درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 18:15   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق
  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11608صفحه نخست » آموزش روابط عمومییکشنبه، 1 تیر 1393 - 21:24
معتبرترین آمارهای جهانی برای طراحی اینفوگرافیک روابط عمومی
امروزه بسیاری از روابط عمومی ها در جهان برای ارائه آخرین اخبار و اطلاعات از آمارهای جهانی استفاده می کنند و با سنجش نسبت های این آمارها با آمارهای ملی و منطقه ای تجسمی از موقعیت کسب و کار یا حوزه صنعت خود به مخاطبان ارائه می کنند. در این گذرگاه شناخت منابعی که می توانند به کارگزاران روابط عمومی کمک کنند بسیار اهمیت دارد. در این یاددشت فهرستی از معتبر ترین سایت ها و پایگاه های داده برای دریافت آمار و ارقام ارائه می شود:
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، نویسنده و مترجم: عادل میرشاهی (مدرس روابط عمومی اینترنتی و اینفوگرافیک)- افزاریش حجم داده های آماری در سال های اخیر از یک طرف و نیاز روابط عمومی ها به تولید محتوای اثربخش از طرف دیگر زمینه را برای رونق اینفوگرافیک ها باز کرده است.


امروزه بسیاری از روابط عمومی ها در جهان برای ارائه آخرین اخبار و اطلاعات از آمارهای جهانی استفاده می کنند و با سنجش نسبت های این آمارها با آمارهای ملی و منطقه ای تجسمی از موقعیت کسب و کار یا حوزه صنعت خود به مخاطبان ارائه می کنند. در این گذرگاه شناخت منابعی که می توانند به کارگزاران روابط عمومی کمک کنند بسیار اهمیت دارد. در این یاددشت فهرستی از معتبر ترین سایت ها و پایگاه های داده برای دریافت آمار و ارقام ارائه می شود:
 

الف) منابع تایید شده دولتی یا مراکز جهانی و رسانه ای
1. بانک جهانی: http://data.worldbank.org/
2. داده های عمومی گوگل: http://www.google.com/publicdata/directory
3. داده های سازمان ملل متحد: http://data.un.org/
4. داده های گاردین: http://www.guardian.co.uk/data
5. پایگاه داده فروشی مایکروسافت (مجموعه داده ها برای فروش): https://datamarket.azure.com/browse/Data
 

ب) پایگاه های داده غیر معتبر (عمومی یا مجموعه داده های تسلیمی توسط کاربران)
1. پایگاه داده فکتال: http://www.factual.com/
2. پایگاه داده فری بیس: http://www.freebase.com/
3. پایگاه داده کرانچ بیس (تکنولوژی و آغاز به کار): http://www.crunchbase.com/
4. پایگاه داده سوکراتا: http://opendata.socrata.com/
5. پایگاه داده دیتا موب: http://datamob.org/datasets
6. پایگاه داده کواندل: http://wikiposit.org/w
7. دیتا مارکت (کتابخانه ای ویژه برای مجموعه داده ها): http://www.datamarket.com/
 

ج: برخی از منابع:
1. اینفوشیمپس (داده های نرم افزاری برای فروش): http://www.infochimps.com/marketplace
2. دیتا رنگلینگ (فهرستی طولانی از آدرس های URL برای بررسی مجموعه داده ها. ما تاکید می کنیم که برخی از آدرس های URL دیگر کار نمی کنند یا دیگر مورد استفاده قرار نمی گیرند.: http://www.infochimps.com/marketplace
 

د) چندین نرم افزار کاربردی که به طور روزانه، هفتگی قابل استفاده است و شامل تعداد زیادی از اطلاعات می شود و می توان از آنها در اینفوگرافیک ها استفاده کرد.
1. آنالیزگر وب: http://www.google.com/analytics
2. شبکه های اجتماعی: فیسبوک، توییتر، پینترست، لینکداین
3. ابزارهای مدیریت پروژه: http://www.basecamp.com/
4. ابزارهای مدیریت فروش: http://www.salesforce.com/
5. ابزارهای پیمایش: http://www.surveymonkey.com/
6. ابزارهای به اشتراک گذاری تصویر: http://www.flickr.com/
7. ابزارهای بازاریابی ایمیلی: http://www.mailchimp.com/


روابط عمومی ها علاوه بر موارد فوق بایستی از داده های مرکز آمار ایران، سازمان های رسمی و تخصصی تولید آمار نیز استفاده کنند.
منبع: http://piktochart.com/research-for-public-data-set-and-information/
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق


  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد