درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 - 22:30   

تقویم روز روابط عمومی/ تصویب 27 اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در تقویم رسمی کشور

  تقویم روز روابط عمومی/ تصویب 27 اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در تقویم رسمی کشور


ادامه ادامه مطلب یک

افزایش انتظارات از روابط عمومی با توجه به گسترش بحران های زیست محیطی

  افزایش انتظارات از روابط عمومی با توجه به گسترش بحران های زیست محیطی


ادامه ادامه مطلب دو

عضو شورای اطلاع رسانی دولت: جایگاه روابط‌عمومی‌ها ارتقا یابد

  عضو شورای اطلاع رسانی دولت: جایگاه روابط‌عمومی‌ها ارتقا یابد


ادامه ادامه مطلب سه

ظلم نابخشودنی در حق روابط‌عمومی‌ها

  ظلم نابخشودنی در حق روابط‌عمومی‌ها


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گزارش برگزاری همایش مدیران روابط عمومی ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ها در تهران
  عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون: روابط‌عمومی در تبیین اهداف سازمان و فرهنگ سازی برای کارکنان نقش کلیدی دارد.
  تقدیر از تلاشگران روابط عمومی محیط زیست یزد
  ظلم نابخشودنی در حق روابط‌عمومی‌ها
  مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد: ضرورت توجه ویژه در تخصیص اعتبار به مجموعه روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش
  ۴۰ روابط عمومی فعال مهریز تجلیل شدند
  عضو شورای اطلاع رسانی دولت: جایگاه روابط‌عمومی‌ها ارتقا یابد
  سخنگو و دبیر هیئت دولت: مخابره پیشرفت‌های ایران از ظرافت‌های روابط عمومی‌ها است
  رییس جمهور: روابط عمومی‌ها و اصحاب ارتباطات، مشعل‌داران توسعه آگاهی و جهاد تبیین در جامعه هستند
  افزایش انتظارات از روابط عمومی با توجه به گسترش بحران های زیست محیطی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11616صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 2 تیر 1393 - 19:23
استاد دانشگاه تهران: روابط عمومی ها باید تحلیلگر و فعال باشند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-پیشکسوت عرصه روابط عمومی و استاد دانشگاه تاکید کرد: روابط عمومی ها باید از منفعل بودن پرهیز کرده و با خلاقیت و نوآوری در حرفه خود عنصری فعال باشند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-پیشکسوت عرصه روابط عمومی و استاد دانشگاه تاکید کرد: روابط عمومی ها باید از منفعل بودن پرهیز کرده و با خلاقیت و نوآوری در حرفه خود عنصری فعال باشند.

 

به گزارش خبرنگار حوزه رسانه ایرنا، باقر ساروخانی عصر دوشنبه در آیین اختتامیه ˈنهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی هاˈ تولید، خلاقیت، نوآوری، مخاطب محوری و القاء درست پیام را از ویژگی های یک روابط عمومی خوب برشمرد و گفت: حرکت روابط عمومی ها باید توام با خلاقیت و تولید باشد.

وی، داشتن توان ذاتی، استعداد، تجربه و انگیزش را از دیگر ویژگی های بارز یک روابط عمومی خوب و خلاق عنوان کرد و گفت: اگر افراد در روابط عمومی ها بتوانند این شاخصه ها را داشته باشند به طور یقین در جذب مخاطب و القای پیام خود موفق عمل خواهند کرد.

این استاد دانشگاه همچنین تحلیل دیدگاه ها و استفاده از تجربه های دیگران که بتواند آنها را برای انتقال پیام درجامعه کمک کند، یک ویژگی بارز دیگر روابط عمومی های خوب و فعال برشمرد.

ساروخانی افزود: روابط عمومی ها همچنین می توانند سه زبانه باشند یعنی نوشتاری، گفتار و زبان بدن (مکمل زبان رسمی) داشته و پیام خود را به خوبی به جامعه و افراد منتقل کنند.

وی ادامه داد: گاهی اوقات یک نگاه و یک اشاره می تواند دریایی از پیام ها را منتقل کند که شاید صدها نوشته قادر به این کار نباشد از این رو باید اینگونه حرکات بدن در جهتی که جذب مخاطب را در پی داشته باشد مورد استفاده قرار گیرد.

این پیشکسوت عرصه روابط عمومی تاکید کرد: تولیدات روابط عمومی ها ابتدا باید در دل آنها و سپس در قلب دیگران بنشیند که این مهم با اعتقاد راسخ افراد در روابط عمومی ها انجام خواهد شد.

آیین اختتامیه نهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی ها عصر امروز با حضور محمدرضا صادق مشاور مطبوعاتی و رسانه ای رییس جمهوری، محمد خدادی مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی، احمد مسجد جامعی رییس شورای شهر تهران و جمعی از پیشکسوتان و فعالان عرصه روابط عمومی در هتل ارم تهران در حال برگزاری است.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز روابط عمومی/ تصویب 27 اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در تقویم رسمی کشور


  روز روابط عمومی بر جامعه روابط عمومی کشور گرامی باد


  بازنشر/ سایه روشن های روابط عمومی ایران در گفتگو با استاد کاظم متولی


  روابط عمومی در خیریه ها، می بایست چه چیزهایی را در نظر بگیرند


  مردمداری از دیدگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی


  نخستین نشست رسمی که با کارکنان روابط‌عمومی بمناسبت روز روابط‌عمومی


  فعالیت روابط‌عمومی‌ها بر چه مداری می‌چرخد؟ ( ۲ از ۲ )


  هیأت رئیسه شورای روابط‌ عمومی‌های کردستان انتخاب شدند


  روابط عمومی‌های برتر شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک معرفی می‌شوند


  قابلیت های حوزه روابط‌عمومی را دست کم نگیریم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی»