درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 23:22   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11345صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 19 خرداد 1393 - 20:21
مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران: مدیر یک روابط عمومی باید بتواند خوراک فکری به مدیر بدهد
به گزارش شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) به نقل از خبرگزاری فارس از غرب استان تهران، علیرضا مهدوی‌شاهرودی بعدازظهر امروز در مجمع عمومی شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان رباط کریم اظهار داشت:
  

به گزارش شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) به نقل از خبرگزاری فارس از غرب استان تهران، علیرضا مهدوی‌شاهرودی بعدازظهر امروز در مجمع عمومی شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان رباط کریم اظهار داشت: تغییرات در نحوه اطلاع‌رسانی‌ها با سال‌های گذشته متفاوت شده است، لذا باید با توجه به تغییر شرایط باید در به روز‌رسانی و شفاف‌سازی اخبار نیز بسیار تند و سریع عمل کرد.

وی با بیان این که امروز رسانه‌های مجازی دنیا را تسخیر کرده است، افزود: هیچ امری بدون استفاده از این گونه ارتباطات ‌میسر نیست.

این مسئول با بیان اینکه دشمنان با استفاده از این شرایط دنبال تسخیر فرهنگی و تغییر سبک زندگی در جوامع دیگر هستند، تصریح کرد: اگر بخواهیم در این جنگ نابرابر موفق باشیم، باید ابزار و دانش غنی و محتوای ارزشمند داشته باشیم.

مهدوی‌شاهرودی ادامه داد: رویکرد دشمن تغییر پیدا کرده اما اصولش همان است و اگر دیروز با سلاح نظامی به جنگ ما می‌آمد، امروز از طریق جنگ نرم و فرهنگی وارد شده است، ما هم باید با حفظ اصول، از روش‌های موثر در این حوزه بهره بگیریم.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری تهران در بخش دیگری از سخنان خود روابط عمومی‌ها را چشم بینا، زبان گویا و مغز متفکر مدیریت یک سازمان و مجموعه عنوان کرد و گفت: مدیر یک روابط عمومی باید بتواند خوراک فکری به مدیر بدهد.

وی تاکید کرد‌: روابط عمومی امری فراتر از تبلیغات است، چرا که روابط عمومی امری دو طرفه و در ساختار ناخودآگاه مخاطبان تاثیر می‌گذارد.

براساس این گزارش،‌ در نخستین مجمع عمومی شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان رباط کریم در دولت یازدهم که ظهر امروز برگزار شد، اعضای جدید هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها انتخاب و معرفی شدند.

در این انتخابات و از میان 35 رأی ماخوذه افراد ذیل حائز اکثریت آرا شدند.

در این راستا علی شریفی،‌ رضا صفایی،‌ سهیل سعادتمندی،‌ مهدی عبدی فرد،‌ مژگان فلاحی،‌ مهدی سلامت،‌ پیام کاکاوند اعضای اصلی هیئت رئیسه مجمع شناخته شدند.

همچنین فرهاد گلزاری،‌مجید عبداللهی به عنوان اعضای علی‌البدل و مهدی زارعی به عنوان بازرس اصلی و صمد سیف به عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب شدند.

لازم به ذکر است ریاست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان بر عهده فرماندار است و مسئول روابط عمومی فرمانداری نیز دبیر این شورا‌ست‌.
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد