شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، متیو شوارتز- آیا هنوز هم به آنالوگ رتبه یک را می دهیم؟ مطمئنا، رسانه اجتماعی طیف گسترده ای از شرکت های امروزی را در همه حوزه ها در بر می گیرد. اما بر اساس مطالعات اخیری که توسط پی آر نیوز و سیژن انجام شده است رسانه های چاپی در جایگاه دوم معتبر ترین منبع رسانه ای به حساب می آید. این جایگاه دقیق پس از رسانه های سنتی آنلاین می باشد.
کیفیت رسانه اجتماعی برای متخصصان روابط عمومی نزدیک به 300 واکنش دریافت کرده است. تمرکز آن بر کانال های اجتماعی است که تقریبا بیشترین تجدید نظر را در میان برندها و سازمان ها به خود اختصاص داده است. اینکه چگونه رسانه های اجتماعی اعتمادسازی می کنند و کدام مقیاس ها برای پیگیری موفقیت رسانه های اجتماعی مورد استفاده قرار می گیرند.
سیژن این اینفوگرافیک فوق العاده را با استفاده از پیمایشی که انجام داده است طراحی کرده. برخی از نتایج ممکن است گسترده تر باشند در حالی برخی دیگر نیز ممکن است شما را متعجب کنند.

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
|