درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 18:36   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته کاری ۴ روزه در ترکیه: مزایا و چالش‌ها
  ده‌ها مدیر صنعت تبلیغات و روابط‌عمومی با صنایع بسیار آلوده کننده ارتباط دارند
  بیلبورد معطر مک دونالد: نبوغی در بازاریابی
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11508صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 27 خرداد 1393 - 09:40
رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز : یکی از رسالت های روابط عمومی، آگاهی از نظرات درون سازمانی است
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز بیان داشت: موفقیت و تعالی بسیاری از فعالیت ها از جمله فعالیت های بهداشت و درمان و حوزه سلامت نیاز به همکاری های بین بخشی دارد و روابط عمومی ها در این دانشگاه باید زمینه این همکاری ها را فراهم نمایند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز بیان داشت: موفقیت و تعالی بسیاری از فعالیت ها از جمله فعالیت های بهداشت و درمان و حوزه سلامت نیاز به همکاری های بین بخشی دارد و روابط عمومی ها در این دانشگاه باید زمینه این همکاری ها را فراهم نمایند.


به گزارش خبرنگار ایرنا ، رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در نشستی با کارکنان روابط عمومی دانشگاه از عملکرد این واحد روابط عمومی قدردانی کرد و افزود: کارکنان روابط عمومی همواره در ساعت های اداری و غیر اداری برای انجام وظایف خود در تلاش هستند و فعالیت یک مجموعه در ساعت های غیر موظفی دارای ارزش قابل توجهی می باشد.

محمد هادی ایمانیه اظهار داشت: تمامی مردم در هر موقعیتی که باشند به سلامت نیاز دارند و بر این اساس ما تلاش می کنیم که این نیاز جامعه را به شیوه های مختلف برآورده نماییم.

وی بیان کرد : روابط عمومی دانشگاه می تواند طی همکاری با روابط عمومی سایر سازمان ها و ارایه اطلاعات و آموزش های لازم، زمینه را برای انتقال مفاهیم سلامت به کارکنان هر ارگان فراهم کند.

این مقام مسوول گفت: با این گونه همکاری های بین بخشی و استفاده از پتانسیل های موجود ، می توان در راستای ارتقای سلامت جامعه گام برداشت.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این نشست، به ارایه گزارش عملکرد 9 ماهه این مدیریت از تیرماه تا اسفندماه سال 92 و فعالیت واحدهای مختلف خبر، سمعی بصری و فیلمسازی، تبلیغات و انتشارات و ارتباطات پرداخته و با ارائه مستندات، به تشریح فعالیت های هر واحد پرداخت.

احمد رضازاده با بیان اینکه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با این اقدام، در پی شناخت هرچه بهتر آراء مدیران و مجموعه دانشگاه است، تصریح کرد: یکی از رسالت های روابط عمومی، آگاهی از نظرات و بازخوردهای درون سازمانی بوده تا از این راه، نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی کرده و با برنامه ریزی دقیق تری عمل کند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد