درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 - 13:03   

برنامه‌های پیشنهادی انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت: روز ملی روابط‌عمومی

  برنامه‌های پیشنهادی انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت: روز ملی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

ثبت‌نام رایگان در نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی»  ادامه دارد

  ثبت‌نام رایگان در نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی» ادامه دارد


ادامه ادامه مطلب دو

نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی» به ایستگاه آخر نزدیک می‌شود/ ثبت‌نام رایگان ادامه دارد

  نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی» به ایستگاه آخر نزدیک می‌شود/ ثبت‌نام رایگان ادامه دارد


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان بیستمین دوره «جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران» منتشر شد

  فراخوان بیستمین دوره «جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران» منتشر شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  جزییات نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی» اعلام شد
  مردمداری از دیدگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی
  فعالیت روابط‌عمومی‌ها بر چه مداری می‌چرخد؟ ( ۲ از ۲ )
  روابط عمومی‌های برتر شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک معرفی می‌شوند
  نخستین نشست رسمی که با کارکنان روابط‌عمومی بمناسبت روز روابط‌عمومی
  قابلیت های حوزه روابط‌عمومی را دست کم نگیریم
  هیأت رئیسه شورای روابط‌ عمومی‌های کردستان انتخاب شدند
  پیام تبریک معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی بر محور مشارکت مداری و اطلاع مداری
  حکمرانی خوب، نمودار سینوسی مشارکت و نقش روابط‌عمومی‌ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11470صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیدوشنبه، 25 خرداد 1383 - 18:45
تبلیغ شهرت و روابط عمومی
تبلیغ یک اسم، قابلیت نمایانی است که از منبع احتمالاً غیر علاقه‌مند (به صورت رایگان) بیرون می‌آید. ایستگاه‌ها، در رژه‌های خیابانی و کنسرت‌ها شرکت می‌کنند و گردانندگان مالی، فعالیت‌های خیرخواهانه‌ی گردآوری اعانه را به عهده می‌گیرند تا شهرت مثبتی را برای خودشان تبلیغ کنند.
  


شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| ذکر رایگان نام در ستون‌های روزنامه‌ها و مجلات و یا سایر ایستگاه‌ها را در اصطلاح «تبلیغ شهرت» (publicity) می‌نامند که عبارت از روشی جهت خارج کردن اسم چیزی است، که می‌تواند از آگهی‌های پول‌پرداز ارزش بیشتری داشته باشد. تبلیغ یک اسم، قابلیت نمایانی است که از منبع احتمالاً غیر علاقه‌مند (به صورت رایگان) بیرون می‌آید. ایستگاه‌ها، در رژه‌های خیابانی و کنسرت‌ها شرکت می‌کنند و گردانندگان مالی، فعالیت‌های خیرخواهانه‌ی گردآوری اعانه را به عهده می‌گیرند تا شهرت مثبتی را برای خودشان تبلیغ کنند.


روابط عمومی و تبلیغ شهرت، اغلب با یکدیگر آمیخته‌اند ولی ما معمولاً فعالیت‌های رسمی مانند نوشتن اطلاعیه و سخنرانی برای سازمان‌ها و گروه‌ها را به عنوان روابط عمومی در نظر می‌گیریم. یک اطلاعیه و سخنرانی برای سازمان‌ها و گروه‌ها را به عنوان روابط عمومی در نظر می‌گیریم. یک اطلاعیه رسمی عبارت از اعلامیه درباره‌ی رویدادی است که از طریق پیک دستی و یا تحویل مستقیم به اربابان جراید داده می‌شود. ایستگاه‌ها در اطلاعیه‌های رسمی به تشریح برنامه‌های جدید و یا در حال اجرای خود می‌پردازند و رویدادی غیر معمول مانند ورود یک هنرپیشه‌ی تلویزیونی به شهر، و یا زمانی را که ایستگاه یا سیستم عهده‌دار گردانندگی مالی فعالیتی جدید می‌شود اعلام می‌کنند.

 

نوشتن اطلاعیه‌های رسمی روزانه یا هفتگی، معمولاً از فعالیت‌های بخش تبلیغاتی یا بخش بازاریابی ایستگاه، سیستم کابلی، یا شبکه به شمار می‌رود. روابط عمومی هم‌چنین به فعل و انفعالات مدیریتی و روزنامه‌ها، دولت، گروه‌های فشار و عامه‌ی مردم در حیطه‌ای گسترده اطلاق می‌شود. در پخش رادیو تلویزیونی و کابلی، دو الگوی متخصصانه روابط عمومی بسیار حساس جلوه می‌نمایند: روابط تجاری با جراید و روابط اجتماعی.
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنگار تقویم به 27 اردیبهشت می رسد


  نقش فعالان روابط عمومی در تحقق اقتصاد دانش بنیان


  روابط‌عمومی‌ راهی به سمت ارتباطات موثر


  نخستین «جشن ملی روابط عمومی» برگزار می‌شود


  انتصاب رئیس اداره روابط‌عمومی‌ بانک کارآفرین


  استقلال؛ اصلی مهم در روابط‌ عمومی سازمان‌ها


  انتصاب مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل ایران‌خودرو


  روابط عمومی‌ها کارکردهای اثرگذار خود را به جامعه ارائه کنند


  انتصاب سرپرست جدید مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت


  انتصاب معاون و مدیران حوزه بازاریابی بیمه کوثر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی»