درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 11:08   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
  مدیریت شهرت آنلاین در عصر هوش مصنوعی: تاریکی و روشنی
  آینده ما در دست ماست
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11538صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیچهارشنبه، 28 خرداد 1393 - 21:11
آیا گوش روابط عمومی ها شنواست؟
محمد امامی رییس انجمن متخصصان روابط عمومی استان یزد - وقتی می شنویم رد پای دولت قبل در آلودگی گوشت، خون، شیر خشک، برنج و آب و هوا کشف شده و تولید بنزین آلوده منجر به آلودگی های محیط زیست شده، از خودم می پرسم روابط عمومی دستگاه های مختلف در این مدت کجا بوده اند و در این زمینه چه کوتاهی‌هایی کرده اند که چنین اقدامات ناخوشایندی صورت گرفته است؟
  


 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- وقتی می شنویم رد پای دولت قبل در آلودگی گوشت، خون، شیر خشک، برنج و آب و هوا کشف شده و تولید بنزین آلوده منجر به آلودگی های محیط زیست شده، از خودم می پرسم روابط عمومی دستگاه های مختلف در این مدت کجا بوده اند و در این زمینه چه کوتاهی‌هایی کرده اند که چنین اقدامات ناخوشایندی صورت گرفته است؟


و پرسش مهم تر این که آیا صرفا با تغییر دولت، این آسیب نیز پایان پذیرفته است و نمی تواند چنین آثار نامطلوبی دوباره اتفاق بیافتد؟


اصولا آیا روابط عمومی های کشور ما توانسته اند به مسئولیت خویش در پیشگیری از بروز مشکلاتی در چنین سطح وقوف یابند؟


و آیا توانسته اند به چنان سطحی از بلوغ برسند تا قادر باشند از بروز چنین مشکلات عظیم زیست محیطی در آینده پیشگیری کنند؟


و همچنین آیا جایگاه روابط عمومی در کشور ما به این حد رسیده است تا بتواند در موضوع های اساسی نقش آفرین و تعیین کننده و تاثیرگذار باشد؟


آیا روابط عمومی های ما مسئولیت بزرگ خود در شناخت و آگاهی از درد و رنج مردم و پیشگیری از بروز دردها و آسیب های اجتماعی شناخته اند؟ و برای ایفای چنین مسئولیت عظیمی، ساز و کارهای متناسب با آن را طراحی و اجرا کرده اند؟


اگر به رغم فعالیت صدها روابط عمومی در کشور شاهد واردات و توزیع گوشت آلوده، توزیع خون آلوده، واردات ۱۵ تن شیر خشک آلوده، واردات ۱۳ نوع برنج آلوده، بالا رفتن میزان نیترات آب شرب، تولید و توزیع بنزین های آلوده و آلوده شدن هوا هستیم، باید پرسید روابط عمومی‌های ما در کشور چه می کرده اند که چنین رویدادهای نامبارکی توانسته است شکل بگیرد؟


عیب و ایراد روابط عمومی های ما کجاست؟ و آیا چنین رویدادهایی امکان وقوع مجدد و چندباره ندارند؟


تا چه میزان مدیرمداری و شیفتگی سازمانی مسئولان روابط عمومی دستگاههای اجرایی و خدماتی در بروز چنین رویدادهای خطرناک و تاسف بار نقش داشته است؟


آیا با مروری بر این واقعیت های تلخ که در سایه بی توجهی یا کم توجهی به خرد جمعی و اتکا به رفتارهای فردی و غیرکارشناسی و نادیده گرفتن انتقادها و پیشنهادهای متخصصان و دلسوزان شکل گرفته است ، توانسته‌ایم کاستی های عملکرد روابط عمومی ها را شناسایی کرده و به طور اساسی این معضل را مرتفع کنیم؟


آیا روابط عمومی دستگاههای اجرایی ما ساز و کارهای لازم را برای شنیدن صدای مردم و مشتریان خود طراحی و اجرا کرده اند؟


آیا صدای مردم در سازمان های ما شنیده می شود؟


آیا گوش روابط عمومی‌های دستگاه های اجرایی و خدمت رسان شنواست؟


آیا خواست های واقعی مردم توسط هر دستگاه اجرایی شناسایی می شود؟


آیا برای شناسایی و تامین نیازهای منطقی مردم ساز و کار کارآمد و اثربحشی را در روابط عمومی ها پیاده کرده‌ایم؟


این پرسش ها و پرسش های فراوان مشابه دیگر می تواند توجه و همت مسئولان را به این سمت و سو سوق دهد تا برای پیشگیری از بروز مشکاتی نظیر آلودگی های گسترده زیست محیطی که از گوشت و آب و برنج گرفته تا بنزین و هوا رو در بر گرفته، با تقویت روابط عمومی ها و ایجاد ساز و کارهای مناسب و لازم در هر دستگاه برای شنیدن صدای واقعی مردم و شناسایی نیازها و انتظارات آنان اقدامات عاجل و شایسته ای را برنامه ریزی و اجرا کنند.

Emami41@yahoo.com
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  ۷ نمونه از سوگیری در تصاویر تولید شده با هوش مصنوعی


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد