درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 تیر 1401 - 02:46   

فراخوان جایزه برترین کمپین‌های روابط‌عمومی 1401

  فراخوان جایزه برترین کمپین‌های روابط‌عمومی 1401


ادامه ادامه مطلب یک

زادروز افلاتون ـ بیراهه افتادن دمکراسی

  زادروز افلاتون ـ بیراهه افتادن دمکراسی


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان

  فراخوان جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان مقاله  نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چراغ راه روابط‌عمومی
  ویژه‌برنامه بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی در کلاب‌هاوس "شارا"
  تأکید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بر اهمیت ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در واحدهای دانشگاهی
  روزنامه‌نگاری برند؛ ژورنالیسم در خدمت کسب‌وکار
  انتصاب سرپرست روابط‌عمومی استانداری سیستان و بلوچستان
  تقویم روز ارتباطات/ عقاید و اندرزهای مهم رابینسون درباره اهمیت آموزش تاریخ و یادآوری رویدادهای گذشته در رسانه ها
  پنج روش برای تقویت فعالیت‌هایی که مربوط به روابط‌عمومی است
  روز جهانی روابط‌عمومی
  انتصاب مدیرکل دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست
  باشگاه خبرنگاران جوان منحل شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11370صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیچهارشنبه، 21 خرداد 1393 - 05:41
تا سال 2016 نوت‌بوک‌ها تغییر شکل می‌دهند + قیمت روز لپ‌‌تاپ
تا سال 2016 نوت‌بوک‌هایی با ترکیب ظاهری فعلی در بازار به شدت کمیاب خواهند شد.
  

تا سال 2016 نوت‌بوک‌ها تغییر شکل می‌دهند + قیمت روز لپ‌‌تاپ

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  به گفته یک کارشناس بازار، در پی رشد عرضه نمونه‌های هیبریدی و کالاهایی که کاربری راحت‌تری دارند، نوت‌بوک‌ها در بازارهای جهانی کم‌کم محبوبیت خود را از دست‌داده و به همین دلیل شرکت‌های تولیدکننده روی تولید محصولاتی با قابلیت کاربردی نوت‌بوک و با شکل و طراحی جدید تمرکز کرده‌اند.


وی با اشاره به تغییر جهت سریع شرکت‌هایی نظیر سونی در زمینه تولید نوت‌بوک گفت، در شرایط فعلی با توجه به افزایش محبوبیت تبلت نوت‌بوک‌ها اکثر شرکت‌ها در حال برنامه‌ریزی برای تولید نمونه‌های ارزان قیمت از این کالا هستند. فعالان بازار نیز با تایید این موضوع گفتند:

 

در حال حاضر بیشترین تقاضا در بازار مربوط به تبلت‌ها و تبلت/نوت‌بوک‌ها است و نوت‌بوک‌ها دیگر مانند سابق محبوب نیستند. محمد فراهانی یکی از فعالان بازار کامپیوتر در این‌باره می‌گوید: اگرچه روند واردات به بازار کامپیوتر کاهش یافته و همین موضوع سبب شده است تا موجودی در حد چشمگیری کاهش یابد، اما این کاهش موجودی به دلیل این است که تقاضا برای محصولات دیگری نظیر تبلت‌ها بیشتر است و نوت‌بوک‌ها با کاهش سهم محبوبیت در بازار مواجه شده‌اند. زیرا اگر غیر از این بود ، واردکنندگان نوت‌بوک نیز مانند تبلت با هر قیمتی این محصولات را وارد بازار می‌کردند. ‌به گفته فعالان بازار، این احتمال که نوت‌بوک‌ها آینده‌ای نظیر مینی نوت‌بوک‌ها داشته باشند اصلا بعید نیست.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره ۳۲۱۹

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ عقاید و اندرزهای مهم رابینسون درباره اهمیت آموزش تاریخ و یادآوری رویدادهای گذشته در رسانه ها


  ویژه‌برنامه بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی در کلاب‌هاوس "شارا"


  بهترین روش‌های ارزیابی روابط‌عمومی در سال 2022


  انتصاب مدیر روابط‌عمومی شورای شهر سیرجان


  باشگاه خبرنگاران جوان منحل شد


  چراغ راه روابط‌عمومی


  انتصاب مدیرکل دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست


  انتصاب سرپرست روابط‌عمومی بهزیستی استان بوشهر


  انتصاب مدیرکل حوزه ریاست و روابط‌عمومی سازمان هواپیمایی کشوری


  مدیر امور روابط‌عمومی بانک ایران زمین: مرکز تماس دیجیتال اولویت اصلی مدیریت روابط‌عمومی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: روابط‌عمومی و دو رویداد بزرگ ملی و بین‌المللی