درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 مهر 1402 - 05:28   

مهلت ارسال آثار به هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی تمدید شد

  مهلت ارسال آثار به هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی تمدید شد


ادامه ادامه مطلب یک

احضار و بازداشت یک روزنامه‌نگار در کامرون

  احضار و بازداشت یک روزنامه‌نگار در کامرون


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی

  فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

نخستین نشست "صبحانه کاری روابط‌عمومی" با حضور مدیران روابط‌عمومی استان خراسان رضوی برگزار شد

  نخستین نشست "صبحانه کاری روابط‌عمومی" با حضور مدیران روابط‌عمومی استان خراسان رضوی برگزار شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اتمام حجت استاندار با مدیران ضعیف روابط‌عمومی ادارات دولتی کرمانشاه
  نشست هم‌اندیشی مدیران روابط‌عمومی کارگزاری‌های بازار سرمایه
  انتصاب مدیر روابط‌عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمان به عنوان سرپرست معاونت تولیدات دامی استان کرمان
  مدیریت پیشگیری شایعه در جامعه
  هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی فرصتی برای درخشش آثار انتشاراتی
  جی‌می‌نی:: اولین هوش مصنوعی واقعی
  ۹ راه برای ایجاد احترام بدون گفتن یک کلمه
  4 روش منحصر به فرد (و کمتر شناخته شده) برای اندازه گیری ROI روابط‌عمومی دیجیتال
  کاربردهای مختلف کتاب‌ها در روابط‌عمومی
  جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی، بستری برای تبادل تجربیات روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11363صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیسه شنبه، 20 خرداد 1393 - 16:34
معرفی کتاب: ستاره راک روابط عمومی (نام یک کتاب تجاری کوچک)
نوشته سیندی هانیج Cyndy Hoenig - تنها اگر شما یک هنرمند مشهور، مدیر عامل شرکت در سطح بالا باشید و یا تنها به بدنبال کشف درمانی برای سرماخوردگی هستید، باید بدانید که روابط عمومی خوب تنها به خودی خود اتفاق نمی افتد
  

 


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- چه چیزی یک برنامه موفقیت آمیز روابط عمومی را ایجاد می کند؟ آیا واقعاً شغل من به آن نیاز دارد؟ می توانم آن را خودم انجام دهم؟ تنها اگر شما یک هنرمند مشهور، مدیر عامل شرکت در سطح بالا باشید و یا تنها به بدنبال کشف درمانی برای سرماخوردگی هستید، باید بدانید که روابط عمومی خوب تنها به خودی خود اتفاق نمی افتد. نیاز به توانایی های بسیاری دارد و شامل یک کار سخت در طول یک دوره زمانی است.


روابط عمومی بخشی از هنر و علم است و هنگامی که به درستی انجام شود، نتایج آن بسیار چشم گیر است. سیندی هانیج روزنامه نگار سابق هالیوود، نام های تجاری اندکی را به وسیله ابزارهای موجود برای ایجاد یک کمپین روابط عمومی موفق ایجاد کرد تا آنگونه که سزاوار نام تجاری خود است، شروع به معرفی آن کند. روش سرگرم کننده و بسیار شخصی سیندی طرح های اولیه  قدرتمندی را ترسیم می کند که در روابط عمومی مؤثر، توانمند است.


فکر کنید مانند یک شخص در روابط عمومی به هرکسی کمک می کنید تا با تقویت همکاران توسط شرکت خودشان، نتایج را به حداکثر برسانید.


سیندی هانیج یک کارگزار روابط عمومی مجرب و حرفه ای بود که اعتبار شرکت های بنِدِر، گلدمن و هِلپِر را در لس آنجلس افزایش داد، در جایی که او به عنوان مدیر بخش مصرف کننده در تلویزیون کار می کرد. حوزه مهارتی وی در بخش برنامه ریزی و اجرای برنامه های روابط رسانه ای بود که در این زمینه به سطوح بالایی از پوشش رسانه ای دست پیدا کرد. هانیج مدیر عامل و بنیانگذار روابط عمومی پیور است.
چه کتاب هایی برای مطالعه در تابستان در لیست شما هستند؟
 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مدیریت پیشگیری شایعه در جامعه


  یوتیوب محصولات ویرایش با قابلیت هوش مصنوعی را برای سازندگان ویدیو معرفی کرد


  ولکر در آزمون ترامپ شکست خورد


  عربستان سعودی هوش مصنوعی را بومی می‌کند


  سومین گردهمایی آموزشی مسئولین روابط‌عمومی سازمان نظام مهندسی معدن


  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست


  قانون مکث سه ثانیه در روابط‌عمومی


  اتمام حجت استاندار با مدیران ضعیف روابط‌عمومی ادارات دولتی کرمانشاه


  اضطراب هوش مصنوعی برای کارکنان


  سفر دولتی پادشاه و ملکه انگلیس به فرانسه ترکیبی از روابط‌عمومی، سیاست و امنیت است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی/ هوش مصنوعی مولد و روابط‌عمومی: آینده ارتباطات