
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- 120سازمان وشرکت در نهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی با هم رقابت می کنند.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) به نقل از ستاد خبری جشنواره، در نهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی، آثار ارسالی در بخش های نشریه داخلی برتر (در هشت شاخه: سرمقاله، مقاله، گزارش، خبر، صفحه خوانندگان، عکس، مصاحبه، و صفحهآرایی)، برنامه انتشاراتی، انتشارات برتر روابط عمومی (کتاب، بروشور، پوستر، ویژهنامه، فیلم و تیزر)، بهترین ارتباط الکترونیکی (وبسایت، مولتی مدیا، خبرنامه الکترونیکی، نسخه موبایلی سایت)، بهترین تبلیغ مکتوب (تبلیغات در نشریات، رپرتاژآگهی)، تحلیل محتوا و کارشناس برتر انتشارات روابط عمومی مورد ارزیابی قرار گرفته و به برترین های هر بخش جوایزی اهدا می شود.
بدیهی است مراسم اختتامیه جشنواره، دوم تیرماه سال جاری از ساعت 16 لغایت 18 برگزار خواهد شد.
|