شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مشاور رسانه ای رییس جمهور با اشاره به این مطلب، اظهار داشت:" امروز نهمین جشنواره انتشارات ملی روابط عمومی با برگزاری کارگاه های آموزشی و ایجاد میدان رقابت بین دستگاه ها و بخش های مختلف، توانسته بنایی بر الگوسازی در روابط عمومی ها ایجاد کند."
به گزارش شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران- شارا، «دکتر محمدرضا صادق» مشاور محترم رسانه ای رییس جمهور در اختتامیه نهمین جشنواره انتشارات ملی روابط عمومی که عصر روز دوشنبه دوم تیرماه سال جاری در محل هتل ارم برگزار شد، تصریح کرد:"بخشی از مشکلات پیش آمده برای روابط عمومی در سال های گذشته که مانع پیشرفت آنها شده است، به انتظار صرف دستگاهها از روابط عمومی برای تبلیغ و برجستهسازی فعالیتهای دستگاهها بر میگردد."
وی با اشاره به حضور مردم در انتخابات سال گذشته گفت:" حضور حماسی مردم در پای صندوق های رأی در انتخابات ریاست جمهوری در سال گذشته نشانه روی آوردن مردم به گفتمان اعتدال وبیزاری از تبلیغات همه جانبه و یکسویه است."
مشاور رسانه ای رییس جمهور با اشاره به اینکه روابط عمومی ها باید راه اعتدال را در عملکرد خود پیش بگیرند، عنوان کرد:" هنگامی روابط عمومی می تواند به وظیفه خود یعنی برقراری ارتباط دو سویه عمل کند که عملکرد آن نه بر اساس افراط و نه تفریط باشد، بلکه باید وجه اعتدال را پیش بگیرد."
«صادق» با اعتقاد بر اینکه روابط عمومی در انتشارات نیز باید به سمت اعتدال برود، افزود:" امروزه خروجی روابط عمومی ها در انتشارات نیز باید به سمت اعتدال گرایی و دوری از هرگونه بزرگ نمایی و اغراق برود چرا که در گذشته شاهد نتیجه افراطی گری در مطبوعات بودیم."
|