درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 12:19   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11420صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیشنبه، 24 خرداد 1393 - 05:37
هفته چهارم لیگ جهانی والیبال 2014
تیم والیبال ایران مقابل برزیل به برتری رسید
تیم ملی والیبال ایران در نخستین میزبانی خود در لیگ جهانی 2014 با نتیجه 3 بر 2 برزیل را شکست داد.
  

تیم والیبال ایران مقابل برزیل به برتری رسید

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) -  سالن دوازده هزار نفری آزادی تهران یکبار دیگر مملو از علاقه مندان به والیبال شد. گوش تا گوش سالن را هوادارانی پر کرده بودند که از یک ساعت جلو تر از آغاز مسابقه یکصدا ایران را تشویق می کردند و هر دقیقه به شمار آن ها اضافه می شد.

تیم ملی ایران در هفته چهارم لیگ جهانی با نتیجه 3 بر 2 و امتیازهای (18-25، 27- 25، 20-25، 25-17 و 15-9) یکبار دیگر برزیل را شکست داد.

این دو تیم در هفته سوم لیگ جهانی دو بار با هم مسابقه داده بودند. برزیل یکبار با نتیجه 3 بر2 و ایران هم یکبار با نتیجه 3 بر صفر پیروز شده بودند.

حاشیه های قبل از شروع بازی

- با وجود اینکه قبلا حدود 300 کارت تردد برای تماشاگران خانم صادر شده بود، در آستانه مسابقه از ورود آنها ممانعت به عمل آمد.

-
جمع کثیری از پیشکسوتان و مربیان والیبال در سالن حضور داشتند. محمد ترکاشوند، رضا مومنی مقدم، محمد وکیلی و ده ها تن دیگر از نزدیک شاهد برگزاری این مسابقه بودند.

-
حدود 10 نفر هم با در دست داشتن پرچم برزیل از سفارت این کشور برای تماشای مسابقه در سالن حاضر شده بودند.

-
همچنین فرهاد ظریف و پوریا فیاضی با پوشیدن پیراهن کادر فنی از کنار زمین و در جوار نوید مشجری(آنالیزور) این بازی را تماشا می کردند.

-
نکته قابل توجه پوشانده شدن نام برند اسپانسر فدراسیون والیبال ایران در حاشیه میدان بود. در حالی که به تازگی بنرهای تبلیغاتی دور زمین نصب شده بود، اما در آغاز این مسابقه روی نام برند حامی فدراسیون والیبال پوشانده شد.

-
گودرزی وزیر ورزش و مهدی هاشمی از تماشاگران ویژه این دیدار بودند.

-
برزیلی ها از حدود یک ساعت قبل از شروع مسابقه به میدان آمدند تا با جو سالن ایران آشنا شوند. آن ها در حرکتی جالب توجه گرم کردن را با پاس کاری آن هم با پا آغاز کردند.

-
اما 10 دقیقه بعد در میان سیل تشویق های بی امان تماشاگران بلند قامتان والیبال ایران به سالن آمدند. صدای تشویق ها تمام فضای سالن را پر کرده بود. مدیریت سالن هم سعی می کرد با پخش موسیقی با صدای بسیار بلند فضای مسابقه را کنترل کند.

همچنین سانتوز، موریلو، اندرس، برونو، لوکارلی و ماریو برای تیم برزیل به میدان رفتند.

ست نخست: 25- 18 برزیل

تیم والیبال ایران با لباس های یکدست سفید برابر زرد پوشان برزیل به میدان رفت.

اسلوبودان کواچ(سرمربی)، حسین معدنی( مربی) و چورا(مربی) به همراه نوید مشجری(آنالیزور) و امیر خوشخبر( سرپرست) کادر فنی تیم ایران را تشکیل می دادند.

شهرام محمودی، سعید معروف، فرهاد قائمی، محمد موسوی، مجتبی میرزاجانپور، آرمین تشکری و عبدرالرضا علیزاده ترکیب تیم ایران را در آغاز این دیدار تشکیل می دادند.

برزیلی ها که در شش بازی نخست خود در لیگ جهانی 2014 چهار بار طعم شکست را چشیده بودند، اصلا دوست نداشتند که باز هم در تهران امتیاز از دست بدهند. آن ها بازی را محکم آغاز کردند. هنوز بازیکنان ایران به خودشان نیامده بودند که برزیلی ها 4 امتیاز جلو افتادند. آن ها با بهره گیری از توپ های بلند و اسپک های خوب لوکارلی بارها زمین تیم ایران را نشانه رفتند و خیلی زود به امتیاز 8 رسیدند.

بعد از وقت استراحت فنی نخست بازیکنان ایران قدری به خود آمدند. پاس های فریبنده سعید معروف و اسپک های تماشایی از محمد موسوی برای ایران امتیاز می آورد. برزیل کاملا تیم ایران را آنالیز کرده بود. برونو پاسور این تیم با پاس های رو به عقب یک بازی پیچیده و ترکیبی را به نمایش می گذاشت. در آغاز ست نخست این بازی برزیلی ها کاملا دفاع ایران را غافلگیر کرده بودند. کواچ آرام شاهد کار بازیکنانش بود. سیدنی دوز در این مسابقه کاملا متحول شده بود و بی نقص اسپک می زد. در مقابل اما توپ گیری های خوب علیزاده و اسپک های فنی شهرام محمودی اجازه نمی داد فاصله امتیازها زیاد شود.

سعید معروف با هوشمندی خود سعی می کرد دفاع برزیلی ها را فریب دهد. برزیل در این مسابقه همانند ققنوسی بود که دوباره متولد شده است. آن ها بی نقص بازی می کردند. مجتبی میرزاجانپور جوان قدرتی زن به سختی اما موثر سد دفاعی حریف را می شکست. برزیل در بازی سرعتی بهتر از ایران کار می کرد. وقتی برزیل همچنان با سه امتیاز برتری به امتیاز 20 رسید، کواچ دست به دو تعویض زد. او مهدوی و غفور را به جای معروف و محمودی به میدان فرستاد.

ثانیه ها به ضرر ایران طی می شد. بازیکنان ایران اگر چه در ست نخست بازی قابل قبولی را ارائه دادند اما هرگز نتوانستد سه – چهار امتیاز عقب افتاده شروع مسابقه را جبران کنند. برزیلی های با تجربه موفق شدند با حرفه ای گری ست نخست را با امتیاز 25- 18 به سود خود تمام کنند.

ست دوم: 27 - 25 ایران

در ست دوم بازیکنان ایران کار را مقتدرانه آغاز کردند. یک نمایش هماهنگ در توپ گیری، پاس و اسپک کافی بود که تیم ایران به بازی برگردد. سعید معروف در این مسابقه واقعا مثل کامپیوتر عمل می کرد. پاس های او دور از دست دفاع سه نفره حریف توسط محمودی به امتیاز تبدیل می شد. مجتبی میرزاجانپور هم یکی از بهترین و امتیاز آورترین های ایران در این مسابقه بود. او آنقدر خوب و محکم اسپک می زد که جای کار برای دفاع حریف نمی گذاشت.

ایران وقت استراحت اول را به سود خود تمام کرد. سرویس های خوب موسوی موجب شد تا برتری ایران ادامه داشته باشد و فاصله امتیازها زیاد شود. ایران سرانجام نبض این مسابقه را در دست گرفته بود. برناردو رزنده که نمی خواست این جریان ادامه داشته باشد تیمش را بیرون کشید تا از آماج حملات ایران بکاهد. یک امتیاز مشکوک برزیلی ها اعتراض تیم ایران را در پی داشت. بعد از بازبینی تصاویر ویدیویی داور دوم باز هم رای به سود برزیل داد. اما این موضوع به شدت اعتراض کواچ و سعید معروف را به همراه داشت و موجب شد سالن یکصدا به رای داور اعتراض کند.

همین موضوع بازیکنان ایران را بیش از پیش تهییج کرد تا اختلاف امتیازها را به عدد چهار افزایش دهند. محمد موسوی همچنان برای ایران موثر کار می کرد. سانتوز نمی توانست اسپک های خیره کننده محمودی را دفاع کند. در عوض دسوزا همچنان خوب آبشار می زد. بازی خوب تیم ایران تشویق هواداران را به دنبال داشت. لوکارلی سعی داشت با سرویس های ویران کننده برزیل را به بازی برگرداند. در مقابل بازیکنان ایران سعی در حفظ نتیجه داشتند. سرمربی برزیل نووس را هم به زمین فرستاد که اشتباه در دریافت کافی بود تا برزیل فاصله امتیازهایش را کاهش دهد.

دفاع روی تور برزیل خیلی راحت فریب جای خالی بازیکنان ایران را می خورد. در لحظات پایانی ست دوم بازی با اختلاف یک امتیاز به سود ایران جریان داشت. مهدوی با معروف تعویض شد. سرمربی برزیل با هیجان زیاد کار را دنبال می کرد. 23 بر 21 ایران جلو بود. اما کار سرعتی برزیلی ها باز جواب داد. عادل غلامی در امتیازهای پایانی به میدان رفت. کواچ وقت استراحت گرفت تا با بازیکنانش صحبت کند. سرویس تماشایی لوکارلی و دفاع خوب برونو و موریلو کار را به تساوی کشاند.

دو تیم 25 بر 25 مساوی بودند. نفس ها در سینه حبس شده بود. هوشمندی سعید معروف باز هم ایران را جلو انداخت. سرویس خوب او و ناهماهنگی برزیل در توپ گیری موجب شد ایران ست دوم را با امتیاز 27 بر 25 پیروز شود.

ست سوم: 25- 20 برزیل

در آغاز ست سوم همه چیز پایاپای پیش می رفت. سعید معروف توپ های جفت و جوری را در پشت خط برای شهرام محمودی فراهم می کرد. در مقابل حریف هم روی توپ های بلند لوکارلی حساب ویژه ای باز کرده بود. میرزاجانپور هم با اسپک های قدرتی خود سد دفاعی حریف را می شکست. سعید معروف برای ارسال پاس و پوشش دریافت های ضعیف تا منطقه شش زمین عقب می رفت. اما بازی هماهنگ برونو و دیسوزا موجب شد تا دریافت کننده های ایران در شروع مسابقه چند اشتباه فردی را مرتکب شوند.

وقت استراحت فنی نخست به سود برزیل تمام شد. سانتوز و موریلو از چپ و راست زمین ایران را زیر آماج حملات خود قرار داده بودند. حسین معدنی از غلامی خواست تا خود را برای رفتن به زمین آماده کند. وقتی برزیل چهار امتیاز از ایران جلو افتاد عبدالرضا علیزاده دچار مصدومیت از ناحیه انگشت دست راست شد. برخلاف بازی های قبلی سرویس های آرمین تشکری در این مسابقه چندان نمی گرفت. پاس های سرعتی معروف همان چیزی بود که موسوی می خواست. برزیلی ها از میانه تور خیلی خوب حمله می کردند. کواچ دست به تعویض زد. سرانجام عادل غلامی جای موسوی به میدان رفت تا تیم ایران با تاکتیکی متفاوت حملات خود را پیاده کند. بعد از آن هم دو تعویض کرد.

کواچ غفور و مهدوی را باز هم به میدان فرستاد. اما این حربه تاکتیکی هم جواب نداد. برزیل چهار امتیاز جلو افتاده بود و به کمتر از پیروزی در این بازی رضایت نمی داد. برزیل ست سوم مسابقه را هم 25 بر 20 پیروز شد.

ست چهارم؛ 25-17 ایران

ایران در آغاز ست چهارم باید هر چه در توان داشت رو می کرد. عادل غلامی که از ابتدا در ترکیب قرار گرفته بود موثر حمله می کرد. موریلو در این بازی نمایش چشمگیری داشت. هیچ یک از دو تیم در امتیازهای آغازی ست چهارم کوتاه نمی آمدند. شهرام محمودی همچنان امتیازآورترین بازیکن میدان بود. درخشش عادل غلامی و سرویس های فنی او ایران را 3 امتیاز جلو انداخت.

تیم ایران در ست چهارم کاملا متحول شده بود و برتر از حریف کار می کرد. بازی خوب میرزاجانپور و آبشار های قدرتی او در کنار حمله سرعتی و غافلگیرانه غلامی برزیل را به زانو در آورده بود. ایران شش امتیاز از پر افتخارترین تیم والیبال جهان جلو افتاده بود. سعید معروف همچنان موثرترین مهره میدان بود که برتری خود را به رخ برونو می کشید. تماشاگران سر از پا نمی شناختند. موسوی یکبار دیگر به میدان رفت تا تیم ایران با قدرت بیشتر اختلاف امتیاز را به عدد 7 برساند و وقت استراحت فنی دوم را ببرد.

برزیلی ها دیگر مات و مبهوت بازی خوب ایران شده بودند. صدها پرچم سه رنگ ایران گوش تا گوش سالن به اهتزاز در آمده بود. تیم ایران در حاشیه امنیت خوبی قرار گرفته بود اما نباید حریف را دست کم می گرفت. چند اشتباه ساده از تیم ایران کافی بود تا برزیلی ها به بازی برگردند. در حالی که برزیلی ها رفته رفته فاصله امتیازهای خود را کاهش می دادند کواچ وقت استراحت گرفت. تماشاگران خوشحال و راضی از بازی تیم ملی موج مکزیکی می رفتند. آتش حملات میرزاجانپور تازه روسن شده بود. سرویس تماشایی او لوکارلی را هم به زانو در آورد. ایران ست چهارم را هم 25-17 برد.

ست پنجم؛ 15-9

ایران شروعی عالی داشت و با 3 امتیاز پیاپی رزنده را مجبور کرد وقت استراحت بگیرد. برزیل با دو امتیاز به بازی برگشت. آبشار شهرام محمودی و دو سرویس خوب او سه امتیاز حیاتی برای ایران داشت. ایران 6-2 جلو بود و رزنده ی عصبانی مجبور شد باز هم وقت استراحت بگیرد.

معروف به جای پاس دادن با یک آبشار محکم توپ را در زمین برزیل خواباند تا پرافتخارترین تیم جهان را تحقیر کند. یک سرویس دیدنی دیگر از محمودی ایران را 8-2 جلو افتاد. ست پنجم به شکل باورنکردنی به نفع ایران پیش می رفت.

ضربه موسوی و دفاع ناقص برزیل نتیجه را 9-3 کرد. تماشاگران یکصدا شعار ایوالله ایوالله می دادند. ایران نمایشی حیرت انگیز داشت. دفاع معروف از روی تور رد شد اما در زمین برزیل خوابید تا ایران 11-5 جلو بیفتد. کار تقریبا تمام شده بود. چند اشتباه نتیجه را 13-9 کرد تا ایران وقت استراحت بگیرد. برزیل سرویس را خراب کرد. ایران در آستانه برد قرار داشت. سرویس ایران در زمین برزیل خوابید و ایران 15-9 برنده شد.

تیم های والیبال ایران و برزیل در قالب هفته چهارم لیگ جهانی والیبال از ساعت 21 پس فردا ( یکشنبه) 25 خرداد بار دیگر به مصاف هم می روند.

 

منبع: ورزش3

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد