درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 11 مرداد 1400 - 09:46   

برای ثبت‌نام اولین کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران دیگر فرصتی نمانده

  برای ثبت‌نام اولین کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران دیگر فرصتی نمانده


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

آنچه باید بدانیم!/ سنجش‌ ارتباطات‌ چیست؟

  آنچه باید بدانیم!/ سنجش‌ ارتباطات‌ چیست؟


ادامه ادامه مطلب سه

نحوه ست کردن کفش‌های رنگی

  نحوه ست کردن کفش‌های رنگی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیرعامل شرکت گاز استان تهران: به دلیل نگارش نادرست اخبار حوادث، شرکت گاز استان تهران به عنوان مسئول حادثه معرفی می‌شود
  چگونه یک خبرنگار حرفه ای شویم؟
  ارتباطات و آینده جهان
  8 چیزی که باید در خصوص استراتژِی محتوای بصری بدانید
  3 ضرورت برای ساخت یک استراتژِی تاثیرگذار جدید
  5 اقدام برای ساخت یک فرهنگ سازمانی خوب
  3 گام ضروری برای نوشتن یک سخنرانی برای مدیر عامل
  اصول رفتاری و اجرائی در حوزه اخلاق حرفه ای روابط عمومی را بدانید
  روانشناسی رنگ و تاثیر و اهمیت آنها در برندهای مختلف
  نحوه ست کردن کفش‌های رنگی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11298صفحه نخست » روابط عمومی ایرانییکشنبه، 18 خرداد 1393 - 05:32
اندیشمندان روابط عمومی و ارتباطات: سیدحمید مولانا
مولانا دارای کارشناسی ارشد: ارتباطات بین الملل دانشگاه نورت وسترن در شیکاگو بادریافت بورس تحصیلی و دکترای علوم سیاسی و روابط بین الملل از دانشگاه نورت وسترن در شیکاگو است.
  

اندیشمندان روابط عمومی و ارتباطات: سیدحمید مولانا

 

 

سوابق تحصیلی:

-        کارشناسی: اقتصاد دانشگاه تهران

-        کارشناسی ارشد: ارتباطات بین الملل دانشگاه نورت وسترن در شیکاگو بادریافت بورس تحصیلی

-        دکتر: علوم سیاسی و روابط بین الملل دانشگاه نورت وسترن در شیکاگو

 

سوابق علمی- اجرایی:

-         معاون سردبیر مجله کیهان فرهنگى در سن ۱۹ سالگى

-         مسئول صفحه اقتصادى روزنامه کیهان در سن ۲۰ سالگى

-         اخذ بالاترین مقام آکادمیک (پروفسورى) از دانشگاه هاى آمریکا

-         استاد روابط بین الملل و مؤسس و رئیس بخش مطالعات عالى ارتباطات بین الملل در دانشگاه آمریکن در واشنگتن (آمریکا)

-         پنجاه سال تحقیق و تدریس در دانشگاه هاى آمریکا و بسیارى از دانشگاه هاى معتبر دنیا در قاره هاى مختلف

-         رئیس انجمن بین المللى پژوهش در علوم ارتباطات و رسانه ها به مدت ۸ سال

-         استاد ممتاز و ارشد انجمن مطالعات بین المللى( متشکل از تمام استادان روابط بین الملل)

-         استاد ممتاز و محقق سال دانشگاه آمریکن به مدت چندین سال

-         رئیس شوراى استادان دانشکده خدمات بین المللى (مطالعات بین المللى) دانشگاه آمریکن

-         انتخاب به عنوان چهره ماندگار در ایران

-         انتخاب چندین کتاب پروفسور مولانا در رشته هاى روابط بین الملل و ارتباطات به عنوان کتاب سال از طرف مؤسسه کتابداران آمریکا

-         نویسنده ستون «چشم انداز» در کیهان به مدت ۱۶ سال

 

برخی از آثار حمید مولانا:

-        دانش ارتباطات

-        سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران در دولت احمدی نژاد ( 2008)

-        ارتباط بین‌الملل و میان فرهنگی 

-        ارتباطات جهانی در حال گذار پایان چندگونگی؟           

-        امریکا‌شناسی: فراز و فرود یک امپراتوری

-        ره‌آورد اندیشه: مجموعه مقالات (نگاهی به تحولات و چالش‌های دنیای معاصر)

-        اطلاعات و ارتباطات جهانی: مرزهای نو در روابط بین الملل

-        جهان اسلام و چالش های دنیای معاصر: مجموعه مقالات

-        پیشرفت و تعالی: گذر از نوگرایی

-        نخبگان قدرت، اثر چارلزرایت میلز

 

منبع: http://ccr.blogfa.com/post/57

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برای ثبت‌نام اولین کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران دیگر فرصتی نمانده


  چگونه یک خبرنگار حرفه ای شویم؟


  اخبار جعلی تهدیدی برای اعتماد عمومی


  10 ویژگی قدرتمند افراد موفق


  3 گام ضروری برای نوشتن یک سخنرانی برای مدیر عامل


  3 ضرورت برای ساخت یک استراتژِی تاثیرگذار جدید


  آنچه باید بدانیم!/ سنجش‌ ارتباطات‌ چیست؟


  8 چیزی که باید در خصوص استراتژِی محتوای بصری بدانید


  روانشناسی رنگ و تاثیر و اهمیت آنها در برندهای مختلف


  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: برای ثبت‌نام اولین کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران دیگر فرصتی نمانده