درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 22:46   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11310صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعییکشنبه، 18 خرداد 1393 - 11:12
5 راه برای بهره مندی روابط عمومی از روزآمدهای جدید پاندای گوگل
دیروز، گوگل آخرین روزآمد الگوریتم پاندا (4.0) خود را ارائه داد. به روز رسانی این الگوریتم همزمان با روزآمد الگوریتم «Payday Loan» بود که با نام «خنده دار!» شناخته می شود. دو روزآمد امروز گوگل به این مساله پرداخت. مواظب باشید. این الگوریتم ها هنوز اثرات خود را به طور کامل نگذاشته اند اما به زودی می آیند.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، کری مورگان، مترجم: عادل میرشاهی (مدرس روابط عمومی اینترنتی)- دیروز، گوگل آخرین روزآمد الگوریتم پاندا (4.0) خود را ارائه داد. به روز رسانی این الگوریتم همزمان با روزآمد الگوریتم «Payday Loan» بود که با نام «خنده دار!» شناخته می شود. دو روزآمد امروز گوگل به این مساله پرداخت. مواظب باشید. این الگوریتم ها هنوز اثرات خود را به طور کامل نگذاشته اند اما به زودی می آیند.


چرا این مساله برای شمایی که یک متخصص روابط عمومی هستید و بحث بهینه سازی برای موتورهای جستجو (سئو) برایتان اهمیتی ندارد، باید مراقب باشید؟
به عنوان یک تولید کننده محتوا، دانش بخشی از تکنیک های سئو برایمان اهمیت دارد، اما مهتر درکی است که از تقاطع میان محتوا و سئو بدست می آوریم. مشتریان و کارفرمایان از روابط عمومی انتظار دارند که شهرت و پدیداری آنها را تقویت کنند و به آن صدمه نزنند.


در این مورد، آنچیزهایی که نمی دانید می تواند به شما (مشتری و کارفرمایتان) صدمه بزند.
مت کاتس (@mattcutts) در توییتی که روز 20 می 2014 ارسال کرده است نوشته: «گوگل روزآمد پاندای ورژن 4.0 را امروز کلید زد.»


در این متن قصد داریم مواردی را مطرح کنیم که هر کارگزار روابط عمومی بدون شک برای پیروزی در عرصه سئو پی آر به آنها نیاز دارد. هیچ کدام از این موارد دشوار نیستند، اما آنها به شما کمک می کنند در این بازی پیروز شوید و به مشتریان و کارفرمایان خود کمک کنید که در عرصه ترویج جایگاه رفیع خود را تثبیت کنند.


1. با دقت محتوای تکراری (کپی شده از سایت های دیگر) مورد ارزیابی قرار می گیرند.

وقتی محتوایی را ایجاد می کنید که مشابه چیزی است که پیشتر ایجاد شده است، باید بازبینی شود. هرگز کپی و پیست نکنید.
پاندا بیشتر معطوف به تاکتیک های ضعیف سئو یا کسانی است که دستورالعمل های گوگل را نقض می کنند تا رتبه خود را دستکاری کنند. بازاریابان محتوا بدترین خلافکاران هستند زیرا آنها از تکنیک های کلاه سیاه سئو به طور فزاینده ای به عنوان یکی از استراتژی های یکپارچه به منظور بالا بردن فروش استفاده می کنند. در شرایط خاص وقتی سایر کارمندان کار خود را متوقف کرده اند، آنها به نگارش محتوا برای دریافت نتایج اقدام می کنند. نتیجه این می شود که آنها تنها محتوایی را تولید می کنند تا لینک دریافت کنند، این محتوا اصلا کیفیت ندارد و برای خواننده ارزشمند نیست. به همین دلیل متخصصان روابط عمومی که اغلب تولید کنندگان محتوا هستند در صورتی که به این موارد توجه نکنند، می توانند خطراتی را متوجه مشتری یا کارفرمایشان کنند.


اگر به طور فعال محتوای بازنگری شده یا کپی شده را در یادداشت های وبلاگ خود منتشر کنید، تعاملی با استفاده از پاور پوینت ها در اسلاید شیر داشته باشید بسیار مهم است که به طور مداوم سازمان خود را در فضای وب نظارت کنید. چراکه هر لحظه ممکن است با مشکلات ناشی از محتوای تکراری مواجه شوید. اگر تنها بخشی از یک متن را به طور نقل قول اشاره کنید، هیچ مشکلی برای سایت شما ایجاد نمی شود اما اگر محتوا را به طور کامل کپی کردید، مطمئن شوید که باید با عواقب آن روبرو شوید. راه دیگری که می توانید از عواقب این موضوع جلوگیری کنید، افزودن چند پاراگراف برای تایید را رد یک موضوع است. می توانید کل یک متن را در سایت خودتان به طور کامل قرار دهید، اما بهتر است در پایین آن بحث را قدری بسط داده و در چند پاراگراف نظرات تکمیلی را راجع به آن مطرح کنید.


2. اگر مشتری شما یک وبسایت با برخی کپی ها از مکان های دیگر دارد، به آنها فشار بیاورید تا محتوای خود را هرچه زودتر حذف کنند.

شما ممکن است متوجه شوید گزارش خبری از سایت های دیگر در سایت مشتری شما قرار گرفته است. روزآمد جدید پاندا شدیدا با این کار برخورد می کند و احتمال زیاد دارد که بر روی محتوای دست بگذارد و شما را جریمه کند. بنابراین در اولین زمان ممکن آن را ویرایش کنید.


اگر متوجه شدید که کل محتوای مشتریتان دقیقا مشابه سایت دیگری است باید هرچه زودتر اقدام کنید، الگوریتم جدید خیلی زود سایت شما را در خطر بلاک شدن کامل قرار می دهد. در بهترین حالت رتبه خود را به شدت از دست بدهید و به رتبه های پایین افول می کنید.


شما به عنوان یک متخصص روابط عمومی لازم نیست که تخصص رفع این عیوب را داشته باشید. اما باید شناسایی این مسائل را بدانید و در مقابل می توانید از متخصصان سئو برای رفع عیوب یا اجرای برنامه های زمانبر سئو استفاده کنید. با این کار می توانید از شکست فعالیت های تولید محتوای روابط عمومی جلوگیری کنید.


3. هرگز یادداشت وبلاگی را که در سایت های دیگر یافته اید منتشر نکنید.
کار درستی نیست که یادداشتی را که در یک وبلاگ منتشر شده است، کپی کرده و در وبلاگ خومان منتشر کنیم. این کار یک نوع دزدی محسوب می شود و حتی وقتی شخص دیگری نیز مطلب را از وبلاگ شما در وبلاگ خودش کپی می کند مرتکب نقش آشکار حقوق مولف شده است. یک خط متنی که مطلب را به شما منتسب می کند، نمی تواهند از حق شما مراقبت کند.


بهترین شیوه استفاده از چند خط در یک نقل قول است. آنگاه باید به منبع اصلی لینک بدهید. از آن بهتر این است که بخشی از مقاله را خلاثه کرده و باقی اش را به منبع اصلی لینک دهید. تنها استثنا وبلاگ های اصلی و ایزین ها هستند که بر محتوای خودشان تکیه می کنند. آنها معمولا به اندازه کافی در جریان مسائل قرار دارند، و برای کسب اطمینان از نشریه و نویسنده و جلوگیری از پنالتی های سئو دقت لازم را انجام می دهند. اگر شما علاقه مند به تشکیل اتحادیه ای از پست های وبلاگی دارید، درباره چگونگی استفاده از سئو برای پرهیز از محتوای تکراری یا داشتن منبع یادداشت که رتبه را از بین می برد مطمئن شوید.


4. محتوای طولانی بهتر از محتوای کوتاه است.

چرا؟ چون محتوای طولانی به گوگل کمک می کند درکی از بافت و ساخت معنا در خصوص صنعت شما و عناوین محتوا بدست آورد. این محتوا به موتور جستجو اجازه عمل بیشتری می دهد. دست کم مطمئن شوید محتواهایی با طول های متنوع منتشر کنید.


به مشتری و کارفرمای خود کمک کنید که درکی از پست های وبلاگی، صفحات سایت، گزارش های مطبوعاتی و مقالات فرعی که حداقل 600 کارکتر هستند بدست آورند. به آنها بگویید هرچه مقاله طولانی باشد بهتر است. اگر می توانید گاهی اوقات مقالات 2000 کارکتری و 2500 کارکتری یا طولانی تر بنویسید.


5. بر نگارش تمرکز کنید و کیفیت را جایگزین کمیت کنید.
نگارش با کیفیت در بسیاری از موارد به اندازه کافی وجود ندارد و بیشتر افراد محتوایی را منتشر می کنند که بسیار بد نوشته شده است. این نگارش ها که مملو از غلط های املایی و دستوری هستند، حاوی جملاتی می باشند که بدون هیچ ارتباطی به هم متصل شده اند.


راه مورد علاقه مند برای جلوگیری از این مساله، ویراست نهایی است. آن را با صدای بلند بخوانید آنگاه نقاط مبهم را دوباره بازنویسی و اصلاح کنید. این کار جواب می دهد. یکی دیگر از شاخص های کیفیت که بسیاری به آن فکر نمی کنند کیفیت جاگذاری کلمات است.


آیا نظرات خود را به عنوان نظر میهمان در وبلاگ های معتبر یا ایزین های صنعت قرار می دهید، یا در هر جای مرتبط مطلب خود را با نام سایتتان درج می کنید؟ زمانی را برای یافتن مکان های خوب برای نظر دادن اختصاص دهید تا بهترین مکان ها را برای مشتری تان بدست آورید: مخاطب، ترافیک و رتبه سئو.


منبع: http://www.business2community.com/public-relations/five-ways-pr-pros-can-help-clients-benefit-yesterdays-google-panda-4-0-update-0890213#sfOpOU7uR0RqVvy
منبع مرجع:  http://www.shara.ir/view/11310/5-راه-برای-بهره-مندی-روابط-عمومی-از-روزآمدهای-جدید-پاندای-گوگل


 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد