درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 بهمن 1401 - 07:09   

مهلت ثبت‌نام نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران تمدید شد

  مهلت ثبت‌نام نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران تمدید شد


ادامه ادامه مطلب یک

جریمه استفاده از واتس‌اپ برای این کارمندان

  جریمه استفاده از واتس‌اپ برای این کارمندان


ادامه ادامه مطلب دو

تلگرام فیلترشکن خود را به‌روزرسانی کرد!

  تلگرام فیلترشکن خود را به‌روزرسانی کرد!


ادامه ادامه مطلب سه

جشنواره مردم‌داری ایران برگزار می‌شود

  جشنواره مردم‌داری ایران برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اینستاگرام و واتس‌اپ در ایران محدود نمی‌شود
  تلگرام فیلترشکن خود را به‌روزرسانی کرد!
  چرا در محیط کار استرس می‌گیریم؟
  جریمه استفاده از واتس‌اپ برای این کارمندان
  4 نکته رسانه‌ای درباره خبر حمله به سفارت آذربایجان در تهران
  چرایی کاهش اعتماد به رسانه‌ها
  روابط‌عمومی و مسئولیت سازمانی
  فاز جدید پاسخگویی روابط‌عمومی هوشمند شورای شهر مشهد
  ضرورت استفاده کارآمد نهاد وکالت از ظرفیت‌های جریان رسانه‌ای
  کسب‌وکارها باید مسئولیت‌اجتماعی را در محور عملیات خود جای دهند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11250صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومییکشنبه، 14 خرداد 1396 - 09:41
فروش 850 هزاری روزنامه اطلاعات و ژورنالیسم امروز ایران
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- هفته یکم ژوئن 1979 (نیمه خرداد 1358) تیراژ روزنامه اطلاعات به سردبیری غلامحسین صالحیار (متوفی در دسامبر 2006) از هشتصد و پنجاه هزار نسخه در روز (13 برابر جون 2009) تجاوز کرده بود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  هفته یکم ژوئن 1979 (نیمه خرداد 1358) تیراژ روزنامه اطلاعات به سردبیری غلامحسین صالحیار (متوفی در دسامبر 2006) از هشتصد و پنجاه هزار نسخه در روز (13 برابر جون 2009) تجاوز کرده بود. پس از انقلاب و تا مدتی، روزنامه های تهران با حداقل آگهی منتشر می شدند زیرا که کسب و کار تحت الشعاع تحولات سیاسی روز قرار گرفته بود و بنابراین افزایش تیراژ (بیش از آن) سودآور نبود و چون دو روزنامه بزرگ وقت (کیهان و اطلاعات) حاضر به چاپ کردن نسخه های بیشتری نبودند، در ایران فروش روزنامه بازار سیاه پیدا کرده بود و در این بازار، گاهی هر نسخه روزنامه تا پنج برابر بهای رسمی بفروش می رسید. در آن وقت بهرام مسعودی مدیریت روزنامه اطلاعات را برعهده داشت. این روزنامه و همتای آن کیهان نزدیک به سه ماه بعد مصادره شدند و ظرف هشت ماه بیشتر نویسندگان و روزنامه نگاران این دو موسسه مطبوعاتی قدیمی برکنار شدند و به نویسندگان اطلاعات، غرامت اخراج هم پرداخت نشد. بیش از یک دهه بعد، موسسان روزنامه های همشهری و ایران با کمک و استفاده از تجربه و مهارت همین روزنامه نگاران خانه نشین آن دو روزنامه را راه اندازی کردند و موفق شدند. این پیشرفت یک بار دیگر ثابت کرد که مخاطبان، روزنامه را به خاطر مطالبش می خرند نه صاحبش. از آن خیل روزنامه نگاران قدیمی، اینک در همشهری تنها دو - سه نفر باقی مانده و در روزنامه ایران؛ هیچ، و در غیاب چنین روزنامه نگارانی، و نیز پیدایش رسم اجاره دادن نشریات به افراد خارج از حرفه و مسائل دیگر، ژورنالیسم ایران دارد از استاندارد مقرر خارج می شود. (تا کنون به ندرت دیده شده است به اهل خبر و و حرفه زورنالیسم و روزنامه نگاران قدیمی پروانه نشر داده شده باشد).
 

منبع: www.iranianshistoryonthisday.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهلت ثبت‌نام نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران تمدید شد


  جشنواره مردم‌داری ایران برگزار می‌شود


  10 گام تا رسیدن به یک طراحی مناسب برای تبلیغات بیلبوردی


  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و بین الملل استانداری آذربایجان‌ شرقی منصوب شد


  انتخاب اعضای هیات رییسه شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های گیلان


  کسب‌وکارها باید مسئولیت‌اجتماعی را در محور عملیات خود جای دهند


  فناوری انقلابی Passkey چیست؟


  امضای تفاهم نامه همکاری مابین انجمن روابط‌عمومی‌ و سازمان مدیریت صنعتی آذربایجان شرقی


  اجرای به موقع مصوبات شورای اطلاع رسانی وزارت اقتصاد به مناسبت دهه مبارک فجر


  چرا قبل از اشتراک‌گذاری آدرس ایمیل در هر سایتی که آن را خواست باید خوب تامل کنید؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان دومین "جشنواره مردم‌داری ایران" منتشر شد