگی و توسعه نیافتگی استان دانست و گفت: متاسفانه بعد از گذشت 30 سال از انقلاب استان چهارمحال و بختیاری به عنوان یک استان محروم در کشور قلمداد می‌شود.


سلیمانی با انتقاد از اینکه برخی از روابط عمومی‌ها ابزار دست مدیران برای قدرت گرفتن هستند، خاطرنشان کرد: اگر روابط عمومی ابزاری برای قدرت گرفتن جریانات و گروه‌های خاص نباشند به یقین شاهد پیشرفت و ارتقاء در استان خواهیم بود.
 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد