درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 - 13:20   

برنامه‌های پیشنهادی انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت: روز ملی روابط‌عمومی

  برنامه‌های پیشنهادی انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت: روز ملی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

ثبت‌نام رایگان در نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی»  ادامه دارد

  ثبت‌نام رایگان در نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی» ادامه دارد


ادامه ادامه مطلب دو

نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی» به ایستگاه آخر نزدیک می‌شود/ ثبت‌نام رایگان ادامه دارد

  نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی» به ایستگاه آخر نزدیک می‌شود/ ثبت‌نام رایگان ادامه دارد


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان بیستمین دوره «جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران» منتشر شد

  فراخوان بیستمین دوره «جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران» منتشر شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  جزییات نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی» اعلام شد
  مردمداری از دیدگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی
  فعالیت روابط‌عمومی‌ها بر چه مداری می‌چرخد؟ ( ۲ از ۲ )
  روابط عمومی‌های برتر شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک معرفی می‌شوند
  نخستین نشست رسمی که با کارکنان روابط‌عمومی بمناسبت روز روابط‌عمومی
  قابلیت های حوزه روابط‌عمومی را دست کم نگیریم
  هیأت رئیسه شورای روابط‌ عمومی‌های کردستان انتخاب شدند
  پیام تبریک معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی بر محور مشارکت مداری و اطلاع مداری
  حکمرانی خوب، نمودار سینوسی مشارکت و نقش روابط‌عمومی‌ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11580صفحه نخست » فناوری نوشنبه، 31 خرداد 1393 - 19:27
معنای بازگشایی بسترهای انتشارات نرم افزاری برای کارگزاران روابط عمومی
تا همین اواخر، لینکداین تنها شبکه ویژه ای بود که بیش از 500 نفر از شخصیت های تاثیرگذار جهان از قبیل ریچارد برانسون، رئیس جمهور باراک اوباما، بیل گیتس و آریانا هافینگتون به عنوان بستری برای انتشار از آن بهره مند می شدند.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، میشل ماستروباتیستا- تا همین اواخر، لینکداین تنها شبکه ویژه ای بود که بیش از 500 نفر از شخصیت های تاثیرگذار جهان از قبیل ریچارد برانسون، رئیس جمهور باراک اوباما، بیل گیتس و آریانا هافینگتون به عنوان بستری برای انتشار از آن بهره مند می شدند. نشریاتی چون یو اس ای تودی، مجله تایمز، و وال استریت ژورنال قادر بودند محتوای خودشان را از طریق این بستر به اشتراک بگذارند. در ماه فوریه 2014 لینکداین همه چیز را تکان داد و اعلام کرد که سکوی انتشار خود را برای تمام کاربرانش آزاد کرده است.


این شرکت اعلام کرد که صحنه ای رولی داشته باشد، در ابتدا پیش از همگانی شدن آن در سراسر جهان برای حدود 25 هزار کاربر انگلیسی زبان لینکداین در دسترس گذاشته شد. به منظور دسترسی به سامانه پیش از سایر نقاط جهان، افراد باید مواردی را در پروفایل شخصی شان به کار می بردند.


این خبر عالیست!
به عنوان کارگزار روابط عمومی، ما همیشه جویای فرصت های رهبری فکری برای مشتریان خود هستیم. رایان روسلانسکی، رئیس محصولات محتوایی در لینکداین، یادداشت های اثرگذاران به طور متوسط 20 هزار بار در سایت دیده می شود، 250 لایک می خورد، و 80 کامنت دریافت می کند.


اگرچه لینکداین هیچ برنامه ای برای افزودن به شبکه های انحصاری 500 ندارد، تغییرات به معنای این است که هر کاربری عالی است، محتوای محرک فکر می تواند این قابلیت را داشته باشد که دنبال کنندگان زیادی پیدا کند، درآمد را افزایش دهد. تغییر به کاربران این دلیل را می دهد که دلیلی برای بازگشت به سایت داشته باشند. این دلیل می تواند به اشتراک گذاری، ارسال مطلب، نه فقط در هنگامه شکار است.


شما می دانید کدام مشتری وبلاگ را در صنعت خود دوست دارد؟ آنها را متقاعد سازید که محتوای واقعی خود را از طریق لینکداین میان مخاطبان و پیروان جدید خود منتشر کنند. نکته این است که مشتری نیاز خواهد داشت که به طور مستقیم از طریق پروفایل شخصی شما یادداشت بگذارد یا آن اندازه احساس راحتی کند که دسترسی خود را با شرکت روابط عمومی شان به اشتراک بگذارند. چیزی که در لینکداین پست شده، محتوایی که می تواند در سراسر شبکه های اجتماعی دیگر ترویج شود. بگذارید یادآور شوم که هرگز منافع سئو را در لینکداین فراموش نکنید. از آنجا که گوگل در حال حاضر در لینکداین به عنوان یک منبع معتبر دیده می شود، محتوای پست شده به لینکداین احتمالا رتبه بالاتری از وبسایت شرکت و شخصی (اگر مرتبط باشد) بدست آورد.


من فقط موفق شدم که به بستر انتشار محتوا دسترسی داشته باشد و من نتایج بزرگ اولیه را مشاهده کردم. آیا کسی آن را تجربه کرده است؟ آیا شما آن را به مشتریتان پیشنهاد می کنید؟


منبع: http://www.business2community.com/public-relations/opening-linkedins-publishing-platform-means-pr-practitioners-0820039#6uuKyz5HwCMhPwlA.99
منبع: شارا
 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنگار تقویم به 27 اردیبهشت می رسد


  نقش فعالان روابط عمومی در تحقق اقتصاد دانش بنیان


  روابط‌عمومی‌ راهی به سمت ارتباطات موثر


  نخستین «جشن ملی روابط عمومی» برگزار می‌شود


  انتصاب رئیس اداره روابط‌عمومی‌ بانک کارآفرین


  استقلال؛ اصلی مهم در روابط‌ عمومی سازمان‌ها


  انتصاب مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل ایران‌خودرو


  روابط عمومی‌ها کارکردهای اثرگذار خود را به جامعه ارائه کنند


  انتصاب سرپرست جدید مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت


  انتصاب معاون و مدیران حوزه بازاریابی بیمه کوثر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی»